Minkä ikäisenä miesten huomio katosi?
Missä vaiheessa nuorten, komeiden miesten katseet alkoivat väistämättä lipua ohi sinusta pysähtymättä mittailemaan muotojasi ja riisumaan sinua alasti?
Kommentit (110)
Olen huomannut että on enemmänkin kiloistani ja itsevarmuudestani kiinni. Jopa melkein 50-vuotiaana hoikistuttuani tyttäreni ex sanoi mua milfiksi muista puhumattakaan.
Olen 43 , ja ei ole kadonnut. Toki huomioijatkin vanhenevat.
Näin miehenä ihmettelen kyllä näitä vastauksia. Itse harvemmin katselen sillä silmällä yli 25 vuotiaita muijia, vaikka olenkin 45 vee. Ehkä joskus ulkomailla teen, mutta suomalaisten ihonlaatu on kyllä sellainen että 30veenä on parasta ennen päiväys oli jo aikoja sitten. Tai sitten se voi johtua siitä että täällä ei vaan pidetä huolta ulkonäöstä syömällä terveellisesti ja liikkumalla. Itse olen kyllä pitänyt ja kelpaankin vielä nuorille ja kauniille.
Mummeli kirjoitti:
Olen 66. Miehet katsoo yhä, ehdottelevatkin. Joskus nuoretkin.
Ei nuoret miehet 70v kurppia kato
Vierailija kirjoitti:
En ole pannut merkille. Mulle on se ja sama, huomioiko kukaan. Kunhan eivät päälle kävele.
Lisään vielä, että nuorena sain ihan liikaa huomiota. Teininä ällöttävät vanhat/keski-ikäiset sedät tuijottivat ja ahdistelivatkin, vaikka yritin olla ja käyttäytyä mahdollisimman hillitysti. 20 täytettyäni huomiota tulvi ovista ja ikkunoista monen vuoden ajan, niin että alkoi tosissaan ahdistaa. Seurustelu hillitsi hieman muiden tyrkyttäytymistä. Mutta opin silloin olemaan huomaamatta ketään, jotta eivät vain saisi mitään päähänsä. Ja se malli on jäänyt päälle ilmeisesti loppuiäkseni. Nyt olen jo viiskymppinen ja rehellisesti sanoen en siis tosiaan tiedä, em. syistä johtuen.
Ei ole vielä kadonnut. Olen 50v ja saan jatkuvasti miesten huomiota. Esim. Gigantissa miesmyyjät suorastaan juoksevat perässäni. Rakennusmiehet ovat enemmän kuin innokkaita kuulemaan mielipiteitäni heidän aikaansaannoksistaan tullessani katsastamaan uusia asuntoja. Autokaupassa en saa hetkeäkään katsella rauhassa autoja, heti on miesmyyjä innokkaasti palvelemassa. Myös baarissa saan nuorilta miestarjoilijoilta heti palvelua, ei tosiaan tarvitse odotella. Ja kesän tullen asfalttimiehet viheltelevät perääni kuten ennenkin.
Joten, en voi varsinaisesti valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut miehiltä huomiota, oikeastaan aika kiva. Kukaan ei ole tullut iskemään baarissa eikä limaisia setiä ole saanut hätistellä. Seurustellut en ole koskaan. Olen pienikokoinen, blondi, meikkaan, käytän korkokenkiä, pukeudun siisteihin vaatteisiin, olen ihan perusnätti jne. Olisi sinänsä kiinnostavaa tietää mistä se johtuu. Tinderiä joskus kokeilin ja matcheja tuli melko paljon mutta monet unmatchasivat kun aloitin keskustelun. Ketään en päätynyt tapaamaan.
Miksi et suostunut tapaamaan ketään?
Kukaan ei halunnut tavata sen jälkeen kun tapaamisen yksityiskohdat selvisivät. Olisi pitänyt lähteä joko baariin, kahdestaan jonnekin erämökkiin, muuten olla tapaamatta julkisella paikalla ja kun ehdotin jotain kahvilaa, eivät nämä enää halunneet tavata. Loput olisivat halunneet seksiä ja kun sitä ei ensimmäisellä kerralla herunut, eivät hekään halunneet tavata.
Kolmekymppiseksi ja vähän päällekin sain huomiota miehiltä mutta kyllä se sitten ihan parissa vuodessa hiipui kokonaan. Aiemmin tosiaan kehuttiin kauniiksi, erityisesti silmäni sai kehuja samoin hiukset ja ihan suorien iskuyritysten lisäksi huomasi tosiaan että miehet katsoi ja huomioi. Ja ihan arjessa, ei ainoastaan baarissa.
Nykyisin tuntuu kuin olisin näkymätön.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut miehiltä huomiota, oikeastaan aika kiva. Kukaan ei ole tullut iskemään baarissa eikä limaisia setiä ole saanut hätistellä. Seurustellut en ole koskaan. Olen pienikokoinen, blondi, meikkaan, käytän korkokenkiä, pukeudun siisteihin vaatteisiin, olen ihan perusnätti jne. Olisi sinänsä kiinnostavaa tietää mistä se johtuu. Tinderiä joskus kokeilin ja matcheja tuli melko paljon mutta monet unmatchasivat kun aloitin keskustelun. Ketään en päätynyt tapaamaan.
Miksi et suostunut tapaamaan ketään?
Koska on täysin pihalla omasta ulkonäkötasostaan, eikä omantasoiset tai edes oma+2 kiinnosta. Mutta ei siinä mitään, joillekin yksinolo on parempi vaihtoehto.
Juu, elikäs ei. Minulle ulkonäöllä ei ole merkitystä vaan luonne, älykkyys ja hyvä kirjallinen ilmaisu merkitsee paljon enemmän. Valikoin heidän joilla oli esittely ja poikkeuksetta jokainen ilman esittelyä meni vasemmalle. Näistä joilla oli esittely valikoin ne ketkä vaikuttivat mielenkiintoisilta ja esittelyssä ei ollut suurempia kielivirheitä. Joukossa oli vaaleita, tummia, hoikkia, ylipainoisia, pitkiä, lyhyitä, kaikenlaisia joiden esittely kiinnosti. Kuvia en jaksanut edes selata.
En edes usko koko typerään tasoteoriaan. Jokainen kiinnostuu erilaisista ihmisistä eikä siinä katsota mitään "tasoa". Lisäksi koko ulkonäön rankkaus pisteittäin on erittäin subjektiivista koska jokainen mieltymykset ovat yksilöllisiä ja voivat vaihdella mitä erilaisimpien tekijöiden seurauksena. Ylipäätään psykologian tasolla ihmisestä kiinnostuminen seksuaalisella ja ystävyyden tasolla on niin monimuotoinen ilmiö ettei sitä voi yksinkertaistaa numerorankkaukseen. Kyllä, mies joka käyttää jotain numeroarvosanoja ihmisistä ja heidän todennäköisyyksistään löytää kumppani on ehdoton turn off, koska se osoittaa että hänen tietämys ja kiinnostus sosiaalipsykologiaan ja viehättävyyden tieteeseen on nolla.
Miksi pitäisi saada ihailevia katseita nuorilta miehiltä? Tuntuisi näin äiti-ihmisenä vähän sairaalta, jos oman pojan ikäiset nuoretmiehet katselit himoiten. Miesten huomio ei ole loppunut vieläkään ja olen yli 50v, mutta ne ihailevat katsee tulee onneksi lähes omanikäisiltä ja hyvä niin. Ei normaali vanha nainen kaipaa nuorten miesten ihailua. kyllä se enenminkin vaivaannuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä kadonnut. Olen 50v ja saan jatkuvasti miesten huomiota. Esim. Gigantissa miesmyyjät suorastaan juoksevat perässäni. Rakennusmiehet ovat enemmän kuin innokkaita kuulemaan mielipiteitäni heidän aikaansaannoksistaan tullessani katsastamaan uusia asuntoja. Autokaupassa en saa hetkeäkään katsella rauhassa autoja, heti on miesmyyjä innokkaasti palvelemassa. Myös baarissa saan nuorilta miestarjoilijoilta heti palvelua, ei tosiaan tarvitse odotella. Ja kesän tullen asfalttimiehet viheltelevät perääni kuten ennenkin.
Melkoinen mielikuvitus sulla, et ole ajatellut alkaa kirjailijaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppiseksi ja vähän päällekin sain huomiota miehiltä mutta kyllä se sitten ihan parissa vuodessa hiipui kokonaan. Aiemmin tosiaan kehuttiin kauniiksi, erityisesti silmäni sai kehuja samoin hiukset ja ihan suorien iskuyritysten lisäksi huomasi tosiaan että miehet katsoi ja huomioi. Ja ihan arjessa, ei ainoastaan baarissa.
N40
Kuinka paljon oikein lihoit?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vielä loppunut, lisääntynyt lähinnä. Olin ennen kovin laiha. Nyt lähemmäs 70 kiloisena, kun on muotojakin, johan kiinnostaa.
36 v, 98-73-98
Kiinnostaa ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen mielikuvitus sulla, et ole ajatellut alkaa kirjailijaksi?
Et usko vai? Koen, että saan nykyään helpommin ihmisten huomion osakseni kuin nuorena. Sekä miesten, että naisten. Saan nykyään parempaa palvelua kuvitellun paksun lompakkoni tähden kuin nuorena sinisten silmieni tähden. Ja asfalttimiehet nyt vislaa perään joka tapauksessa aina kun vaan näkevät vähänkään naisen näköisen tapauksen.
Ja mä en edes liioitellut tätä kirjoittaessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Kuinka paljon oikein lihoit?
Miksi ihmeessä se johtuisi lihomisesta?
N40
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vielä loppunut, lisääntynyt lähinnä. Olin ennen kovin laiha. Nyt lähemmäs 70 kiloisena, kun on muotojakin, johan kiinnostaa.
36 v, 98-73-98
Lihominen kyllä lopettaa tehokkaasti miesten vilkuilut. Mä olen nykyisin suht samanpainoinen ja kukaan ei katso, toisin oli 15 kiloa kevyempänä.
162/74
Eipä ole vielä sitä tapahtunut. Ikävä kyllä. Siihen ei tarvita kuin normaali paino ja isot rinnat, vielä jos erehtyy laittamaan mekon ja vähän korkeammalla korolla varustetut kengät, niin töllötys on taattu. Ja siis olen kohtapuoliin 50 v. VArmaan jos laittais säkin päälle, sais olla töllötykseltä rauhassa ja ehkä ne kaikenmaailman ehdottelutkin loppuis.
Toisaalta, sisko on 60 v ja kun oli kuntoutuksessa, niin siellä oleva n. 40-v mies oli sanonut, että täällä on niin kivaa, kun saa jumpassa katella naisten pyllyjä. Juu ja ykskään nainen ei ollut siellä alle 50 v. Äitini on yli 80 v ja edelleen papat 70-90 v liehittelee, harmi kun äitiä ei kiinnosta, olis niin kiva kun hänellä olis poikaystävä!
Siihen ei paljon tarvita, että "saa" miesten huomiota, miehet on niin yksinkertaisia olentoja, noin yleisesti.
Onpa hassu kysymys. Hyvännäköinen nainen saa huomiota aina ja kaikkialla, ei ole iästä kiinni. Hei miehet, ei naisilla ole niinkuin teillä miehillä, että olette onnenne kukkuloilla kun joku nainen edes hymyilee teille ja että mitä vanhemmaksi tulette, sitä näkymättömämmäksi käytte naisille. Rahalla voitte toki saada humiota, mutta nainen ei sitäkään tarvitse. Sellaista aikaa ei vain naiselle tule koko elämänsä aikana, että kukaan mies ei olisi kiinnostunut, teille miehille ja varsinkin vanhemmille miehille se on tietysti arkipäivää, mutta yrittäkää ymmärtää, että naisilla on toisin.
En ole pannut merkille. Mulle on se ja sama, huomioiko kukaan. Kunhan eivät päälle kävele.