Minkä ikäisenä miesten huomio katosi?
Missä vaiheessa nuorten, komeiden miesten katseet alkoivat väistämättä lipua ohi sinusta pysähtymättä mittailemaan muotojasi ja riisumaan sinua alasti?
Kommentit (110)
Hölmösti muotoiltu kysely. Kyllä minä ainakin (62-v. mies) katselen kaikenikäisiä mukavannäköisiä naisia.
Ei oo vielä loppunut, lisääntynyt lähinnä. Olin ennen kovin laiha. Nyt lähemmäs 70 kiloisena, kun on muotojakin, johan kiinnostaa.
36 v, 98-73-98
Jos seurustelin ehdottomasti tasokkaimman miehen kanssa ikävuosina 37-38 -vuotiaana niin laske siitä. (Ja jos haluat tietää miksi seurustelumme päättyi niin siksi, ettei hän voinut verotuksen takia jäädä Suomeen ja minä taas en voinut muuttaa täältä siinä vaiheessa pois.) Huippuvuoteni alkoivat 29-vuotiaana ja jatkuivat tuonne saakka, mutta tuon suhteen jälkeen en itse ollut toviin "markkinoilla".
Miesten jatkuva kyyläys ja virnuilu alkoi kun olin 13 ja jatkui vähän päälle 20vuotiaaksi. Mitä tämä kertoo miehistä.... :/
N25
Esim ulkomailla iskuyritykset loppuivat noin 30-vuotiaana. Tuntui kamalalta, että mua alettiin pitää niin vanhana, että multa kysyttiin suomenkielisiä iskurepliikkejä.
Nyt vähän päälle 5-kymppisenä olen havahtunut siihen, että enää miehet eivät katso "sillai." Enintään jotkut vanhat papat joskus harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vielä loppunut, lisääntynyt lähinnä. Olin ennen kovin laiha. Nyt lähemmäs 70 kiloisena, kun on muotojakin, johan kiinnostaa.
36 v, 98-73-98
Mutta sinähän oletkin vielä nuori :)
Ihme kysymys. Ei ole loppunut. Miesten ikä vain nousee samassa tahdissa kuin oma ikä.
N48
Olen 66. Miehet katsoo yhä, ehdottelevatkin. Joskus nuoretkin.
Nanao kirjoitti:
Miesten jatkuva kyyläys ja virnuilu alkoi kun olin 13 ja jatkui vähän päälle 20vuotiaaksi. Mitä tämä kertoo miehistä.... :/
N25
En kyylää jotain 13v eikä kerro mitään. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Esim ulkomailla iskuyritykset loppuivat noin 30-vuotiaana. Tuntui kamalalta, että mua alettiin pitää niin vanhana, että multa kysyttiin suomenkielisiä iskurepliikkejä.
Oikeasti? Itse huomasin nimenomaan ulkomailla, Italiassa, että vielä 50+ vuotiaana sain miehiltä huomiota enemmänkin kuin olisin toivonut.
En ole koskaan saanut miehiltä huomiota, oikeastaan aika kiva. Kukaan ei ole tullut iskemään baarissa eikä limaisia setiä ole saanut hätistellä. Seurustellut en ole koskaan. Olen pienikokoinen, blondi, meikkaan, käytän korkokenkiä, pukeudun siisteihin vaatteisiin, olen ihan perusnätti jne. Olisi sinänsä kiinnostavaa tietää mistä se johtuu. Tinderiä joskus kokeilin ja matcheja tuli melko paljon mutta monet unmatchasivat kun aloitin keskustelun. Ketään en päätynyt tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut miehiltä huomiota, oikeastaan aika kiva. Kukaan ei ole tullut iskemään baarissa eikä limaisia setiä ole saanut hätistellä. Seurustellut en ole koskaan. Olen pienikokoinen, blondi, meikkaan, käytän korkokenkiä, pukeudun siisteihin vaatteisiin, olen ihan perusnätti jne. Olisi sinänsä kiinnostavaa tietää mistä se johtuu. Tinderiä joskus kokeilin ja matcheja tuli melko paljon mutta monet unmatchasivat kun aloitin keskustelun. Ketään en päätynyt tapaamaan.
Miksi et suostunut tapaamaan ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et suostunut tapaamaan ketään?
Koska on täysin pihalla omasta ulkonäkötasostaan, eikä omantasoiset tai edes oma+2 kiinnosta. Mutta ei siinä mitään, joillekin yksinolo on parempi vaihtoehto.
Olen 46 v eikä ole vielä kadonnut. Sitä odotellessa...
Alkoikin vasta n. 30-vuotiaana, kun oma persoona löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Jos seurustelin ehdottomasti tasokkaimman miehen kanssa ikävuosina 37-38 -vuotiaana niin laske siitä. (Ja jos haluat tietää miksi seurustelumme päättyi niin siksi, ettei hän voinut verotuksen takia jäädä Suomeen ja minä taas en voinut muuttaa täältä siinä vaiheessa pois.) Huippuvuoteni alkoivat 29-vuotiaana ja jatkuivat tuonne saakka, mutta tuon suhteen jälkeen en itse ollut toviin "markkinoilla".
Kuules nyt, kaikille naisille taso ei ole pelkkä varallisuus. Joko se sinun rikas vanhussetä on potkaisssut tyhjää vai vieläkö sinnittelee jossain etelän auringon alla?
Ei oo loppunut, oon 45-vuotias ja etenkin kun meikkaan, olen kuulemma kaunis, ilman meikkiä hyvännäköinen. Ja mulla on kuulemma hyvä takamus ( ei liian muhkea), leveä lantio ja isot rinnat.
Tuossa loppuu numerot kesken.