Minkä ikäisenä miesten huomio katosi?
Missä vaiheessa nuorten, komeiden miesten katseet alkoivat väistämättä lipua ohi sinusta pysähtymättä mittailemaan muotojasi ja riisumaan sinua alasti?
Kommentit (110)
Kaks kymppisestä alkaen huomiota ihan liiaks asti. Just täytin 40 ja vielä jatkuu. En käy juurikaan baareissa, mutta katseita saa kyllä ihan kaupassa ja uimahallissa jne. Ja luulen ja tietysti toivonkin että katseet tulee ihailusta 😆 eikä kauhistelusta.
En oo koskaan saanu positiivista huomiota miehiltä. Miltähän mahtaisi tuntua tulla huomatuksi, ihailluksi, rakastetuksi?? Siitä saan vain haaveilla. Olen sydämeni pohjasta kateellinen teille kaikille näteille naisille. :(
terveisin, ruma 39v. ikisinkkunainen
Kiinteydyin laihasta läskistä fitnessmimmiksi ja nyt miehet tuijottaa, varsinkin persettä.
Jos päällä kireät vaatteet, naama meikattu ja pitkät hiukset auki, niin kyllä suurin osa miehistä katsoo.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut miehiltä huomiota, oikeastaan aika kiva. Kukaan ei ole tullut iskemään baarissa eikä limaisia setiä ole saanut hätistellä. Seurustellut en ole koskaan. Olen pienikokoinen, blondi, meikkaan, käytän korkokenkiä, pukeudun siisteihin vaatteisiin, olen ihan perusnätti jne. Olisi sinänsä kiinnostavaa tietää mistä se johtuu. Tinderiä joskus kokeilin ja matcheja tuli melko paljon mutta monet unmatchasivat kun aloitin keskustelun. Ketään en päätynyt tapaamaan.
Miksi et suostunut tapaamaan ketään?
Kukaan ei halunnut tavata sen jälkeen kun tapaamisen yksityiskohdat selvisivät. Olisi pitänyt lähteä joko baariin, kahdestaan jonnekin erämökkiin, muuten olla tapaamatta julkisella paikalla ja kun ehdotin jotain kahvilaa, eivät nämä enää halunneet tavata. Loput olisivat halunneet seksiä ja kun sitä ei ensimmäisellä kerralla herunut, eivät hekään halunneet tavata.
On tosi outoa. Itse olen jo 50 v ja lähes kymmenen kanssa treffeillä julkisella paikalla viime vuonna. Olen tosi nätti kuulemma? No olen ainakin ollut nuorena. Nettitreffejä nämä.
Joku kirjoitti, että hyvännäköinen nainen saa huomiota miehiltä iästä riippumatta. Se on varmaan niin, että mitä vanhempi, sitä hyvännäköisempi pitää sitten olla.
Kyllä käytännön kokemus (oma ja ystävien )on osoittanut, että iän karttuessa tilanne muuttuu. Ainakin ns. tavallisen näköisellä.
Eikä tietenkään miesten "pidä" saada ihailevia katseita, itse olen ihan tyytyväinen, kun voin olla ns. näkymätön, mutta tässä kai kysyttiin ensisijaisesti, missä iässä muutos on tapahtunut, jos on tapahtunut. Kyllä se kaikkien kohdalla tulee jossain vaiheessa tapahtumaan, kun riittävän vanhaksi elää.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti, että hyvännäköinen nainen saa huomiota miehiltä iästä riippumatta. Se on varmaan niin, että mitä vanhempi, sitä hyvännäköisempi pitää sitten olla.
Kyllä käytännön kokemus (oma ja ystävien )on osoittanut, että iän karttuessa tilanne muuttuu. Ainakin ns. tavallisen näköisellä.
Eikä tietenkään miesten "pidä" saada ihailevia katseita, itse olen ihan tyytyväinen, kun voin olla ns. näkymätön, mutta tässä kai kysyttiin ensisijaisesti, missä iässä muutos on tapahtunut, jos on tapahtunut. Kyllä se kaikkien kohdalla tulee jossain vaiheessa tapahtumaan, kun riittävän vanhaksi elää.
piti kirjoittaa, ettei miehiltä "pidä" saada ihailevia katseita...jne
Nanao kirjoitti:
Miesten jatkuva kyyläys ja virnuilu alkoi kun olin 13 ja jatkui vähän päälle 20vuotiaaksi. Mitä tämä kertoo miehistä.... :/
N25
En tiedä mitä kertoo miehistä, mutta tuosta tulee mieleen että 13-vuotiaana olit jo täysi-ikäisen näköinen (eli ainakin 6v vanhempi) ja parikymppisenä sitten näytät jo kolmikymppiseltä, ehkä vähän rupsahtaneeltakin? Tai olemuksesi/ulkonäkösi muuten muuttui oleellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppiseksi ja vähän päällekin sain huomiota miehiltä mutta kyllä se sitten ihan parissa vuodessa hiipui kokonaan. Aiemmin tosiaan kehuttiin kauniiksi, erityisesti silmäni sai kehuja samoin hiukset ja ihan suorien iskuyritysten lisäksi huomasi tosiaan että miehet katsoi ja huomioi. Ja ihan arjessa, ei ainoastaan baarissa.
Nykyisin tuntuu kuin olisin näkymätön.
N40
Kuinka paljon oikein lihoit?
Miksi ihmeessä se johtuisi lihomisesta?
N40
Siksi koska naisen ylipaino on suurimmalle osalle miehistä se pahin turn-off ja kukapa katsoisi ihaillen ihmistä joka on ainoastaan vastenmielinen? Naisen pitää olla ihan megalihava jotta saisi huomiota lästifetisteiltäkään.
Hyvin yksinkertaista, laihdutat ja lakkaat olemasta näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Mummeli kirjoitti:
Olen 66. Miehet katsoo yhä, ehdottelevatkin. Joskus nuoretkin.
Ei nuoret miehet 70v kurppia kato
Nuoruus on tietysti suhteellinen käsite. Ei minua kaksikymppiset katsele. Mutta tämmöisen mummelin näkökulmasta nelikymppinenkin on nuori ja kun semmoisen saa joskus sänkyynsä, niin kyllä siinä vanhakin piristyy... 😄
Vierailija kirjoitti:
Onpa hassu kysymys. Hyvännäköinen nainen saa huomiota aina ja kaikkialla, ei ole iästä kiinni. Hei miehet, ei naisilla ole niinkuin teillä miehillä, että olette onnenne kukkuloilla kun joku nainen edes hymyilee teille ja että mitä vanhemmaksi tulette, sitä näkymättömämmäksi käytte naisille. Rahalla voitte toki saada humiota, mutta nainen ei sitäkään tarvitse. Sellaista aikaa ei vain naiselle tule koko elämänsä aikana, että kukaan mies ei olisi kiinnostunut, teille miehille ja varsinkin vanhemmille miehille se on tietysti arkipäivää, mutta yrittäkää ymmärtää, että naisilla on toisin.
Onpa hassu kommentti. Luulet sitten että pojat/miehet saavat eniten huomiota 17 vuotiaina ja siitä eteenpäin muutaman vuoden ja sitten alkaa suosio laskemaan. Koomista miten harhaisessa maailmassa osa naisista elää.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan saanu positiivista huomiota miehiltä. Miltähän mahtaisi tuntua tulla huomatuksi, ihailluksi, rakastetuksi?? Siitä saan vain haaveilla. Olen sydämeni pohjasta kateellinen teille kaikille näteille naisille. :(
terveisin, ruma 39v. ikisinkkunainen
Älä turhaan surkuttele, sisko hyvä! 70% miehistä elää elämänsä kuten sinä. Tervetuloa joukkoon.
Paljon itsepetosta tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hassu kysymys. Hyvännäköinen nainen saa huomiota aina ja kaikkialla, ei ole iästä kiinni. Hei miehet, ei naisilla ole niinkuin teillä miehillä, että olette onnenne kukkuloilla kun joku nainen edes hymyilee teille ja että mitä vanhemmaksi tulette, sitä näkymättömämmäksi käytte naisille. Rahalla voitte toki saada humiota, mutta nainen ei sitäkään tarvitse. Sellaista aikaa ei vain naiselle tule koko elämänsä aikana, että kukaan mies ei olisi kiinnostunut, teille miehille ja varsinkin vanhemmille miehille se on tietysti arkipäivää, mutta yrittäkää ymmärtää, että naisilla on toisin.
En sitten selkeästi olekaan nainen vaikka niin luulin, kiitos vaan tästä.
Eipä näy loppua miesten mielenkiinnolle vaikka olen kohta nelikymppinen nainen. En ole kaunis enkä edes mukava mutta aina riittää vientiä kun johonkin lähden.
50v ja vieläkin ehdotellaan ja ahdistellaan. En kyllä tykkää siitä. Mies riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kysymys. Ei ole loppunut. Miesten ikä vain nousee samassa tahdissa kuin oma ikä.
N48
Sama täällä, mutta otsikon kysymys oli nuorten ja komeiden miesten kiinnostus
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole vielä sitä tapahtunut. Ikävä kyllä. Siihen ei tarvita kuin normaali paino ja isot rinnat, vielä jos erehtyy laittamaan mekon ja vähän korkeammalla korolla varustetut kengät, niin töllötys on taattu. Ja siis olen kohtapuoliin 50 v. VArmaan jos laittais säkin päälle, sais olla töllötykseltä rauhassa ja ehkä ne kaikenmaailman ehdottelutkin loppuis.
Toisaalta, sisko on 60 v ja kun oli kuntoutuksessa, niin siellä oleva n. 40-v mies oli sanonut, että täällä on niin kivaa, kun saa jumpassa katella naisten pyllyjä. Juu ja ykskään nainen ei ollut siellä alle 50 v. Äitini on yli 80 v ja edelleen papat 70-90 v liehittelee, harmi kun äitiä ei kiinnosta, olis niin kiva kun hänellä olis poikaystävä!
Siihen ei paljon tarvita, että "saa" miesten huomiota, miehet on niin yksinkertaisia olentoja, noin yleisesti.
Lukekaa nyt edes toi viestin sisältö joka on *nuorten ja komeiden miesten* kiinnostus ja huomio. Mun 80+ isoäitikin sai flirttejä vanhainkodissa.
Olen 42 ja viimeksi eilen nuorilta ja komeiltakin miehiltä tuli katseita ja silmäniskuja. Tiedän toki näyttäväni ikäisekseni ihan hyvältä ja toki tiedän senkin, että jos viereen tulisi parikymppinen vetävännäköinen pimu, hän luultavimmin keräisi ne katseet. Mutta se on ok. En ole koskaan ollut miesten huomion perään. Paitsi joskus jonkun tietyn miehen :)
Musta varmaan näkyy päällepäin, että sosiaaliset taitoni ovat aivan surkeat, koska kukaan ei oo koskaan osoittanut mitään huomiota. Fyysisesti olen uskoakseni ihan kivan näköinen.
N25
56v ja vielä saan positiivista huomiota kaikenikäisiltä miehiltä. Olen hymyilevä ja klassisen tyylikkäästi pukeutuva, aina siististi laitettu (hiukset, hyvin kevyt ja huomaamaton meikki jne.). En millään lailla tyrkky tai helpon oloinen mutta aina tullaan tekemään tuttavuutta.
Oma katse pyyhkii vanhempien miesten kohdalla ohi mutta muuten ihan ok.