Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä on tärkeintä saada toinen lytättyä niin alas kun voi?

Vierailija
23.02.2017 |

En tajua. Miten aikuiset (?) ihmiset jaksaa ilkeillä ja pilkata. Saako se tuntemaan itsensä paremmaksi? Tuleeko siitä itse hyvälle tuulelle?

Sitten ihmetellään kun lapset kiusaa kouluissa ja päiväkodeissa, ei mikään ihme jos heitä kasvattamassa ovat tämän palstan kirjoittajien kaltaiset ihmiset.

Kait sitä kannattaa sitten kokeilla. Katsotaan mitä hyötyä saan siitä, että alan oikein inhottavaksi. Jos joku sanoo että mies jätti, niin sanon, että miksi olet niin ruma etkä anna persettäkään tarpeeksi. Jos joku sanoo, että lapsi ei tottele, niin sanon, että mitäs olet niin epäkelpo kasvattaja, tollaselta pitäis ottaa lapset pois ja heti. Jos joku sanoo että sai keskenmenon niin sanon, että noin ne vammaiset karsiutuu heti alkuunsa. Jos joku sanoo, että siskollani on syöpä, niin sanon, että niin se karma koettelee.

Jos kolahti niin voitte nyt alapeukuttaa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerääköhän tuo susikeskustelu yhteen kaikki palstan pahimmat besserwisserit? Ainakin siltä tuntui. Onko ne kaikki joitain koirarakkaita, tai kulkeeko susien rakastaminen käsikädessä besserwisserismin kanssa?

Tästäkään kysymyksestä - tai mietinnästä ei tarvitse provosoitua, vaan voi ihan asiallisesti vastata: "Ei, minulla on koira, mutta silti ajattelen niin, että tuollainen onnettomuus voi sattua neuvoja kuunteleville, vastuullisillekin vanhemmille".

Vierailija
82/84 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän pitäisi oppia puolustamaan itseänne. Muuten teidät lytätään myös oikeassa elämässä.

Olen tavannut oikeassa elämässä samanlaisia ihmisiä kuin täällä, yleensä he olivatkin kännissä ja lopulta saivat turpaan. Enkä kyllä ihmettele.

Kyllähän joka viikonloppu tuollaiset päänaukojat saa selkäänsä joltain joka on harjoitellut puolustamaan itseään nyrkein ettei häntä lytätä oikeassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä 3500 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä 3500 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttjä 3500 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen joskus todella loukkaantunut kommenteista joita olen saanut. En tiedä miten olenkaan niistä niin ottanut itseeni. Sellaisista missä oikein ivaamalla haukutaan ja monesti vielä vääristellään ja lisäillään omia totuuksia sekaan. Voin myöntää jopa itkeneeni. Mutta sehän kai näiden kommenttien tarkoitus on. Jos jollain on paha olo ja siitä avautuu, niin se pitää saada vielä pahemmaksi.

Mä vihaan kans tätä ^ . Siis mitä joku saa siitä, että valehtelee ja vääristelee toiselle tämän omia asioita? Luulisi nyt vääristelijän itsensäkin tietävän, että puhuu pelkkää paskaa. Mitä hän sillä oikeasti luulee voittavansa? Joo, ehkä hetkellisen pahan olon sille, kelle niitä sanoo, mutta entä hänen oma kuvansa minun silmissäni, kun minä tiedän, että se, mitä hän sanoi on täyttä paskaa ja tiedän, että hän itsekin tietää sen?

Ei voi kuin ihmetellä, että jos sellainen henkilö haluaa tapella täällä, niin eikö osaa tapella rehdisti?

ei täällä ole ketään, joka pystyisi sinusta kirjoittamaan edes puoliksi niin pahoja asioita, mitä olet itse kirjoittanut itsestäsi ja perheestä tai suhteestasi muihin.

Ne on niin oksettavia. Ja kirjoitat paljon.

Sinusta tiedetään ihan liikaa.

Oma valintasi.

Vääristely on pahempaa, kuin olla jostain jotain mieltä, vaikka se olisikin ruma ajatus.se on kuitenkin sen henkilön itsensä oma kokemus. Vääristely ei ole kenenkään kokemus, se on vahingoittamaan tarkoitettua valetta.

Toistaa lievemmässä muodossa sinun aiemmin tuottamia kauheuksia. Kukaan ei ole pystynyt kirjoittamaan sinusta edes puoliksi niin kammottavia asioita kuin sinä itse.

Eikä kukaan muu palstalainen kirjoita yhtä sairaita juttuja.

Ihan itse olet valinnut paljastaa itsestäsi kaiken.

Kuva ei ole kaunis. Eikä se siksi muutu.

On tehty sitäkin, että toistellaan minun kirjoittamaani, mutta en nyt puhu siitä, vaan siitä kun kirjoittaja vääristelee ja valehtelee.

Esimerkiksi?

No esim. yhdessä keskustelussa tein aloituksen siitä, että äitini yritti tulla meille kun olin laittanut välejä katkolle, ja kysyin neuvoa kestää kyseistä tilannetta, ettei äiti pääse änkeämään meille, niin minua kiusattiin jo täyttä häkää ja olin siitäkin tosi raivona, ja samoin siitä, että lastenhoito ja kaikki menee ihan pilalle äitini takia. Sitten alettiin syyllistää minua siitäkin, että pitää nyt lapsille olla laittamassa ruokaa tai leikkiä heidän kanssaan, vaikka lapset eivät kuuluneet siihen juttuuni mitenkään sillä minuutilla, paitsi ehkä siten, että kun palstalla ei kukaan välittänyt edes vähän tukea minua siinä äitijutussa, niin jos äiti olisi tullut meille, niin olisin voinut lisää vain pahoin, ja se olisi kuormittanut lapsia entistä enemmän.

Niin sanoin siinä ketjussa, että "vitut mä lapsista" tarkoittaen, että ei en keskity nyt lapsiin, eikä se ole nyt se asia, miksi tein ketjun. Lapsia hoiti mies, eikä heillä ollut mitään hätää. Niin sen jälkeen minun on vääristelty vihaavan lapsiani.

Sanoit aika paljon muutakin pahaa lapsistasi. Olit kaikille kammottava.

Siinä ketjussa sinä teit itsestäsi äitihullun. Ja jankkaus jatkuu

Vierailija
84/84 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä 3500 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä 3500 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttjä 3500 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen joskus todella loukkaantunut kommenteista joita olen saanut. En tiedä miten olenkaan niistä niin ottanut itseeni. Sellaisista missä oikein ivaamalla haukutaan ja monesti vielä vääristellään ja lisäillään omia totuuksia sekaan. Voin myöntää jopa itkeneeni. Mutta sehän kai näiden kommenttien tarkoitus on. Jos jollain on paha olo ja siitä avautuu, niin se pitää saada vielä pahemmaksi.

Mä vihaan kans tätä ^ . Siis mitä joku saa siitä, että valehtelee ja vääristelee toiselle tämän omia asioita? Luulisi nyt vääristelijän itsensäkin tietävän, että puhuu pelkkää paskaa. Mitä hän sillä oikeasti luulee voittavansa? Joo, ehkä hetkellisen pahan olon sille, kelle niitä sanoo, mutta entä hänen oma kuvansa minun silmissäni, kun minä tiedän, että se, mitä hän sanoi on täyttä paskaa ja tiedän, että hän itsekin tietää sen?

Ei voi kuin ihmetellä, että jos sellainen henkilö haluaa tapella täällä, niin eikö osaa tapella rehdisti?

ei täällä ole ketään, joka pystyisi sinusta kirjoittamaan edes puoliksi niin pahoja asioita, mitä olet itse kirjoittanut itsestäsi ja perheestä tai suhteestasi muihin.

Ne on niin oksettavia. Ja kirjoitat paljon.

Sinusta tiedetään ihan liikaa.

Oma valintasi.

Vääristely on pahempaa, kuin olla jostain jotain mieltä, vaikka se olisikin ruma ajatus.se on kuitenkin sen henkilön itsensä oma kokemus. Vääristely ei ole kenenkään kokemus, se on vahingoittamaan tarkoitettua valetta.

Toistaa lievemmässä muodossa sinun aiemmin tuottamia kauheuksia. Kukaan ei ole pystynyt kirjoittamaan sinusta edes puoliksi niin kammottavia asioita kuin sinä itse.

Eikä kukaan muu palstalainen kirjoita yhtä sairaita juttuja.

Ihan itse olet valinnut paljastaa itsestäsi kaiken.

Kuva ei ole kaunis. Eikä se siksi muutu.

On tehty sitäkin, että toistellaan minun kirjoittamaani, mutta en nyt puhu siitä, vaan siitä kun kirjoittaja vääristelee ja valehtelee.

Esimerkiksi?

No esim. yhdessä keskustelussa tein aloituksen siitä, että äitini yritti tulla meille kun olin laittanut välejä katkolle, ja kysyin neuvoa kestää kyseistä tilannetta, ettei äiti pääse änkeämään meille, niin minua kiusattiin jo täyttä häkää ja olin siitäkin tosi raivona, ja samoin siitä, että lastenhoito ja kaikki menee ihan pilalle äitini takia. Sitten alettiin syyllistää minua siitäkin, että pitää nyt lapsille olla laittamassa ruokaa tai leikkiä heidän kanssaan, vaikka lapset eivät kuuluneet siihen juttuuni mitenkään sillä minuutilla, paitsi ehkä siten, että kun palstalla ei kukaan välittänyt edes vähän tukea minua siinä äitijutussa, niin jos äiti olisi tullut meille, niin olisin voinut lisää vain pahoin, ja se olisi kuormittanut lapsia entistä enemmän.

Niin sanoin siinä ketjussa, että "vitut mä lapsista" tarkoittaen, että ei en keskity nyt lapsiin, eikä se ole nyt se asia, miksi tein ketjun. Lapsia hoiti mies, eikä heillä ollut mitään hätää. Niin sen jälkeen minun on vääristelty vihaavan lapsiani.

Sanoit aika paljon muutakin pahaa lapsistasi. Olit kaikille kammottava.

Siinä ketjussa sinä teit itsestäsi äitihullun. Ja jankkaus jatkuu

Kenelle tein mitäkin. Aivan oma valintasi miten suhtaudut. Lapsellista suuttua, jos ensin itse vittuilee tai on tahallaan tai laiskuuttaan ymmärtämättä toista ja lähtee häntä solvaamaan, jos toinen sitten ns. pieraiseekin päällesi. En sanonut muuta "pahaa lapsistani". Jos mä sanon täällä "vitut lapsistani" niin mieluummin täällä, kuin kotona, okei? Vai pitääkö sinulle suodattaa maailma sellaisena, että sinä sen kestät, häh? "Tui tui pikku pallerot, ottaako piltti vähän äidin itsetekemää mangososetta" Tämä on aikuisten foorumi mene leikkimään nukeillasi, jos et täällä kestä kohdata todellisuutta. Tai mene lastensuojelutyöhön. Siellä saat paljon enemmän aikaiseksi, kuin täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi