Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katuuko poika aikuisena jos laittaa 10 vuotiaana korviksen?

Vierailija
23.02.2017 |

Kolmen pojan äitinä en hätkähtänyt kun nuorimmaiselle tuli se "ihan pakko saada korvis"-kausi. Isommilta se meni ohi suhteellisen nopsaan, mutta nuorin on kinunnut sitä jo vuoden, katsoo netistä millasen korviksen haluaisi, videoita kohvalehden lävistyksistä ja korviksen ampumisista. Ajatus pyörii usein päässä niin ettei meinaa saada nukuttua.
Oma mies laitatti 14 vuotiaana korviksen ja katuu nyt kun rikä näkyy vaikkei korvista ole täysi-ikäisenä juuri piänyt. Sillä olen perustellut pojalle, että mieli muuttuu. Isoveli heitti tässä joku päivä, että pikkuveli varmaan vihaa sua aikusena kun et sitä korvista antanut laittaa. No, tuskin vihaa, mutta mistä mä nyt tiedän mitä mun pitää tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulla on useampikin korvakoru, eka otettu jo todella nuorena. Luonnollisesti olen traumatisoitunut iäksi. Pahinta mitä voi elämässään tehdä.

Vierailija
22/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se taitaa olla juuri ongelmana, että monella luokkakaverilla on korvis ja rinnakkaisluokillakin yleistä vaikka asutaan "maalla" .Hankittiin myös magneettikorvis, sekä rengas klipsillä ja innoissaan poika niistä oli, mutta ei kuitenkaan julkisesti kehtaa pitää feikkikorvista...

ap

Mites, ajatteletko että ne kaikki kaverit katuvat aikuisena reikiään? Nuorilla ne reiät kasvavat nopeasti umpeen, jos koruja ei käytä, joten mitään jälkeä tuskin jää. Toiseekseen, jos jää, se on luultavasti niin pieni, ettei sitä huomaa. Kolmanneksi, miksi epäilet että katuisi aikuisena? Monet miehet käyttävät korvakoruja. Ehkä sinun poikasi nyt vaan on sellainen. Ei siinä ole mitään outoa eikä väärää. Tuntuu, että tässä haiskahtaa enemmän sinun kalkkeutunut asenteesi. Ja viimeiseksi, ainahan sen korvalehden voi vaikka silpoa pois, jos pieni piste häiritsee. Se on sitten miehekäs taisteluarpi, voitte keksiä jonkun tarinan miten oltiin tappelussa tai ilotulite räjähti korvan vieressä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen vanhanaikainen, mutta minusta 10-vuotias on ihan liian nuori lävistyksiin, oli sitten kyseessä tyttö tai poika. Itse sain ottaa korvakorut vasta 14-vuotiaana vai täytyikö odottaa peräti ripille pääsyä? En muista tarkasti.

Joka tapauksessa, pidin korvakoruja ehkä pari vuotta, sitten se jäi ja reiät kasvoivat umpeen. Mitään jälkeä ei korviin jäänyt, ihan kuin ei reikiä olisi koskaan ollutkaan.

Vierailija
24/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen ottaa se koru. Oikeasti.

Vierailija
25/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka katuisikin vanhempana? Omapahan oli päätöksensä.

Korvanreiät on kuitenkin niin mitätön asia että en ymmärrä miksi pitäisi tuon ikäiseltä kieltää.