Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katuuko poika aikuisena jos laittaa 10 vuotiaana korviksen?

Vierailija
23.02.2017 |

Kolmen pojan äitinä en hätkähtänyt kun nuorimmaiselle tuli se "ihan pakko saada korvis"-kausi. Isommilta se meni ohi suhteellisen nopsaan, mutta nuorin on kinunnut sitä jo vuoden, katsoo netistä millasen korviksen haluaisi, videoita kohvalehden lävistyksistä ja korviksen ampumisista. Ajatus pyörii usein päässä niin ettei meinaa saada nukuttua.
Oma mies laitatti 14 vuotiaana korviksen ja katuu nyt kun rikä näkyy vaikkei korvista ole täysi-ikäisenä juuri piänyt. Sillä olen perustellut pojalle, että mieli muuttuu. Isoveli heitti tässä joku päivä, että pikkuveli varmaan vihaa sua aikusena kun et sitä korvista antanut laittaa. No, tuskin vihaa, mutta mistä mä nyt tiedän mitä mun pitää tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellä heti. Siitä tulee homo.

Vierailija
2/25 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sanoa, että 10v on vielä nuori, mutta jos edelleen 7-luokkalaisena haluat korviksen, laitetaan. Sitten toivot, että tyytyy tuohon ja vaihe menee ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen hommaa, seuraavaksi kulluu sitte viehe hepin kärjessä. Yhtä homojen juhlaa koko elämä nykyään. Koko ajn pyörii mielessä rytmikkäästi pumppaavat miesten pakarat, ja lisää tuputetaan kaikenlaisia nahka hommia että kaupungilla voi enää kävellä, kun niin alkaa kuumottaa.

Vierailija
4/25 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sen maksat, joten sinä sen päätät lapsen huoltajana. Sinuna en lähtisi yhtään mukaan korvislänkytykseen, vaan sanoisin niin kuin edellinenkin ehdotti, että yläkouluun mennessä voitte miettiä asiaa uudelleen. Minulla on 10 vuotias poika ja hänen luokallaan yhdelläkään pojalla ei ole mitään korvista. En siis keksi yhden yhtä syytä miksi sellainen pitäisi pojalla olla. Mitä hän siitä saa?

Vierailija
5/25 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvalehden lävistyksestä jää pois ottaessa niin olematon jälki, että ei sitä tahdo huomata. Jos ei siis pidä todella painavia koruja. Antaisin ottaa. Itse menin tyhmänä teininä jopa venyttämään korvalävistystäni hiukan, mutta sekin onneksi palutui aivan huomaamattomaksi.

Vierailija
6/25 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vuosikausiin pitänyt korviksia, eikä näy reiät enää.

Kyllä ne häviää, varsinkin nuorella, kunhan ei käytä mitään painavia koruja.

Vierailija
7/25 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla näkyy reiät, vaikken juuri pidä korviksia. Käyttämättömistäkin rei'istä (ylempänä korvassa) tulee jotain nestettä kun puristaa, vaikkei ole mitään tulehdusta päällä.

Vierailija
8/25 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisitkö samaa, jos kyseessä olisi 10-vuotias tyttö?

Vierailija
9/25 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pojun pitää saada korvis? Keneltä on idean moiseen typeryyteen saanut?

Vierailija
10/25 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa olla juuri ongelmana, että monella luokkakaverilla on korvis ja rinnakkaisluokillakin yleistä vaikka asutaan "maalla" .Hankittiin myös magneettikorvis, sekä rengas klipsillä ja innoissaan poika niistä oli, mutta ei kuitenkaan julkisesti kehtaa pitää feikkikorvista...

ap

Vierailija
11/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös jos kyse olisi tytöstä... ja päädyin siihen että todennäköisesti tässä kohtaa antaisin luvan korviksiin. Ajattelen, että on todennäköisempää, että tyttö tulee pitämään korviksia aikuisiälläkin.

ap

Vierailija
12/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla näkyy reiät, vaikken juuri pidä korviksia. Käyttämättömistäkin rei'istä (ylempänä korvassa) tulee jotain nestettä kun puristaa, vaikkei ole mitään tulehdusta päällä.

Yöks, miksi sulla sieltä tulee jotain nestettä? Mun korvakorureiät eivät ole ikipäivänä valuttaneet yhtään mitään.

Vierailija
13/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset haluavat kaikenlaista typerääkin, siksi heillä on vanhemmat jotka kieltävät typeryydet.

Vierailija
14/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

CR7

Vierailija
15/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se korvis mitään, kun ei vaan tatuointia ota.

Vierailija
16/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katunut. Ei ole ollut korvista yli 15 vuoteen. Reiät tulehtuu säännöllisin väliajoin.

M 34

Vierailija
17/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös jos kyse olisi tytöstä... ja päädyin siihen että todennäköisesti tässä kohtaa antaisin luvan korviksiin. Ajattelen, että on todennäköisempää, että tyttö tulee pitämään korviksia aikuisiälläkin.

ap

Kylläpä olet niin 1950-lukulainen asenteiltasi, että olisit varmaan sopinut siihen maailmaan paljon  nykyistä paremmin. Nykyisin korviksia tosin on ja näkee  jo silloin syntyneilläkin miehillä.

Vierailija
18/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä antaisin laittaa. Mitä sitten, vaikka katuisi. Sen saa pois eikä reiät näy mihinkään. Itse sain korvikset 7-vuotiaana. Yläasteikäisenä oli reikiä hirveästi, mutta nykyisin pidän vain yksiä koruja, eikä muita reikiä edes näe.

Vierailija
19/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina tykännyt että korvis on miehellä hot. Varmaan aika monella jalkapalloilijalla on.

Vierailija
20/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen katunut. Ei ole ollut korvista yli 15 vuoteen. Reiät tulehtuu säännöllisin väliajoin.

M 34

Miten ihmeessä? Omat reiät laitettiin 13 v, ja vaikka olen ollut vuosia pitämättä, ei ne mihinkään enää tulehdu?