Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Olipas kiva nähdä Jannea. Kallella taas riittää töissä häslinkiä. Onneksi kohta alkaa vapaat niin päästään viettämään aikaa yhdessä. Pitääpä kysyä Mirkulta jotain hyvää reseptiä millä yllättää taas Kalle kun tulee illalla kotiin.
Lari
Loma tulee kyllä tarpeeseen. Tämä viikko on ollut kamala. Kunpa Noelilla ois aikaa mulle.
Susu
Onpas Aki ja Lasse ollut hiljaisia. Luulis niiden olevan raivona kun on maineet pilalla.
Maaritti
Uuden lääkärin pitäisi aloittaa maanantaina. Ehkä tilanne sitten helpottaa.
Kalle
Ruvettiin Mirkun kanssa väsäämään italialista. Sen kanssa on kyllä kiva kokkailla.
Lari
Ah, kiitos kerrankin tästä rauhasta!
Sampo
Olipas hyvää ruokaa. Kallekin tykkäs!
Lari
Miki on niin raivostuttava! Mitä se valittaa mulle Akista?
Eva
Usch! Ulkona sataa vieläkin lunta tähän aikaan vuodesta. Milloin oikein pääsen istuttamaan kauniita kevätorvokkejani puutarhaan?
Karin
Eihän tuonne ulos voi mennä edes sauvakävelylle!
Ulla
Onpas tylsä ilta. Noeliakaan ei saa häiritä ei sitten yhtään.
Susu
Sitä av-mammapotilasta en halua nähdä enää koskaan. Loppupäivä sujuikin sitten paremmin. Huomenna on onneksi vain yksi kokous ja lääkärinä tuuraamaan en huomenna mene. Huomenna odottaa vihdoin hotelliviikonloppu Laurin kanssa. Kaiken tarvittavan olen jo hankkinut ja järjestänyt. Lari varmasti yllättyy iPhone 13 Pro-puhelimesta ja muistakin yllätyksistä.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Äh, huomasin jonkun seuraavan. Ei voi olla totta, tuohan on valepukuinen Ismo vakoilemassa. Ilmeisesti istui päivystyksen odotustilaan ja kuljeskeli ympäri sairaalaa muutenkin kun yritti kyttäillä, mitä teen.
Kalle
No olisi pitänyt arvata; Ismohan sen mun vappunenäni olikin vienyt !
Huomasin kyllä, kun se katseli sitä ihmeen oudosti tuossa joku päivä.
Ja mitä vielä, se on napannut yhden vappuhatunkin kokoelmistani...
Ettäs kehtaakin!
Gunnar
Vierailija kirjoitti:
Usch! Ulkona sataa vieläkin lunta tähän aikaan vuodesta. Milloin oikein pääsen istuttamaan kauniita kevätorvokkejani puutarhaan?
Karin
Istuttaako noin "hieno" frouva itse kukkansa, eikös ole varaa henkilökuntaan?
Jopas, kyllä meillä vaan nuo hommat kuuluu piioille
Dahlia
VAPPU VIIKONLOPPU SALKKARIT ROOLIPELI KETJUSSA 29.4 - 1.5 2022!
Tervetuloa juhlimaan kaikki Pihlajakadun asukkaat! Amanda huolehtii juhlien pidosta, ja saattaa Ismon ja Ullan pitopalvelustakin tulla jotain syötävää. Koitetaanhan sitten olla niin ettei mitään draamaa synny! Kaikki pitämään hauskaa!
T. Salla, Cindy ja Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KarinIstuttaako noin "hieno" frouva itse kukkansa, eikös ole varaa henkilökuntaan?
Jopas, kyllä meillä vaan nuo hommat kuuluu piioille
Dahlia
Puutarhanhoito on arvostettu harrastus!
Maaritti
No tossa on nenäs !
Mutta mä haluan samanlaisen, mistähän semmosen vois ostaa ?
Ismo
Huomenna viimeinen puristus ja sitten saadaan olla Kallen kanssa koko viikonloppu yhdessä. En malta odottaa! Kalle on vihjaillu siihen suuntaan että se on suunnitellut jotain. Se sitten aina panostaa! <3
Lari
TeamTaalasbisseF1 kuulostaa kyllä hyvälle. Kuskit päätän itse.
Kari