Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miltäs se lohi maistuu? Sano että se on syötävää!
LariLohi on hyvää. Nyt olen kyllä tehnyt niin paljon ylitöitä, että huomenna mennään yhdessä jonnekin lounaalle. Joudun toki sitten iltapäivällä kello 14.00 jälkeen taas tuuraamaan lääkäreitä. Aamulla on kokous, mutta jos mennään kello 12.00 lounaalle. Tässä sairaalan lähellä on hyvä lounas parissakin paikassa.
KalleNo hyvä että onnistuin! Ja mennään vaan. Onneks mulla on näitä etätöitä niin pystyn sovittamaan niitä sun aikatauluihin. Haluaisitko nyt sen niskahieronnan, näytät olevan sen tarpeessa.
Lari
Onko täällä jotain jälkiruokaa? Jäätelöä ehkä? Vai, onko Mirkku syönyt kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuu, nyt tuli Tinderissä vastaan kivan näköinen tyyppi!
EvaMutta sinähän olet raskaana, etkä edes ole väleissä lapsen isän Mikin kanssa! Ajattelisit edes syntymätöntä poikaasi.
JuoruakkaRaskaus ei oo vielä niin pitkällä etteikö vois vähän hauskaa pitää. Ja eihän mun asiat kuulu sulle, kuka sä edes olet?
Eva
Olen Pihlajakadun juoruakka, salainen Gossip girl ja raportoin havaintoni eteenpäin anonyymille, mutta erittäin suositulle some-tilille.
Juoruakka
(Alkuperäinen Gossip girl ja tuon henkilöllisyys huomioiden Pihlajakadun vastaavassa versiossa Kalle sopisi tuohon rooliin.)
(Esim. Ulla, Salla, Mirkku, Ismo tai Lassekin olisivat liian ilmiselviä tuohon.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LariLohi on hyvää. Nyt olen kyllä tehnyt niin paljon ylitöitä, että huomenna mennään yhdessä jonnekin lounaalle. Joudun toki sitten iltapäivällä kello 14.00 jälkeen taas tuuraamaan lääkäreitä. Aamulla on kokous, mutta jos mennään kello 12.00 lounaalle. Tässä sairaalan lähellä on hyvä lounas parissakin paikassa.
KalleNo hyvä että onnistuin! Ja mennään vaan. Onneks mulla on näitä etätöitä niin pystyn sovittamaan niitä sun aikatauluihin. Haluaisitko nyt sen niskahieronnan, näytät olevan sen tarpeessa.
LariOnko täällä jotain jälkiruokaa? Jäätelöä ehkä? Vai, onko Mirkku syönyt kaiken?
On täällä jäätelöä!
Lari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LariOnko täällä jotain jälkiruokaa? Jäätelöä ehkä? Vai, onko Mirkku syönyt kaiken?
On täällä jäätelöä!
Lari
Otetaan jäätelöä ja sitten mennään omaan rauhaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuu, nyt tuli Tinderissä vastaan kivan näköinen tyyppi!
EvaMutta sinähän olet raskaana, etkä edes ole väleissä lapsen isän Mikin kanssa! Ajattelisit edes syntymätöntä poikaasi.
JuoruakkaRaskaus ei oo vielä niin pitkällä etteikö vois vähän hauskaa pitää. Ja eihän mun asiat kuulu sulle, kuka sä edes olet?
EvaOlen Pihlajakadun juoruakka, salainen Gossip girl ja raportoin havaintoni eteenpäin anonyymille, mutta erittäin suositulle some-tilille.
Juoruakka
Ettäs kehtaat! Jätä mut rauhaan!
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä jäätelöä!
LariOtetaan jäätelöä ja sitten mennään omaan rauhaan.
Kalle
No nyt on kyllä ihan täysi olo. Ja onpa sun hartiat jumissa. Toivottavasti tää auttaa. Nyt tuut mun kainaloon nukkumaan rakas!
Lari
Mitä ihmettä Ismokin vielä meluaa? Juuri kun olin vihdoin rentoutumassa.
Kalle
Eniten raportoitavaa on aiheuttanut vanha kunnon legendaarinen Sebastian Vuorela, oikein pukki kaalimaan vartijana.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Ismokin vielä meluaa? Juuri kun olin vihdoin rentoutumassa.
Kalle
Jotain se kai Mirkun kanssa touhuaa. Yritetään olla välittämättä.
Lari
Vierailija kirjoitti:
Eniten raportoitavaa on aiheuttanut vanha kunnon legendaarinen Sebastian Vuorela, oikein pukki kaalimaan vartijana.
Juoruakka
Mitä juma lauta!
Sebastian
Hyvää yötä Kalle. Rakastan sua! <3
Lari
Pitääkö minun kyläillä jälleen Akin ja Henrikin luona, kun olen lukenut tästä viestiketjusta Akin aika kiivaita viestejä muille naapureille?
Toivoen jo hieman huolestunut Karin
Miks miks miks... Älä kysele tyhmiä.
Huomenta Kalle! Hyvää työpäivää!
Lari
Ketäpä sitä tänään haastattelis?
Maaritti
Olipas mukava yö Tinder matcini kanssa. Sai ajatuksia pois turhista asioista.
Eva
Toivottavasti tänään olisi töissä rauhallisempaa. Onneksi on kohta Vappu. Ehkä Noelillakin olisi sitten aikaa mulle.
Susu
Raskaus ei oo vielä niin pitkällä etteikö vois vähän hauskaa pitää. Ja eihän mun asiat kuulu sulle, kuka sä edes olet?
Eva