Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
VAPPU VIIKONLOPPU SALKKARIT ROOLIPELI KETJUSSA 29.4 - 1.5 2022!
Tervetuloa juhlimaan kaikki Pihlajakadun asukkaat! Amanda huolehtii juhlien pidosta, ja saattaa Ismon ja Ullan pitopalvelustakin tulla jotain syötävää. Koitetaanhan sitten olla niin ettei mitään draamaa synny! Kaikki pitämään hauskaa!
T. Salla, Cindy ja Lasse
Minä oon leiponut oman sekä Ismonkin pakastimen täyteen munariisipasteijoita !
Tänään leivon niitä vielä Amandankin pakkaseen, että varmasti riittävät.
Mirkku
Susu hei; Tässä sulle pullollinen kuohuvaa vapuksi!
"Laadukasta" juomaa, älä VAAN läikytä.
Äläkä tarjoile muille, nautit sitten mun kanssani.
Noel
Noh, Gunnar, tuletko mukaan Espanjan ja Monacon formulakisoihin? Kuten sanottu VIP-liput on. Miamiin lennän Frankfurtin kautta Sallan kanssa business-luokassa ja sieltä sitten kotiin. Ajattelin, että mennään Espanjaan autolla niin saadaan auto täyteen Taalasbisseä. Mennään laivalla Saksaan ja sieltä sitten ajetaan Espanjaan ja Monacoon. Laitetaan matkakulut ja liput Taslasbissen edustuskuluihin.
Ulla, mitä sinä puhuit jostain sauvoista ?
Mullakin on taikasauva, olen aina halunnut taikuriksi !
Siis sen pelle- haaveeni lisäksi.
Gunnar
Vierailija kirjoitti:
Noel
Et tainnut tietääkään, että en nyt oikein voi juoda alkoholia.
Susu
Vierailija kirjoitti:
Noh, Gunnar, tuletko mukaan Espanjan ja Monacon formulakisoihin? Kuten sanottu VIP-liput on. Miamiin lennän Frankfurtin kautta Sallan kanssa business-luokassa ja sieltä sitten kotiin. Ajattelin, että mennään Espanjaan autolla niin saadaan auto täyteen Taalasbisseä. Mennään laivalla Saksaan ja sieltä sitten ajetaan Espanjaan ja Monacoon. Laitetaan matkakulut ja liput Taslasbissen edustuskuluihin.
Olen tästä niin innoissani, että unohdin nimenkin.
Kari
Vierailija kirjoitti:
Noel
Voi kiitos ihana! Nyt saat kyllä viikonlopun viettää mun kanssani!
Susu
Äiti on näköjään vähän seonnu.
Laila
Vierailija kirjoitti:
Ulla, mitä sinä puhuit jostain sauvoista ?
Mullakin on taikasauva, olen aina halunnut taikuriksi !
Siis sen pelle- haaveeni lisäksi.
Gunnar
Mitä sinä taas höpäjät! Vai että pellejä ja taikureita, pah!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa juhlimaan kaikki Pihlajakadun asukkaat! Amanda huolehtii juhlien pidosta, ja saattaa Ismon ja Ullan pitopalvelustakin tulla jotain syötävää. Koitetaanhan sitten olla niin ettei mitään draamaa synny! Kaikki pitämään hauskaa!
T. Salla, Cindy ja Lasse
Mitä, eikö Cindy olekaan Kaliforniassa? Luulin niin. Sallan piti tulla Kaliforniaan yhteisen Miamiin matkamme jälkeen. Ehkä nyt sitten ostankin Sallalle luksusristeilyn Karibialle tuohon kun itse palaan Suomeen valmistautumaan automatkan Espanjaan ja Monacoon.
Kari
Millainenkohan asu tekisi Kalleen vaikutuksen? Sen pitäisi saada siltä jalat alta.
Lari
(Kurjaa, että varsinainen keskustelu sarjasta on mennyt häiriköiden takia ihan ihmeelliseksi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Salla, Cindy ja LasseMitä, eikö Cindy olekaan Kaliforniassa? Luulin niin. Sallan piti tulla Kaliforniaan yhteisen Miamiin matkamme jälkeen. Ehkä nyt sitten ostankin Sallalle luksusristeilyn Karibialle tuohon kun itse palaan Suomeen valmistautumaan automatkan Espanjaan ja Monacoon.
Kari
Tämä nyt vain oli tämmöinen toivotus kaikilta Amandan omistajilta. Kyllä meillä työntekijöitä riittää.
Salla
Ei ole menemistä mihinkään kisoihin !
Te lähdette Sallan kanssa Thaimaaseen ja me tullaan mukaan, niinkun oli puhe.
Voitte sitte sen loman jälkeen lentää vaikka kuuhun, jos tahdotte!
Ulla, Gunnar ja Mirkku
(* kait se Ismokin sitte sinne pitää raahata, kun on vanha ystävä ja nyt vielä vikittelee Mirkkuakin...Muuten vois mennä loma kuunnellessa ton Mirkun kitinää)
Vierailija kirjoitti:
Puutarhanhoito on arvostettu harrastus!
Maaritti
Sinähän sen "tiedät"!
Sä et erota edes orvokkia nokkosesta(* tässä olis nauru emojeita, jos ne näkyis...)
Jukka
Hanki elämä ja jätä mut jo rauhaan!
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
(Kurjaa, että varsinainen keskustelu sarjasta on mennyt häiriköiden takia ihan ihmeelliseksi.)
Siis tarkoitatko tätä keskustelua ?
Tänhän pitäiskin olla vitsikäs ketju.
Maaritti[/quote]
Mene sinä ulos, raittiiseen ilmaan setvimään pääsi...
Jukkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko tätä keskustelua ?
Tänhän pitäiskin olla vitsikäs ketju.
Tarkoitan niitä Miks Salkkareissa-keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Mene sinä ulos, raittiiseen ilmaan setvimään pääsi...
Jukkis
Minä menen nyt nukkumaan, huomenna odottaa Vappu viikonloppu ja se tietää hyviä juomia!
Maaritti
Puutarhanhoito on arvostettu harrastus!
Maaritti[/quote]
Sinähän sen "tiedät"!
Sä et erota edes orvokkia nokkosesta(* tässä olis nauru emojeita, jos ne näkyis...)
Jukka