Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Minä halua pelastaa Nellan ja sen minä myös teen!
Emilia
Hanne sai kaiken. Millä me nyt tulemme toimeen? Delismon viereen rakennetaan supermarkettia!
Jaana
Missä Heli mahtaa nykyään olla?
Sonya
Eva Tammista on nyt käsketty jo kolmannen kerran hakemaan lähihoitajan koulutukseen. Aikaisemminkaan ei ole hakenut. Jotenkin on onnistunut lirkuttelemaan itsensä tästä pois. Nyt tuollainen ei kuitenkaan onnistu. Olen viisikymppinen tantta ja tuollaista bimboakin on näissä hommissa joutunut näkemään.
TE-toimiston asiantuntija ja vastuuvirkailija
Kari on kyllä umpisurkea autojen korjaaja. Karin autokorjaamoa ei voi suositella kenellekään.
Ismo
Joulu se jo ovella kolkuttaa, varastot täynnä viinaa vaan...
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Kari on kyllä umpisurkea autojen korjaaja. Karin autokorjaamoa ei voi suositella kenellekään.
Ismo
En ois kuuna päivänäkään uskonu että sinä alat minun poikaani mollaamaan! Kari tekee työnsä mallikkaasti, menen siitä takuuseen!
Ulla
Mä en ehdi nyt töissä käydä kun on niin paljon muuta tekemistä.
Eva
Onpas kummallisen hiljaista. No, joka tapauksessa menemme jouluaattona Gunnarin kanssa naimisiin.
Salla
Vierailija kirjoitti:
Onpas kummallisen hiljaista. No, joka tapauksessa menemme jouluaattona Gunnarin kanssa naimisiin.
Salla
Houraile vain tästä keskenäsi nousuka paksu-Bertta.
Dahlia
Olen koko joulun töissä Amandassa. Ihan hyvä näin on. Olen yötäkin Amandassa niin pääsen heti töihin. Salla ja Lasse eivät vaivaidu jouluna töihin. Ehkä kutsun Amandaan yöseuraa.
Sampo
Ulla antoi jo joululahjan. Sain Ullalta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon. Mitähän tälläkin teen?
Salla
Eva Tammisen lapsesta täytyy nyt tehdä uusi lasu. Lisäksi Eva Tammiselle lähtee selvityspyyntö siitä, miksi ei ole hakenut lähihoitajan koulutukseen ja siivoojan työpaikkaa, vaikka näin käskettiin tekemään. Karenssi uhkaa Eva Tammista.
TE-toimiston työntekijä ja vastuuvirkailija
Maarit Salin on nähty Alkossa Helsingin keskustassa.
Juoruakka
Lasse Sievinen on nähty Hakaniemen hallissa Reinin Lihan tiskillä ostamassa isoa hirvipaistia.
Juoruakka
Mä en ehdi mitään töitä tehdä! Minä olen koitäiti!
Eva
Vierailija kirjoitti:
Lasse Sievinen on nähty Hakaniemen hallissa Reinin Lihan tiskillä ostamassa isoa hirvipaistia.
Juoruakka
Eikös se Sievinen itse hirvensä metsästä?
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin on nähty Alkossa Helsingin keskustassa.
Juoruakka
Pitihän sitä nyt jouluviinoja ostella.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla
Houraile vain tästä keskenäsi nousuka paksu-Bertta.
Dahlia
Mä odotan niin sitä hetkeä kun sun hymysi hyytyy.
Salla
Joskus saatan hiukan värittää juttuja. Jos jollakin on vaikka murtunut kylkiluu niin saatan sanoa että niitä murtui kaksi. Olisit sinäkin iloinen kun kerron asioita, muuten jäisi tärkeät tiedot kuulematta.
Ulla