Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Joonatanin piti sitten änkeä tänne vähän syrjemmässä ja rauhallisemmassa paikassa olevalle vapaa-ajan asunnolle viettämään meidän joulun viettoon.
Lasse ja Ismo
Vanha hääpukuni kelpaa kai sitten seuraaviinkin häihini. Olisin kyllä halunnut uuden. Nyt pitää kierrellä kauppoja ja etsiä alennuksessa olevia suklaarasioita.
Salla
Amandan jouluillallinen maksaa 50 euroa henkilöltä. Se on kuitenkin ollut loppuunmyyty jo pitkään.
Sampo
Kilisee, kilisee kassissa kirkasta kossua. Kilisee, kilisee kassissa kun on käyty Alkossa.
Maarit
Maarithan ei minun joulupöytään tule! Piste!
Ulla
Vietän joulua Iidan kanssa Tampereella.
Jutta
Ihanaa "hik" joulua vaan kaikille.
Maaritti
Koitamme pitää Miran kanssa joulumieltä yllä.
Elina
Amandan jouluateriassa on parantamisen varaa.
Dahlia
Ihanaa joulua! Minä ja Gunnar mennään naimisiin tänään!
Salla
Gunnarhan se Pihlajakadun ihmisistä eniten joulupukilta näyttää. Toki myös Lasse ja Ismo ovat tehneet keikkaa joulupukkina.
Juoruakka
Jouduin sairaalassa vielä joulupukiksikin. Kohta pääsen rakkaani luokse kotiin ja vietetään loppupäivä ja huominen kokonaan ihan kahdestaan kotona.
Kalle
God jul för alla som bor i Rönngatan!<3 Hyvää joulua kaikille Pihjalakadun asukkaille!<3 Koittakaa vahtia sitä Maaritin alkoholin käyttöä myös näin joulun pyhinä tarkasti.😊
Mvh. Karin Ekholm
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa joulua! Minä ja Gunnar mennään naimisiin tänään!
Salla
Toivottavasti morsiuspukusi syttyy palamaan.
Dahlia
Joku miesoletettu oli ikävästi käynyt kylmiössä rääppimässä Amandan jouluillallisen jälkiruoaksi tarkoitettua glögijuustohyydekakkua. Sallalla on korona ja kova kuume ja Salla on käynyt jotain sekoilemassa häistään Gunnarin kanssa vanha hääpuku päällään.
Sampo
Miks kaikki menee päin honkia juuri ratkaisevalla hetkellä!?
Salla
Vierailija kirjoitti:
God jul för alla som bor i Rönngatan!<3 Hyvää joulua kaikille Pihjalakadun asukkaille!<3 Koittakaa vahtia sitä Maaritin alkoholin käyttöä myös näin joulun pyhinä tarkasti.😊
Mvh. Karin Ekholm
Voit kuule olla varma "hik", että kukaan ei vahdi mun juomisia sun hautajaisissa. Sillon nim...hik...ttäin taitaa tulla aika paljon juotua juhlahumussa.
Maaritti
Häpeäisitte kinkun syöntiänne! Ne siat kärsii!
Inka
Hirveä kaaos on taas ollut sairaalassa. Olen joutunut tekemään paljon ylitöitä.
Kalle