Mistä kaupassa löytää maitojauheen?
Kommentit (21)
Samassa hyllyssä luin kestomaidot ja kasvimaidot. Yleensä ihan ylimmällä hyllyllä niin ettei tällainen tappi yletä kuin norsunjalan päälle kiipeämällä. Usein ovat maitohyllyjen lähellä.
Ekaa kertaako ostat tuote? Mene vaan rohkeasti isoon markettiin ja kysy livenä infopiste ,saat tiedon heti mistä hyllystä sen löydät..
Maitojauhemyymälästä. Meijerinkatu 2, 90900 Lypsämän kk.
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaako ostat tuote? Mene vaan rohkeasti isoon markettiin ja kysy livenä infopiste ,saat tiedon heti mistä hyllystä sen löydät..
Oon ostanu viimeksi n. 10 v sitten pikkumyymälästä, nyt laitan teinin asialle ja se ei todellakaan kysy infosta tai keltään 😬
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ostanu viimeksi n. 10 v sitten pikkumyymälästä, nyt laitan teinin asialle ja se ei todellakaan kysy infosta tai keltään 😬
Ap
HUOH
Vierailija kirjoitti:
Maitojauhemyymälästä. Meijerinkatu 2, 90900 Lypsämän kk.
Pidätkö itseäsi kovinkin vitsikkäänä?
Jos on S-Market, laitat toiveeksi ja valitset sen. Se sovellus antaa vastauksen, että tuote löytyy jo hyllyvälistä se ja se.
Kyllä sitä saa etsiä. Olen löytänyt jostain juustohyllyjen vierestä sekalaisten ainesten luota, ja tosiaan ylähyllyltä.
Miksi juuri tähän asialliseen kysymykseen tulee noin omituisia vastauksia. Eräillä on kai joku pakkomielle saada vastata, aina!
Kuivajauhehyllystä olen löytänyt, K-supermarket
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
HUOH
Äläpä huohuttele. Todennäköisesti et itsekään ole teininä kaupoissa kysynyt yhtään mitään keneltäkään, jos yleensä olet käynytkään niissä muuten kuin karkki- ja limuostoksilla. Noloahan se on ja jos kaverit näkee, mitenkä pystyy perustelemaan heille ostoksensa. Erittäin noloa sanoa, että äiti käski. Näin se on ollut maailman sivu.
Olen nyt reilun vuoden etsinyt tuota lähikaupastani.
Ei ole vielä löytynyt.
Kerran alistuin jopa kysymään henkilökunnalta, mutta eipä löytynyt heidänkään neuvomasta paikasta.
Jatkan etsimistä.
Miksi lähikaupasta saa ainoastaan kallista ja kelluvaa jauhetta, joka ei sulaudu nesteeseen millään.
Maitohyllyn jälkeen kestomaitojen, kauramaitojen, ym kanssa samassa hyllyssä.
Menisin etsimään leivontatarvikkeiden luota. En tiedä löytyisikö sieltä.
Jauhojen lähettyvillä tai sekalaisten kuivaelintarvikkeiden.