Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Mukava nainen tämä Isabella, joka pyörittää taas Amandaa. Tuonut laadukkaita juomia valikoimaan!
Maaritti
Ei voi olla totta! Gunnar kosi minua! Aika ottaa avioero Karista! Luksuselämä alkaa!
Salla
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta! Gunnar kosi minua! Aika ottaa avioero Karista! Luksuselämä alkaa!
Salla
Johan Sallaa on jo kielletty enää avioitumasta tai vaihtamasta sukunimeään. Digi- ja väestötietovirasto ei halua enää kuulla Salla Mattilasta.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla
Johan Sallaa on jo kielletty enää avioitumasta tai vaihtamasta sukunimeään. Digi- ja väestötietovirasto ei halua enää kuulla Salla Mattilasta.
Juoruakka
Tätähän on aika juhlistaa kokonaisen pullon kera!
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Mukava nainen tämä Isabella, joka pyörittää taas Amandaa. Tuonut laadukkaita juomia valikoimaan!
Maaritti
Sinulla kun onkin runsaasti aikaa maistella niitä.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Sinulla kun onkin runsaasti aikaa maistella niitä.
Karin
No täytyyhän jonkun niitä koemaistella. Sinähän hyvin tiedät että olen asiantuntija, monien vuosien kokemuksella!
Maaritti
Kateellisten panettelua nämä puheet minun tulevasta naimisiinmenosta.
Salla
Vierailija kirjoitti:
Salla
Pyrkimyksesi kohota ylempään yhteiskuntaluokkaan on säälittävän surkuhupaisa että unohdan jopa nauraa. Muillakin keinoilla voi kohota rikkaampaan yhteiskuntaluokkaan.
Dahlia
Lähdetään kahdestaan viettämään joulua erämaahan loma-asuntoon. Tehdään ruoaksi kummankin pravuureita. Ruokalistalla on hirvipaistia, uunikalaa, makkaravoileipiä ja jälkiruoaksi pullakahvit.
Lasse ja Ismo
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään kahdestaan viettämään joulua erämaahan loma-asuntoon. Tehdään ruoaksi kummankin pravuureita. Ruokalistalla on hirvipaistia, uunikalaa, makkaravoileipiä ja jälkiruoaksi pullakahvit.
Lasse ja Ismo
Olisin halunnut mukaan. Nyt joudun viettämään iltaa Evan kanssa...
Joanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse ja Ismo
Joanna
Me ollaan kyllä jouluna ihan töissä.
Linda
Tämä luksuslomaksi muuttunut matka Karbibialla Akin kanssa on kyllä upea.
Cindy
Vierailija kirjoitti:
Tämä luksuslomaksi muuttunut matka Karbibialla Akin kanssa on kyllä upea.
Cindy
Viekää terveisiä Camillalle jos sattuu majailemaan siellä päin.😊
Karin
Olemme nyt pari.
Cindy ja Aki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse ja Ismo
Joanna
Me ollaan kyllä jouluna ihan töissä.
Linda
No hyvä, en olisi kestänytkään Evan läsnäoloa.
Joanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla
Pyrkimyksesi kohota ylempään yhteiskuntaluokkaan on säälittävän surkuhupaisa että unohdan jopa nauraa. Muillakin keinoilla voi kohota rikkaampaan yhteiskuntaluokkaan.
Dahlia
No niin voi. Mutta keino se on tämäkin!
Salla
Isabella tarjosi minulle juomia Amandassa. Hyvä on valikoima.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla
Dahlia
No niin voi. Mutta keino se on tämäkin!
Salla
Valitettavasti se keino ei tule toimimaan. Ulla ja Kari heittävät sinut ulos heti kun totuus tulee ilmi.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Isabella tarjosi minulle juomia Amandassa. Hyvä on valikoima.
Maaritti
Tiedän parempiakin viinivalikoimia tarjoavia paikkoja Helsingissä kuin majatalo Amanda. Onneksi viinimakuni on yksi Suomen parhaimmista.
Dahlia
Enpäs olekaan ennen vielä törmännyt vielä tuntemieni heteronaisten joukosta noin mieshuoliaan päteviä naisia kuin te kolme 13 vuotta sitten. Onpas surullista seurata näin sivusta, miten joku patriarkaatin valta voi vaikuttaa vielä noin paljon joihin kanssasisariini.
Hotellikriitikko Hilla Virrankoski