Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten panettelua nämä puheet minun tulevasta naimisiinmenosta.
Salla
Pyrkimyksesi kohota ylempään yhteiskuntaluokkaan on säälittävän surkuhupaisa että unohdan jopa nauraa. Muillakin keinoilla voi kohota rikkaampaan yhteiskuntaluokkaan.
Dahlia
No niin voi. Mutta keino se on tämäkin!
Salla
Valitettavasti se keino ei tule toimimaan. Ulla ja Kari heittävät sinut ulos heti kun totuus tulee ilmi.
Dahlia
No kyllähän minä totuuden jo tiedän. Karikin jätti jo Sallan ja aikoaa palata takaisin sinne minne kuuluukin, eli Lindan luo. Ois se vaan ihanaa jos meillä ois taas suvussa poliisi niin kuin Tuomo!
T. Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isabella tarjosi minulle juomia Amandassa. Hyvä on valikoima.
Maaritti
Tiedän parempiakin viinivalikoimia tarjoavia paikkoja Helsingissä kuin majatalo Amanda. Onneksi viinimakuni on yksi Suomen parhaimmista.<3
Dahlia
No, silti näyttää majapaikka Amandassa kelpaavaan.
Isabella
Opintoni edistyvät hurjaa vauhtia. Pääsen harjoitteluun sairaalaan heti vapautumiseni jälkeen.
Elina
Gunnar saisi pistää töpinäksi ja ostaa meille kartanon. En minä täällä Amandan pikkhuoneessa voi lastamme kasvattaa!
Salla
Vierailija kirjoitti:
Opintoni edistyvät hurjaa vauhtia. Pääsen harjoitteluun sairaalaan heti vapautumiseni jälkeen.
Elina
Muista sitten olla aiheuttamatta ongelmia.
Noel
Siis täh? Mistä lähtien Robin ja Elina ovat olleet yhdessä?
Jutta
Vierailija kirjoitti:
Gunnar saisi pistää töpinäksi ja ostaa meille kartanon. En minä täällä Amandan pikkhuoneessa voi lastamme kasvattaa!
Salla
Haha ei sillä harmaahapsella ole enää varaa ostaa mitään kartanoa kun Mustavaarojen kartano on jo minun nimissäni.😄
Dahlia
Salattu lapseni otti yhteyttä kun äitinsä on kuollut. En tiennyt koko lapsen olemassaolosta mitään. Tehtiin DNA-testikin ja kyllä olen tuon lapsen biologinen isä. Haluan tutustua tähän lapseen ja käydä asioita läpi. Ismolle en ole vielä tästä kertonut.
Kalle
Uudenvuodenaattona menen naimisiin Noelin kanssa Kämpin sviitissä. Rouva Daniela Axelsson kuulostaa niin hyvälle. Sain itse valita hienon timanttisormuksen ja hienon valkoisen mekon. Pieni, mutta hieno tilaisuus tästä tulee ja kaikkien toiveideni mukainen.
Daniela
Mitäköhän sitä hankkis Sofialla ja Aleksille joululahjaks?
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Uudenvuodenaattona menen naimisiin Noelin kanssa Kämpin sviitissä. Rouva Daniela Axelsson kuulostaa niin hyvälle. Sain itse valita hienon timanttisormuksen ja hienon valkoisen mekon. Pieni, mutta hieno tilaisuus tästä tulee ja kaikkien toiveideni mukainen.
Daniela
Daniela, mitä ihmettä!?
Marika
Lasse Sievinen on taas käynyt Delismossa ostamassa joulutortun itselleen.
Juoruakka
Väsyttää, eikä kohuja ole nyt oikein ilmaantunut.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Kuka nyt tuollaiselle joka paikkaan päänsä pistävälle juorunaiselle nyt juoruja jakaisi kun Pihjalakadun virallinen juorumummo nimeltään Ulla Taalasmaa.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Kuka nyt tuollaiselle joka paikkaan päänsä pistävälle juorunaiselle nyt juoruja jakaisi kun Pihjalakadun virallinen juorumummo nimeltään Ulla Taalasmaa.
Dahlia
Minä puhun ainoastaan paikkansa pitäviä juttuja.
Ulla
Haluan Kristianin. Ihan sama vaikka Nellan sydän särkyisi. Mä saan tehdä just niinku mä haluan.
Eva
Ikävöin taas paljon suurta rakkauttani Paulaa.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin taas paljon suurta rakkauttani Paulaa.
Lasse
Lasse rakas, sydämeni on tehtävänsä tehnyt. On jäähyväisten aika.
Paula
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Dahlia
Minä puhun ainoastaan paikkansa pitäviä juttuja.
Ulla
Enpäs nyt olisi niinkään varma tästä asiasta.
Dahlia
No kyllähän minä totuuden jo tiedän. Karikin jätti jo Sallan ja aikoaa palata takaisin sinne minne kuuluukin, eli Lindan luo. Ois se vaan ihanaa jos meillä ois taas suvussa poliisi niin kuin Tuomo!