Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Todella sairas tämän Noelin ja Danielan suhde.
Ulla
Ostan tänään vielä toisen ison hirvipaistin niin on kunnolla syötävää jouluksi.
Lasse
Hain kiusallani Eva Tammisen nimissä lähihoitajan aikuiskoulutukseen. Tietojeni mukaan myös Viola Angervuota on kehotettu hakeutumaan lähihoitajan koulutukseen. Nella Tammisella on selvä terveydellinen este ja tästä lääkärin lausuntokin. Daniela Honkasella, Henrik Ekholmilla, Benjamin Taalasmaalla onkin sitten työpaikka, eikä TE-toimisto ole kiinnostunut heidän tekemisistään. Teen kaikkeni, että Eva Tamminen todellakin menee tuohon koulutukseen.
TE-toimiston työntekijä ja vastuuvirkailija
Daniela Honkanen on tietojeni perusteella lisäksi menossa naimisiin ja raskaana ja jää häiden jälkeen edustusvaimoksi.
Olen kotiäiti ja sillä sipuli. Lopetan TE-toimiston palvelut.
Eva
Saiskos sitä tulla Ulla kullan joulupatojen ääreen jouluna? Ei nyt pelkällä viinalla jaksais ja Ullalla on hyvät sapuskat.
Maaritti
Tämä on paras joululahja itselleni ikinä. Eva Tamminen on valittu tammikuussa alkavaan työvoimakoulutuksena järjestettävään lähihoitajan aikuiskoulutukseen.
Vietämme joulun ihan kahdestaan Joonatanin kanssa. Joonatanilla on kämppä tyhjänä. Sampo on koko joulun Amandassa ja Cindy Akin kanssa matkoilla. Luultavasti Cindy muuttaakin pian Akin luo.
Linda
Minä en mihinkään koulutukseen mene.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vietämme joulun ihan kahdestaan Joonatanin kanssa. Joonatanilla on kämppä tyhjänä. Sampo on koko joulun Amandassa ja Cindy Akin kanssa matkoilla. Luultavasti Cindy muuttaakin pian Akin luo.
Linda
Eikö meidän pitänyt olla joulu töissä? Älä vaan sano että joudun pitämään Evalle seuraa! Se vaan patistaa mua Nadjan hoitajaksi.
Joanna
Nyt on joulukortit lähetetty Sakulle, Siljalle, Aleksille ja Sofialle. Itse en ole vielä saanut yhtäkään. Vähän harmi. Onneksi viina auttaa suruun!
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda
Eikö meidän pitänyt olla joulu töissä? Älä vaan sano että joudun pitämään Evalle seuraa! Se vaan patistaa mua Nadjan hoitajaksi.
Joanna
Ai niinkö sanoin? Onnistuin huijaamaan sinua. Olen itse kuitenkin joulun vapaalla. Työskentely kanssasi ei ole aina kovinkaan helppoa.
Linda
Olemme jo viettämässä joulua täällä luksusvapaa-ajan asunnolla ns. erämaassa, josta kuitenkin pääsee nopeasti ihmisten ilmoille. Ruokaa on paljon ja oluttakin riittävästi. Makkarat on jo paistettu ja saunottukin on jo kerran.
Lasse ja Ismo
Ehkä ensi vuonna voin vaihtaa työpariani johonkin parempaan niin jaksaisi olla pyhätkin töissä.
Linda
Äh, Joonatan tunkeekin mukaan Lassen ja Ismon joulunviettoon ja lähtee sinne heti huomenna aamulla. Rajalakin soitti ja pahoitteli sekaannuksesta eli joudunkin jouluna töihin. Se siitä yhteisestä joulusta Joonatanin kanssa.
Linda
Vierailija kirjoitti:
Saiskos sitä tulla Ulla kullan joulupatojen ääreen jouluna? Ei nyt pelkällä viinalla jaksais ja Ullalla on hyvät sapuskat.
Maaritti
Ilmoitan Ullalle että olet humalassa tunkemassa hänen luokseen.
Karin
Vai että niin siinä sitten kävikin totuus Gunnarin isyydestä paljastui lopulta Taalasmaille. Eivätpä he enää taida haikailla noiden kahden hölmöläisen perään tuon jälkeen.
Dahlia
Syön jouluaterialla vain lihapullia ja persikoita.
Kari
Maarit Salin on nähty Prismassa bongailemassa punalaputettuja tuotteita.
Juoruakka
Olen raskaanakin. Toivottavasti lapsi on poika. Ajattelin nimeksi Noah Danielia lapsen vanhempien nimistä muokattuna. Tämä on häälahjani Noelille. Kerron tästä Noelille vasta häissämme.
Daniela