Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
4461/5153 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudenvuodenaattona menen naimisiin Noelin kanssa Kämpin sviitissä. Rouva Daniela Axelsson kuulostaa niin hyvälle. Sain itse valita hienon timanttisormuksen ja hienon valkoisen mekon. Pieni, mutta hieno tilaisuus tästä tulee ja kaikkien toiveideni mukainen.

Daniela

Olen raskaanakin. Toivottavasti lapsi on poika. Ajattelin nimeksi Noah Danielia lapsen vanhempien nimistä muokattuna. Tämä on häälahjani Noelille. Kerron tästä Noelille vasta häissämme.

Daniela

Vierailija
4462/5153 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sairas tämän Noelin ja Danielan suhde.

Ulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4463/5153 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tänään vielä toisen ison hirvipaistin niin on kunnolla syötävää jouluksi.

Lasse

Vierailija
4464/5153 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kiusallani Eva Tammisen nimissä lähihoitajan aikuiskoulutukseen. Tietojeni mukaan myös Viola Angervuota on kehotettu hakeutumaan lähihoitajan koulutukseen. Nella Tammisella on selvä terveydellinen este ja tästä lääkärin lausuntokin. Daniela Honkasella, Henrik Ekholmilla, Benjamin Taalasmaalla onkin sitten työpaikka, eikä TE-toimisto ole kiinnostunut heidän tekemisistään. Teen kaikkeni, että Eva Tamminen todellakin menee tuohon koulutukseen.

TE-toimiston työntekijä ja vastuuvirkailija

Vierailija
4465/5153 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniela Honkanen on tietojeni perusteella lisäksi menossa naimisiin ja raskaana ja jää häiden jälkeen edustusvaimoksi.

Vierailija
4466/5153 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäiti ja sillä sipuli. Lopetan TE-toimiston palvelut.

Eva

Vierailija
4467/5153 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskos sitä tulla Ulla kullan joulupatojen ääreen jouluna? Ei nyt pelkällä viinalla jaksais ja Ullalla on hyvät sapuskat.

Maaritti

Vierailija
4468/5153 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paras joululahja itselleni ikinä. Eva Tamminen on valittu tammikuussa alkavaan työvoimakoulutuksena järjestettävään lähihoitajan aikuiskoulutukseen.

Vierailija
4469/5153 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietämme joulun ihan kahdestaan Joonatanin kanssa. Joonatanilla on kämppä tyhjänä. Sampo on koko joulun Amandassa ja Cindy Akin kanssa matkoilla. Luultavasti Cindy muuttaakin pian Akin luo.

Linda

Vierailija
4470/5153 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mihinkään koulutukseen mene.

Eva

Vierailija
4471/5153 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietämme joulun ihan kahdestaan Joonatanin kanssa. Joonatanilla on kämppä tyhjänä. Sampo on koko joulun Amandassa ja Cindy Akin kanssa matkoilla. Luultavasti Cindy muuttaakin pian Akin luo.

Linda

Eikö meidän pitänyt olla joulu töissä? Älä vaan sano että joudun pitämään Evalle seuraa! Se vaan patistaa mua Nadjan hoitajaksi.

Joanna

Vierailija
4472/5153 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joulukortit lähetetty Sakulle, Siljalle, Aleksille ja Sofialle. Itse en ole vielä saanut yhtäkään. Vähän harmi. Onneksi viina auttaa suruun!

Maaritti

Vierailija
4473/5153 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda

Eikö meidän pitänyt olla joulu töissä? Älä vaan sano että joudun pitämään Evalle seuraa! Se vaan patistaa mua Nadjan hoitajaksi.

Joanna

Ai niinkö sanoin? Onnistuin huijaamaan sinua. Olen itse kuitenkin joulun vapaalla. Työskentely kanssasi ei ole aina kovinkaan helppoa.

Linda

Vierailija
4474/5153 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jo viettämässä joulua täällä luksusvapaa-ajan asunnolla ns. erämaassa, josta kuitenkin pääsee nopeasti ihmisten ilmoille. Ruokaa on paljon ja oluttakin riittävästi. Makkarat on jo paistettu ja saunottukin on jo kerran.

Lasse ja Ismo

Vierailija
4475/5153 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ensi vuonna voin vaihtaa työpariani johonkin parempaan niin jaksaisi olla pyhätkin töissä.

Linda

Vierailija
4476/5153 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, Joonatan tunkeekin mukaan Lassen ja Ismon joulunviettoon ja lähtee sinne heti huomenna aamulla. Rajalakin soitti ja pahoitteli sekaannuksesta eli joudunkin jouluna töihin. Se siitä yhteisestä joulusta Joonatanin kanssa.

Linda

Vierailija
4477/5153 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiskos sitä tulla Ulla kullan joulupatojen ääreen jouluna? Ei nyt pelkällä viinalla jaksais ja Ullalla on hyvät sapuskat.

Maaritti

Ilmoitan Ullalle että olet humalassa tunkemassa hänen luokseen.

Karin

Vierailija
4478/5153 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että niin siinä sitten kävikin totuus Gunnarin isyydestä paljastui lopulta Taalasmaille. Eivätpä he enää taida haikailla noiden kahden hölmöläisen perään tuon jälkeen.

Dahlia

Vierailija
4479/5153 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jouluaterialla vain lihapullia ja persikoita.

Kari

Vierailija
4480/5153 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin on nähty Prismassa bongailemassa punalaputettuja tuotteita.

Juoruakka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme