Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Häät alkavat kello 16.00. Olen itsekin paikalla tarjoilijan asu valepukunani.
Juoruakka
Minulle on aivan sama arvostaako Rouva Ekholm minua vai ei!
Maaritti
Kyllä sitten tulee upeat häät voi että!
Ulla
Sakukin on tulossa häihin. Aloin jo jännittämään että onko sillekin sattunut jotain.
Silja
Onneksi vanha kaverini Härkönen pääsi tänne Unkarin formulakusoihin. Ollaan täällä nyt äijämatkalla. Avaan nyt uuden kaljan.
Kari
Lari, älä tee sitä. Älä mene naimisiin. Rakastan sinua yli kaiken.
Elias
Elias, meidän juttu on ollutta ja mennyttä. Menen Kallen kanssa naimisiin.
Lari
Onpas draamaa täällä häissä. Niinhän se sattuu aina Pihlajakadulla olemaan.
Saku
Elias, mä vien sut kotiin.
Cindy
Ei sitten menty naimisiin kun Elias pilasi häät. Syödään täällä olevat ruoat, jutellaan vieraiden kanssa ja ollaan yö tässä hotellissa kun on varattu. Naimisiin mennään sitten joskus maistraatissa vain kahden todistajan läsnäollessa.
Kalle ja Lari
Elias on nyt nukkumassa. Elias taitaa tarvita psykiatrista hoitoa.
Cindy
Että ärsyttää. Miks pitää tulla pilaa muiden häät tällä tavalla!
Silja
Elias voi tulla vastaanotolleni.
Robin
Tietääkö Sebastian ja Oliver että Elias on elossa?
Isabella
Vierailija kirjoitti:
Isabella
Eliashan kävi Samin kanssa tapaamassa täysin yllättäen Sebastania Korsossa. Sebastian oli todella vihainen Eliakselle.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isabella
Eliashan kävi Samin kanssa tapaamassa täysin yllättäen Sebastania Korsossa. Sebastian oli todella vihainen Eliakselle.
Juoruakka
Okei, kiitoksia tästä tiedosta. Muistin nyt että Camillan lisäksi pitää hoidella se Marika. Miten Sebastian on voinut sellaiseen naiseen haksahtaa? Sebastianhan oli muuten sen Marikan siskon Susun kanssa sängyssä... tästä voisi kehitellä hyvän suunitelman. Salla saa luvan auttaa.
Isabella
Vai on taas menny joidenki häät pilalle. Onneks mulla on täydellistä Lassen kanssa!
Eva
Harmi että Kallen häät meni pilalle. Tästä pitää kertoa Katariinalle, hän ei uskaltanut häihin tulla koska omaa yhteistä menneisyyttä Kallen kanssa.
Saku
Häiden ruoka nyt oli sentään hyvää ja sitä oli riittävästi. Nyt sitten vaan kohti uusia pettymyksiä. Tällaista elämä on. Kohta jo nukkumaan. Millekään häämatkalle ei olla lähdössä. Halutaan vain olla loppuloma rauhassa kotona omissa oloissa.
Kalle
Koska ne häät alkavatkaan? Olen parhaillaan valitsemassa sopivaa häälahjanarua häälahjapakettiin, jonka annan häälahjaksi.
Karin