Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Olen todella väsynyt kun jouduin koko päivän hoitamaan Nadjaa ilman mitään apua.
Eva
Semmosta se äidin työ kuule on.
Linda
Aloin selvittämään Ismon kaupan ryöstöä.
Joanna
Vakoilin nurkan takana Ismon kauppaa. Näin Ismon raivoavan Kallelle ryöstöstä. Voi, miksi minun piti taas alentua varkauteen?
Jaana
Matthew tapaa tänään Kallen ja Larin. Toivon mukaan kaikki menee hyvin.
Silja
Camilla paljasti kaikille olevansa herännyt. Hitto jos se alkaa kiusaamaan Noelia.
Susu
Ihanaa kun Silja on tullut Suomeen ja Karinista ei ole kuulunut mitään. Hyvä poliisi tuo Joanna.
Maaritti
No nyt häästressin lisäksi Kalle saa kärsiä Ismon raivoamista kaupan ryöstöstä. Voi voi.
Lari
Ismo anto mulle pesismailan. Seuraavalla kerralla ei rahoja viedäkään!
Roosa
Kumma ettei siitä mokomasta juoruakasta ole kuulunut. Taisi varmaan tajuta ettei se pärjää mulle, hah!
Ulla
Jo vuosia on harmittanut kun en ollut koskaan suorittanut suomalaista ylioppilastutkintoa. Noh, nyt sitten tein sen salaa ja kirjoitin sitten salaa keväällä ylioppilaaksi. En kertonut tästä kenellekään, enkä juhlinut tuota mitenkään. Käytin kokeisiin pitämättä jääneitä vapaapäiviäni. Sain äidinkielestä, englannista, terveystiedosta, biologiasta, matematiikasta ja ruotsista kaikista helposti laudaturit. Nyt tämäkin tuli tehtyä.
Kalle
Oli kyllä mukava nähdä Siljaa pitkästä aikaa. Silja piti Laristakin. Tuo Siljan mies on kyllä vähän outo, mutta ilmeisen rikas kun majoittuvat pitkään hienossa hotellissa.
Kalle
Maarit Salin on nyt hankkinut asunnon Pihlajakatu 23:n a-rapusta ja muuttanutkin jo sinne.
Juoruakka
Sainpas nyt näköhavainnon epäilyttävän näköisestä tyypistä Ismon kaupan lähettyviltä.
Joanna
Lari kyllä vaikuttaa sopivalta mieheltä Kallelle. Tuli kyllä herkistyttyä kun nähtiin näin pitkän ajan jälkeen. Miiakin tuli muisteltua. On myös uskomatonta tuo että Liisa lavasti kuolemansa. Olisi ollut mielenkiintoista tavata Kallen toinen sisko Sanni.
Silja
Äh, miks Nadjan pitää vaatia huomiota koko ajan?
Eva
Voi ei, poliisit on mun jäljillä. Mitä mä nyt teen? Pitäisiköhän tunnustaa Ismolle?
Jaana
4 päivää vielä ja sitten alkaa loma. Toimitusjohtajan hommien loppumiseen on enää 2 päivää. Lauantaina ja sunnuntaina tuuraan lääkäriä. Tänään illalla maistellaan 10 eri vichyä ja 10 eri limua ja montaa snäckiä ja valitaan osa häihin. Porukkaa ilmestyy enemmänkin niin saadaan kaikki juotua. Eva,Lasse, Ismo ja Janne ovat tulossa. Onneksi saadaan viedä omiakin tarjoiluja.
Kalle
Pihlajakadula ei vaan millään sada vettä.
Juoruakka
Onko ainoa keino tuhota Noel soittamalla Seireenille?
Camilla
Olen todella väsynyt kun jouduin koko päivän hoitamaan Nadjaa ilman mitään apua.
Eva