Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Pitäisiköhän kosia Lassea? Ehkä Lasse voisi alkaa virallisestikin odottamani pojan isäksi.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa nähdä Silja pian. Kunhan Karin nyt vain ymmärtäisi pysyä kaukana.
Maaritti
Tiedäthän kära vän, että sinun kuitenkin pitää korjata välisi lapsiisi ja entiseen aviomiehesi loppupeleissä aivan itse. En tunge siihen prosessiin tiellenne, mutta voin toimia sillon tällöin keskusteluapuna saamaan aloitettua keskusteluja teidän välillenne.
Karin
Välillä menee hermot Eliakseen kun on turhan neiti. Tänne Naantalin kylpyläänkin raijasi suunnilleen koko omaisuutensa. Tosin sattuneista syistä ei meillä kummallakaan paljon tavaraa ole, mutta siltikin Eliaksella on paljon enemmän tavaraa. Maarit on kyllä ollut ihan kiltisti täällä Naantalin kylpylässä.
Sami
Maarit Salin sammui Naantalin kylpylän altaaseen.
Juoruakka
Juoruakka valehtelee. Karin, pidän kyllä huolen asioistani, kiitosta vaan.
Maaritti
Olen yrittänyt tässä kertoa kaikille Samista ja Eliaksesta, mutta ei kukaan usko. Ei edes vaikka sanoin että olihan Kristiinakin elossa.
Ulla
Kumpis teistä nyt sitten kirjoittelee siihen Hupsis!-juorulehteen? Maarit vai juoruakka?
Karin
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin sammui Naantalin kylpylän altaaseen.
Juoruakka
Kiitosta vain, mutta taidan uskoa enemmän palkkaamani yksityisvakoojan Samin sanaan kuin sinun sanaasi.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Kumpis teistä nyt sitten kirjoittelee siihen Hupsis!-juorulehteen? Maarit vai juoruakka?
Karin
Olen myynyt sinne monta salaa ottamaani kohukuvaa.
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin
Olen myynyt sinne monta salaa ottamaani kohukuvaa.
Ulla
Jaahas. Meidän Pihjalakadun vakiojuorumummokin on vielä juorujen tarpeessa näin eläkeiälläkin.
Karin
Täällä Pridessä on kyllä ihme tyyppejä,mutta aika moni ihan tavallisissa vaatteissa. Sitten löytyy Eva prinsessana, Lasse ja Ismo nahka-asuissaan ja kovassa hiessä, Gunnar morsiuspuvussa. Täältä löytyy myös Jutta, Iida, Janne, Luukas ja me tavallisissa vaatteissa. Kari pitää mustiin pukeutuneena vastamielenosoitusta jonkun puolueensa puolueaktiivin kanssa ja pienen porukan kanssa. Kuulemma myöhemmin kaksi kansanedustajaakin tulee mukaan.
Kalle ja Lari
Huhu, Gunnar morsiuspuvussa ja Lasse ja Ismo nahka-asuissa. Tällainen näky ei hetkeen unohdu. Nolaavat vain itsensä tuollaisissa asuissa.
Monica
Onpas ollut kuuma päivä. Kävin uimassa. Kohta Ismon kaupalle. Saankohan mä tulla sinne Kallen häihin?
Roosa
Jutta ja Kari, ne vaan vääntää pridemarsissakin.
Iida
Pääsin sairaalasta pois. Mitäpä Camilla aikoo tehdä nyt?
Noel
Kaverini Ano ja Wille ilmestyivät tapahtumaani.
Kari
Elias näki eilen täällä Naantalin kylpylässä eksänsä vuosien tauon jälkeen. Nyt ovat viettäneet aikaa yhdessä jo vuorokauden. Noh, olen itse pystynyt paremmin kyttäämään Maarit Salinia. Onneksi Karin Ekholm maksaa majoituksen sviitissä ja matkakulut. Taksilla siis Turkuun ja sieltä junalla omassa hytissä.
Sami
Hurja päivä oli kyllä tänään ja kuuma sää.
Kalle
Hyvää työtä tämä yksityisvakoojani on tehnyt. Nyt olen ihan itsekin Naantalin kylpylässä tarkastamassa tilannetta. Näköään täällä on muitakin tuttaviani.
Karin
Kävin aamulla nostamassa Gunnarin kalsarit lipputankoon ennen kun joku sateenkaarilippuineen ehtii ensin.
Kari