Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Täällä Naantalin kylpylässä oli kyllä upeaa. Nyt olen jo lähdössä täältä pois. Turussa vähän kiertelen ja käyn lounaalla. Sitten lähdenkin kotiin.
Maarit
Huomenna ollaan Suomessa!
Silja
Vielä ennen lomaani joudun perehdyttämään Lassen uuteen työhönsä. Perehdytys alkaa huomenna.
Kalle
Oli kyllä keikka. Tällä tienasi hyvin ja pääsi samalla kylpylään hyvään majoitukseen ja ruoka ja matkatkin maksettiin.
Sami
Tuon heti hirven pään uuteen työhuoneeseeni.
Lasse
Lasse on niin ihana kun se on hoitanu Nadjaa ja mä oon saanu levätä.
Eva
Ismon kauppaan tuli ryöstäjä! Uhkaili veitsellä ja vei koko kassan! Tuntuu pahalta, mut Ismo ei syytä mua.
Roosa
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä keikka. Tällä tienasi hyvin ja pääsi samalla kylpylään hyvään majoitukseen ja ruoka ja matkatkin maksettiin.
Sami
Var så god kära vän! Ole hyvä! Olet kyllä ehdottomasti alasi parhaimmistoa Suomessa.
Mvh. Karin
Linda on kyllä erittäin kova piereskelijä. Luultavasti Lindalla on laktoosi-intoleranssi, mutta ei suostu selvittämään asiaa, eikä muuttamaan ruokavaliotaan. Pari poliisioperaatiota on melkein mennyt jo pieleen tämän takia.
Joanna
Oj! Tässä meneekin alkuviikon kepeästi tutkien tämän viikonlopun antoisaa kuvamateriaalia Maaritista Naantalin kylpylässä. Kiitos vielä kerran kuvista kära vän Sami!
Karin
Minä ryöstin Ismon kaupan naamioituneena. Tuntui kyllä pahalta uhkailla omaa tytärtä, mutta Jukan ja mun eron jälkeen olen ollut pahoissa rahaongelmissa.
Jaana
Vierailija kirjoitti:
Linda on kyllä erittäin kova piereskelijä. Luultavasti Lindalla on laktoosi-intoleranssi, mutta ei suostu selvittämään asiaa, eikä muuttamaan ruokavaliotaan. Pari poliisioperaatiota on melkein mennyt jo pieleen tämän takia.
Joanna
Se on tiedetty aina että se nainen on huono poliisi.
Eva
Noel on päässyt sairaalasta! Eikö Camilla tee mitään?
Elina
Perehdytys sairaalan toimitusjohtajaksi alkoi tänään. Ensimmäisenä vein työhuoneeseen hirven pään. Kalle ei oikein pitänyt asiasta. Onneksi sentään Aaro ei perehdyttämässä. Vielä tätä en Kallen takia voi tehdä, mutta sitten kun aloitan ihan virallisestikin johtajana niin hommaan tänne työhuoneeseen myös baarikaapin.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Perehdytys sairaalan toimitusjohtajaksi alkoi tänään. Ensimmäisenä vein työhuoneeseen hirven pään. Kalle ei oikein pitänyt asiasta. Onneksi sentään Aaro ei perehdyttämässä. Vielä tätä en Kallen takia voi tehdä, mutta sitten kun aloitan ihan virallisestikin johtajana niin hommaan tänne työhuoneeseen myös baarikaapin.
Lasse
Siinä meillä seuraava alkoholistin alku.
Karin
Suomessa ollaan. Matthew jää lasten kanssa hotellille ja mä meen tapaamaan Kallea ja Laria heti kun ne on vapaana. Äitiä en halua vielä kohdata.
Silja
Taas mun kauppaani kohtaa epäonni! Kyllä se syyllinen jää vielä kiinni!
Ismo
Onko Pridehenki vielä läsnä tässä viestiketjussa?
Ulla