Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Onpas kiva kierrellä Helsinkiä pitkästä aikaa.
Silja
Vad fint! Haluaisitko käydä kanssani juttelemassa vaikka lounaalla joku päivä koskien äitisi alkoholinkäyttöä?
Karin
Pitkän tauon jälkeen olemme tulossa Helsinkiin. Olemme varanneet huoneen Amandasta. Olemme nykyään pari. Aiomme olla Suomessa toistaiseksi. Tulemme myös Kallen häihin.
Katariina ja Saku
Vierailija kirjoitti:
Pitkän tauon jälkeen olemme tulossa Helsinkiin. Olemme varanneet huoneen Amandasta. Olemme nykyään pari. Aiomme olla Suomessa toistaiseksi. Tulemme myös Kallen häihin.
Katariina ja Saku
Hej! En tunne sinua henkilökohtaisesti, mutta voisitko lähettää sellaisen viestin eteenpäin Sakulle, että hänen äitinsä hyvä ystävä Karin Ekholm haluaisi tavata Sakun ja hänen siskonsa Siljan lounaan merkeissä Amandassa koskien heidän äitinsä Maaritin alkoholismista?
Mvh. Karin Ekholm
Nyt siirrymme hotellistamme Amandaan. Saimme suhteilla hyvät alennukset pidemmästä majoituksesta.
Silja
Harmi kun en ole saanut Amandaa myytyä. Lasse Sievinenkään ei ollut kiinnostunut ja ryhtyi sairaalan toimitusjohtajaksi. Nyt sitten asun taas Amanda sviitissä. En jaksanut Kempelettäkään enää. Kallen nuoruudenystävä majoittuu tänne pidemmäksi aikaa ja annoin hyvät alennukset.
Salla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silja
Vad fint! Haluaisitko käydä kanssani juttelemassa vaikka lounaalla joku päivä koskien äitisi alkoholinkäyttöä?
Karin
Enkö tehnyt jo selväksi, etten halua enää sotkeentua äitini ongelmiin?
Silja
Siis vieläkö se Ekholmin akka sotkeentuu asioihini vaikka Joanna jo uhitteli lähestymiskiellolla?
Maaritti
Muutin isän luo. Äiti saa seukata ihan rauhassa sen hullun kanssa.
Matias
Vierailija kirjoitti:
Siis vieläkö se Ekholmin akka sotkeentuu asioihini vaikka Joanna jo uhitteli lähestymiskiellolla?
Maaritti
Kära vän. Etkö tajua vieläkään tajua, että haluan vain parastasi? Elämä ilman humalahakuista alkoholinkäyttöä on sinun elämällesi kaikista parasta mielestäni. Kaikki muutkin tietävät sen lähipiiristäsi erittäin hyvin. Tiedän sen, koska olen puhunut kyseisestä asiasta heidän kanssaan.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silja
Karin
Enkö tehnyt jo selväksi, etten halua enää sotkeentua äitini ongelmiin?
Silja
Olet toki kära vän. Mutta ennen pitkää teille lapsillekin tulee eteen valinta, laitatteko alkoholismista kärsivän äitinne julkiseen vai yksityiseen alkoholismista kärsivien hoitokotiin vai kuntoututtateko hänet itse kotona irti alkoholismista. Taakka alkoholismista vieritetään yhteiskunnan taholta ensin alkoholistin omaisille eli perheenjäsenille tai lähisukulaisille.
Karin
Lasse halusi tarjota kotonaan illallisen kiitokseksi perehdytyksestä: vihersalaattia, naudan paistia, uuniperunoita, kakkua, jäätelöä ja hyvää kahvia. Eva, Ismo ja Larikin olivat mukana. Kielsin Lassea tekemästä hirvipaistia. Ruoka oli hyvää, mutta vähän turhan tuhtia kesäruoaksi.
Kalle
Enää kaksi lääkärin tuurausvuoroa ennen lomani alkamista. Johtajan hommiin en enää palaa. Loman jälkeen olen taas tavallinen lääkäri.
Kalle
En oikein tiedä mitä tekisin. Jäisinkö Pihlajakadulle vai minne lähtisin? Huolisikohan Ismo takaisin?
Jaana
Kuulin että Pihlajakadulla asustelee Noel Axelsson joka vaikuttaa aikamoiselta idi ootilta. Hänet voisin sur mata ilman palkkaustakin.
Seireeni
Mä on niin pettyny äitiin ku se taas varasti! Ja uhkaili mua!
Roosa
En ottaisi takaisin vaikka maksaisit!
Miten Noel ei saanut pelastettua tyttöjä? Olen niin pettynyt. Evaa ei näytä lainkaan kiinnostavan, heilastelee vaan Lassen kanssa.
Linda
Äh, en kestä että Eva on Lassen kanssa, kun mä just aloitin vakavan suhteen Severin kanssa. Mun ois pitäny heti alussa tajuta että Severi on elämäni mies.
Monica
Lasse näyttää lihoneen ainakin 30 kiloa, onkoha niin että kovin karju pihlajakadulla olen minä!
Harmi, että joudun nyt itse hoitamaan paljon enemmän Nadjaa kun Lasse aloittaa uuden työn.
Eva