Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
3221/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt matkalla Naantaliin. Toki on erittäin kuuma ilma. Jotenkin olen aivan varma, että Karin on siellä odottamassa.

Maarit

Vierailija
3222/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt matkalla Naantaliin. Toki on erittäin kuuma ilma. Jotenkin olen aivan varma, että Karin on siellä odottamassa.

Maarit

Hejsan min kära vän! Valitettavasti olen vielä tänään aika kiinni perheyhtiömme paperitöissä, mutta hyvät tuttavani Naantalin juorumummot ovat jo hyvissä asemissa Naantalin kylpylän altailla.

Karin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki tuun vesijuokseen Naantaliin, hehee!

Ulla

Vierailija
3224/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen jo Naantalin kylpylässä. Oikein sviitin varasin.

Maarit

Vierailija
3225/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonpas vähän tarkkaillu Maaritin puuhia vesijuoksun lomassa. Enpä taida olla ainoa.

Ulla

Vierailija
3226/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihanaa tää elämä Lassen kanssa. Sillä ku on kokemusta lasten hoidostakin paljon niin voin vetää vähän henkee välillä ja käydä kaupoilla.

Eva

Vierailija
3227/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliaksen Tinder-treffit peruuntuivat, joten nähdettiinkin Naantalin kylpylään kun Karinkin pyysi, että jatkan vielä Maaritin vakoilua. Lindakin änkesi mukaan.

Sami

Vierailija
3228/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä vanhat silmäni näkevätkään? Vai näenkö aaveita? Sami Kosonen ja Elias Vikstedt ovat myös täällä Naantalin kylpylässä ilmielävinä. Tietääköhän Maarit ja juoruakka tästä?

Ulla

Vierailija
3229/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli laittanut Pihlajakadun lipputankoon sateenkaarilipun. Kävin vetämässä sen alas.

Kari

Vierailija
3230/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä vanhat silmäni näkevätkään? Vai näenkö aaveita? Sami Kosonen ja Elias Vikstedt ovat myös täällä Naantalin kylpylässä ilmielävinä. Tietääköhän Maarit ja juoruakka tästä?

Ulla

Kära vän. Olen palkannut tuon ensimmäiseksi mainitsemasi miehen vakoilemaan Maaritin alkoholitouhuja. Onko hän muka jo kuollut henkilö?:-O

Karin

Vierailija
3231/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tulla huomenna puhumaan Maaritin kanssa hänen alkoholismistaan ja sen tuomista haitoista. Aion jatkaa näitä keskusteluja myöhemmin myös mennessäni käymään ensi kuun puolella Helsinkiin puhumaan samoista asioista Maaritin ja hänen lastensa Sakun ja Siljan kanssa. Kunhan nyt Saku ja Silja ensin saapuvat Suomeen visiitille.

Karin

Vierailija
3232/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Sievinen, kuulostaisiko hyvälle? Lasten mielestä poikani nimeksi pitäisi antaa Hirvi.

Eva

Vierailija
3233/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva Sievinen, kuulostaisiko hyvälle? Lasten mielestä poikani nimeksi pitäisi antaa Hirvi.

Eva

Siis Lassen mielestä, mutta toki lastenkin.

Eva

Vierailija
3234/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli laittanut Pihlajakadun lipputankoon sateenkaarilipun. Kävin vetämässä sen alas.

Kari

Se olin kuule mä joka sen laitto. Mun naiseuttani sähän et kiistä!

Jutta

Vierailija
3235/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani nimeksi ei todellakaan tule mikään Hirvi, vaan joku m-kirjaimella alkava nimi. Aion vaatia oikeuksiani. Epäilin kyllä isyyttäni, mutta jo kolme dna-testiä on tehty, yksi ihan poliisilaboratoriossa ja kaikkien mukaan olen tuon lapsen biologinen isä.

Miki

Vierailija
3236/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva

Mies-ja naisseikkailuistasi luettuani tästä keskusteluketjusta et vaikuta kovin siveältä naiselta, joten tästä päätellen sukunimi Sievinen ei ole sinun arvoisesti.

Mvh. Karin Ekholm

Vierailija
3237/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion tulla huomenna puhumaan Maaritin kanssa hänen alkoholismistaan ja sen tuomista haitoista. Aion jatkaa näitä keskusteluja myöhemmin myös mennessäni käymään ensi kuun puolella Helsinkiin puhumaan samoista asioista Maaritin ja hänen lastensa Sakun ja Siljan kanssa. Kunhan nyt Saku ja Silja ensin saapuvat Suomeen visiitille.

Karin

Joko poliisi kertoi sinulle lähestymiskiellosta?

Maaritti

Vierailija
3238/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoks vaan, et kun mä tulen Suomeen, niin mä en aio sotkeutua mun äitini asioihin. Keskityn vaan häihin. Uskon että Saku tekee samoin. Chiqikin saattaa sit tulla.

Silja

Vierailija
3239/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onks mun äiti ja pappa yhessä? Eiks niitä kiinnosta et mä oon vankilassa?

Nella

Vierailija
3240/5153 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulla

Ei luulis olevan enää yllätys kuolleiden näkeminen elossa mun jälkeen.

Kristiina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän