Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kiukkuinen!
Isabella
Herranjumala, ootko sä elossa?
Salla
Olen soittanut poliisille ja kertonut juoruakan ja Karinin ahdistelusta. Ehkäpä he nyt ymmärtävät lopettaa.
Maaritti
Tänä yönä Lasse unohtaa Joannan...
Eva
Vierailija kirjoitti:
Olen soittanut poliisille ja kertonut juoruakan ja Karinin ahdistelusta. Ehkäpä he nyt ymmärtävät lopettaa.
Maaritti
Kära vän. Olen vain huolissani edelleen alkoholismistasi. Miksi sotket tähän asiaan poliiseja?:-O Haluan vain sinulle hyvää kamppailussa alkoholin kirjoja vastaan.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Eva
Taasko unohdit raskautesi? Palaa nyt vaan sinne lapsen isän Mikin luokse.
Juoruakka
No nyt se Eva pyyteli anteeksi viestejään, oli kuulemma humalassa niitä laitellut. Lupasi jättää onneksi rauhaan, löytänyt kuulemma hyvää seuraa. Eikö sitä häiritse että oma tyttö on vankilassa?
Kristian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva
Taasko unohdit raskautesi? Palaa nyt vaan sinne lapsen isän Mikin luokse.
Juoruakka
Älä sä akka jaksa puuttua mun asioihin!
Eva
Karin haluaa, että jatkan vielä Maaritin vakoilua. Toivottavasti Rajala ottaa pian yhteyttä niin saan vanhan työni Suomen poliisissa takaisin. Linnakin on muuten ollut mukana näillä kyttäyskeikoilla.
Sami
Onneks erosin Evasta. Ei sen naisen kanssa voi olla hyvässä ja tasapainoisessa suhteessa. Nyt kyllä kaipaan miestä.
Monica
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Kära vän. Olen vain huolissani edelleen alkoholismistasi. Miksi sotket tähän asiaan poliiseja?:-O Haluan vain sinulle hyvää kamppailussa alkoholin kirjoja vastaan.
Karin
Haluat minulle hyvää? Siinä tapauksessa jätä minut jo rauhaan!
Maaritti
Kunpa Sami pitäisi naisista. Saisin Samista hyvän miehen itselleni. On vähän toista kuin Kari.
Linda
Vierailija kirjoitti:
No nyt se Eva pyyteli anteeksi viestejään, oli kuulemma humalassa niitä laitellut. Lupasi jättää onneksi rauhaan, löytänyt kuulemma hyvää seuraa. Eikö sitä häiritse että oma tyttö on vankilassa?
Kristian
Siis onko Eva ollut humalassa, vaikka on raskaana?
Juoruakka
Että ärsyttää toi mutsin käytös, varsinkin kun haluaisin Suomessa vaan nauttia Kallen häähumusta.
Silja
Vierailija kirjoitti:
Kunpa Sami pitäisi naisista. Saisin Samista hyvän miehen itselleni. On vähän toista kuin Kari.
Linda
Sulle hyvä mies ois sellanen narsistinen psykopaatti, sun perheessäs ku sellaset on suosiossa.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian
Siis onko Eva ollut humalassa, vaikka on raskaana?
Juoruakka
Vähän kuulemma otti ku tytöt joutu vankilaan. En voi ymmärtää ton naisen elämäntapoja.
Kristian
Vierailija kirjoitti:
Onneks erosin Evasta. Ei sen naisen kanssa voi olla hyvässä ja tasapainoisessa suhteessa. Nyt kyllä kaipaan miestä.
Monica
Tulen pian Suomeen pitemmäksi aikaa. Ehkä kaipaat avecia Kallen häihin. Mielelläni näkisin sinut.
Severi
Ihana Lasse, hänelle kelpaan aina sellaisena kuin olen. Hän on varmaan elämäni rakkaus, sielunkumppani ja kohtalo.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monica
Tulen pian Suomeen pitemmäksi aikaa. Ehkä kaipaat avecia Kallen häihin. Mielelläni näkisin sinut.
Severi
Voi Severi, ihana kuulla susta. Sä olet ollut se josta olen aistinut oikeaa välittämisen tunnetta. Mutta jos välillämme tapahtuu taas jotain, niin pidetään se salassa. Tulis muuten taas ihan hirveä haloo.
Rakkaudella,
Monica
Helle on taas sekoittanut ihmisten päät. Ihan ihme potilaita on ollut sairaalalla. Sitten joku nuori homo alkoi valittamaan, että en ole tarpeeksi homo kun en käytä töissä sateenkaaripinssiä. Täällä on kuitenkin kielletty kaikkien aatteiden näkyvä tukeminen ihan tasa-arvon nimissä.
Kalle
Mä en ole kiukkuinen!
Isabella