Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
3181/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kiukkuinen!

Isabella

Vierailija
3182/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kiukkuinen!

Isabella

Herranjumala, ootko sä elossa?

Salla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut poliisille ja kertonut juoruakan ja Karinin ahdistelusta. Ehkäpä he nyt ymmärtävät lopettaa.

Maaritti

Vierailija
3184/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä yönä Lasse unohtaa Joannan...

Eva

Vierailija
3185/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen soittanut poliisille ja kertonut juoruakan ja Karinin ahdistelusta. Ehkäpä he nyt ymmärtävät lopettaa.

Maaritti

Kära vän. Olen vain huolissani edelleen alkoholismistasi. Miksi sotket tähän asiaan poliiseja?:-O Haluan vain sinulle hyvää kamppailussa alkoholin kirjoja vastaan.

Karin

Vierailija
3186/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva

Taasko unohdit raskautesi? Palaa nyt vaan sinne lapsen isän Mikin luokse.

Juoruakka

Vierailija
3187/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se Eva pyyteli anteeksi viestejään, oli kuulemma humalassa niitä laitellut. Lupasi jättää onneksi rauhaan, löytänyt kuulemma hyvää seuraa. Eikö sitä häiritse että oma tyttö on vankilassa?

Kristian

Vierailija
3188/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eva

Taasko unohdit raskautesi? Palaa nyt vaan sinne lapsen isän Mikin luokse.

Juoruakka

Älä sä akka jaksa puuttua mun asioihin!

Eva

Vierailija
3189/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karin haluaa, että jatkan vielä Maaritin vakoilua. Toivottavasti Rajala ottaa pian yhteyttä niin saan vanhan työni Suomen poliisissa takaisin. Linnakin on muuten ollut mukana näillä kyttäyskeikoilla.

Sami

Vierailija
3190/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks erosin Evasta. Ei sen naisen kanssa voi olla hyvässä ja tasapainoisessa suhteessa. Nyt kyllä kaipaan miestä.

Monica

Vierailija
3191/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Kära vän. Olen vain huolissani edelleen alkoholismistasi. Miksi sotket tähän asiaan poliiseja?:-O Haluan vain sinulle hyvää kamppailussa alkoholin kirjoja vastaan.

Karin

Haluat minulle hyvää? Siinä tapauksessa jätä minut jo rauhaan!

Maaritti

Vierailija
3192/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa Sami pitäisi naisista. Saisin Samista hyvän miehen itselleni. On vähän toista kuin Kari.

Linda

Vierailija
3193/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt se Eva pyyteli anteeksi viestejään, oli kuulemma humalassa niitä laitellut. Lupasi jättää onneksi rauhaan, löytänyt kuulemma hyvää seuraa. Eikö sitä häiritse että oma tyttö on vankilassa?

Kristian

Siis onko Eva ollut humalassa, vaikka on raskaana?

Juoruakka

Vierailija
3194/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ärsyttää toi mutsin käytös, varsinkin kun haluaisin Suomessa vaan nauttia Kallen häähumusta.

Silja

Vierailija
3195/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa Sami pitäisi naisista. Saisin Samista hyvän miehen itselleni. On vähän toista kuin Kari.

Linda

Sulle hyvä mies ois sellanen narsistinen psykopaatti, sun perheessäs ku sellaset on suosiossa.

Eva

Vierailija
3196/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristian

Siis onko Eva ollut humalassa, vaikka on raskaana?

Juoruakka

Vähän kuulemma otti ku tytöt joutu vankilaan. En voi ymmärtää ton naisen elämäntapoja.

Kristian

Vierailija
3197/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks erosin Evasta. Ei sen naisen kanssa voi olla hyvässä ja tasapainoisessa suhteessa. Nyt kyllä kaipaan miestä.

Monica

Tulen pian Suomeen pitemmäksi aikaa. Ehkä kaipaat avecia Kallen häihin. Mielelläni näkisin sinut.

Severi

Vierailija
3198/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Lasse, hänelle kelpaan aina sellaisena kuin olen. Hän on varmaan elämäni rakkaus, sielunkumppani ja kohtalo.

Eva

Vierailija
3199/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monica

Tulen pian Suomeen pitemmäksi aikaa. Ehkä kaipaat avecia Kallen häihin. Mielelläni näkisin sinut.

Severi

Voi Severi, ihana kuulla susta. Sä olet ollut se josta olen aistinut oikeaa välittämisen tunnetta. Mutta jos välillämme tapahtuu taas jotain, niin pidetään se salassa. Tulis muuten taas ihan hirveä haloo.

Rakkaudella,

Monica

Vierailija
3200/5153 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle on taas sekoittanut ihmisten päät. Ihan ihme potilaita on ollut sairaalalla. Sitten joku nuori homo alkoi valittamaan, että en ole tarpeeksi homo kun en käytä töissä sateenkaaripinssiä. Täällä on kuitenkin kielletty kaikkien aatteiden näkyvä tukeminen ihan tasa-arvon nimissä.

Kalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi