Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Helle on taas sekoittanut ihmisten päät. Ihan ihme potilaita on ollut sairaalalla. Sitten joku nuori homo alkoi valittamaan, että en ole tarpeeksi homo kun en käytä töissä sateenkaaripinssiä. Täällä on kuitenkin kielletty kaikkien aatteiden näkyvä tukeminen ihan tasa-arvon nimissä.
Kalle
No se on musta ihan hyvä ratkaisu.
Susu
Olen harkinnut Seireenille soittoa, vaikka viime kerralla laitoin välimme poikki. Mutta tuo Noel on kova vastus. Akikin on niin sekaisin heräämisestäni että ei sillä ei pysy ajatukset kasassa. Ehkä näyttäydyn seuraavaksi Elinalle.
Camilla
Tänään sairaalalla oli joku jakelemassa sateenkaaripinssejä, sateenkaarikasseja ja esitteitä. Sitten en kuulemma ymmärrä kun tyypit piti poistaa odotustiloista. Voi, ymmärrän paremmin kuin hyvin. Ymmärsin jo silloin kun nämä olivat hädin tuskin syntyneet. Mennään kyllä Larin kanssa Pridelle, mutta halutaan ihan tavallista elämää viettää ja elää. Ei me ketään yritetä käännyttää tai mitään vastaavaa. Omassa nuoruudessani ei mitään tällaista ollut.
Kalle
Tänään toki tapahtui muutakin mielenkiintoista sairaalalla. Gunnar tuli harhailemaan morsiuspuvussa ja Kari seurasi perässä vihaisena. Gunnar aikoo kuulemma Pridelle tuossa morsiuspuvussa kun aikaisemmin on ollut Pridella prätkäjätkänä. Toivottavasti helle loppuu pian. Lari voisi kyllä pukeutua palomieheksi tuonne.
Kalle
Mekin Jutan kanssa vähän prideillään, niin se saa päästellä höyryjään samalla.
Iida
Mitä se isä nyt säätää?
Monica
Camilla ja Elina kuulemma ovat Helsingissä. Pitäisiköhän käydä katsomassa heitä?
Daniel
Pahinta on ehkä kuitenkin se, että Lasse ja Ismo aikovat mukaan nahka-asuissa. Kovin innoissaan ovat tuosta, mutta taitavat vain nolata itsensä.
Kalle
Mäkin tuun prideen, Lasse on varmaan tosi kuuma nahkasasussaan. Mä voisin pukeutua sellaseks paholaiseks.
Eva
Että on sairasta jengiä!
Kari
Ja taas herra Taalasmaa osoitti junttiutensa.
Linda
Maistoimme tänään uutta limua. Miki oli ostanut taas vahingossa väärää.
Laila ja Matias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen soittanut poliisille ja kertonut juoruakan ja Karinin ahdistelusta. Ehkäpä he nyt ymmärtävät lopettaa.
Maaritti
Kära vän. Olen vain huolissani edelleen alkoholismistasi. Miksi sotket tähän asiaan poliiseja?:-O Haluan vain sinulle hyvää kamppailussa alkoholin kirjoja vastaan.
Karin
Haluat minulle hyvää? Siinä tapauksessa jätä minut jo rauhaan!
Maaritti
Miksi haluat sitten vielä olla salaa alkoholisti lähipiiriltäsi ja perheenjäseniltäsi ja rikkoa välisi heihin samalla? Kai tajuat että me kaikki olemme hyvin huolissani sinusta?
Karin
Huomenna suuntaankin jo Naantalin kylpylään loppuviikoksi. Toivottavasti siellä on hyvä ilmastointi ja viileä hotellihuone.
Maarit
Vierailija kirjoitti:
Huomenna suuntaankin jo Naantalin kylpylään loppuviikoksi. Toivottavasti siellä on hyvä ilmastointi ja viileä hotellihuone.
Maarit
Välkommen hit! Naantalin kovimmat juorumummot kyllä raportoivat alkoholin käytöstäsi minulle kun pelmahtavat Naantalin kylpylään nauttimaan eläkkeellä olevan runsaan aikansa tuottamista lillumismahdollisuuksista altaassa. Naantalin kovin juorukerho kuin sattuu viettämään siellä aika paljon aikaansa.
Karin
Elias meni valenimellä Petteri Tinderiin. Huomenna on jo treffit jonkun Juhon kanssa. Menen sinne vakoilemaan valepuvussa, että tyyppi ei ole joku sekopää. Todennäköisesti on kuitenkin jonkun tuttumme eksä.
Sami
Camilla on herännyt! Ehkä nyt on toivoa saada Noel nujerrettua!
Elina
Noel on kamala ihminen, täysi hirviö ja ansaitsee rangaistuksen ja toivottavasti joutuu vastaamaan teoistaan. Noel on kuitenkin opiskellut ja pätevä tekemiinsä töihin toisin kuin moni muu.
Juoruakka
Kohta tuo rakkaani pääsee pois sairaalasta.
Susu
Odottakaas kun pääsen sairaalasta, sillon mua ei edes mitkään Camillat pysäytä.
Noel