Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Aki, olen herännyt koomasta. Ensiksi, et saa kertoa kenellekään että olen palannut kuvioihin. Vain Monica ja Noel tietää. Olen ajantasalla kaikesta tapahtuneesta. Aion saada Noelin vastuuseen.
Camilla
Meidän hääpäivä on 30.7.
Kalle ja Lari
Juhannuksena pelaan nettipokeria. Sitten ennen ostan Lailalle ja Matiakselle pakastimen täyteen pakastepizzaa ja jäätelöä ja jääkaappiin erilaisia limuja.
Miki
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota Karinia. Onko sillä elämässään mitään muuta sisältöä kuin minun asioihini puuttumista?
Surullista.Maaritti
Kära vän. Itse asiassa on. Perheyhtiömme pitkäaikainen ja nykyinen puheenjohtajuus pitävät minua vielä kiireisenä siihen asti, kun veljenpoikani Henrik on käynyt lukion vihdoin joskus loppuun ja jatkaa sieltä opiskelemaan Hankeniin. Hänestä tulee perheyhtiömme uusi puheenjohtaja sitten, kun on valmistunut joskus Hankenista. Silloin jään vihdoin ansaitulle eläkkeelle tuosta hommasta ja muutan takaisin Tammisaareen sukumme alkuperäisille kotikonnuille ja vietän siellä autuaana elämäni loppuun asti.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota Karinia. Onko sillä elämässään mitään muuta sisältöä kuin minun asioihini puuttumista?
Surullista.Maaritti
Kära vän. Itse asiassa on. Perheyhtiömme pitkäaikainen ja nykyinen puheenjohtajuus pitävät minua vielä kiireisenä siihen asti, kun veljenpoikani Henrik on käynyt lukion vihdoin joskus loppuun ja jatkaa sieltä opiskelemaan Hankeniin. Hänestä tulee perheyhtiömme uusi puheenjohtaja sitten, kun on valmistunut joskus Hankenista. Silloin jään vihdoin ansaitulle eläkkeelle tuosta hommasta ja muutan takaisin Tammisaareen sukumme alkuperäisille kotikonnuille ja vietän siellä autuaana elämäni loppuun asti.
Karin
Sun veljenpoikas Henrik lukiossa? Hah! Sehän pläräilee papereita Mustavaarayhtiössä. Etpä ole tainnut antaa huomiota Henrikille niin paljoa kuin väität.
Maaritti
Vai on Viola ja sen pieni perhekin vankilassa? Voi voi sentään.
Anni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.Maaritti
Karin
Sun veljenpoikas Henrik lukiossa? Hah! Sehän pläräilee papereita Mustavaarayhtiössä. Etpä ole tainnut antaa huomiota Henrikille niin paljoa kuin väität.
Maaritti
Älä hätäile kära vän. Tulen vielä tulevaisuudessa oleilemaan pidemmäksi aikaa Helsinkiin kunhan saan perheyrityksemme asiat mallilleen täällä Naantalissa ja silloin aion patistaa Henrikin jälleen koulunpenkille ylioppilaaksi valmistumiseensa asti ja pakotan hänet hakemaan Hankeniin. Aki saakoon jatkaa ihan rauhassa alaistensa kanssa Mustavaarayhtiöiden pyörittämistä ilman Henrikiä.
Karin
Miki osti meille väärää limua.
Laila ja Matias
Vierailija kirjoitti:
Miki osti meille väärää limua.
Laila ja Matias
Tässä on kuulkaa vähän pahempiakin ongelmia.
Susu
Tulemme heinäkuun alkupuolella Suomeen.
Silja
Laila ja Matias näyttivät oikein kuvat oikeista limuista. Kolmea erilaista vaadittua on nyt ostettu ja sipsejä ja irtokarkkejakin kilo. Otin Lailalle ja Matiakselle myös uuden suoratoistopalvelun. Matias ei vain tunnu ymmärtävän, että ei voi saada pleikka 5:sta kun siinä on valtavia saatavuusongelmia. Nyt rupean pelaamaan nettipokeria.
Miki
Miki syöttää lapsille ihan hirveästi karkkeja yms. Kohta ne on hampaattomia ja ylipainoisia!
Susu
Minä voin antaa vinkkejä hyvästä ruokavaliosta.
Inka
Eikö Noel ehtinyt allekirjoittaa sopimusta ennen kuin sitä ammuttiin? Nyt on tilaisuuteni!
Aino
Ihanaa viettää juhannus Monican kanssa, kun sillä on vapaata.
Eva
Toivottavasti elämänpilaaja tyttäreni Marianna ei ilmesty Kallen ja Larin häihin ensi kuussa. Tai ilmestyköön vaan, niin saan vihdoinkin tehdä hänestä selvää siellä.
Raakel
Vierailija kirjoitti:
Tulemme heinäkuun alkupuolella Suomeen.
Silja
Hienoa! Vihdoin joku ulkomailla asuva tulee selvittelemään välejään ystäväni Maaritin kanssa ja valvomaan hänen alkoholin käyttöä paikan päälle niin palkkaamani yksityisvakoojakin saa vihdoin vähän vapaata työstään.
Mvh. Karin
Olen Karinin palkkaama yksityisvakooja. En viihtynytkään Brysselissä, joten otin tämän homman. Haluan kyllä takaisin töihin Suomen poliisiin.
Sami Kosonen
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti elämänpilaaja tyttäreni Marianna ei ilmesty Kallen ja Larin häihin ensi kuussa. Tai ilmestyköön vaan, niin saan vihdoinkin tehdä hänestä selvää siellä.
Raakel
Jos ilmestyy niin ajetaan se pois.
Monica
Surullista.
Maaritti