Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
3101/5153 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota Karinia. Onko sillä elämässään mitään muuta sisältöä kuin minun asioihini puuttumista?

Surullista.

Maaritti

Vierailija
3102/5153 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki, olen herännyt koomasta. Ensiksi, et saa kertoa kenellekään että olen palannut kuvioihin. Vain Monica ja Noel tietää. Olen ajantasalla kaikesta tapahtuneesta. Aion saada Noelin vastuuseen.

Camilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3103/5153 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hääpäivä on 30.7.

Kalle ja Lari

Vierailija
3104/5153 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena pelaan nettipokeria. Sitten ennen ostan Lailalle ja Matiakselle pakastimen täyteen pakastepizzaa ja jäätelöä ja jääkaappiin erilaisia limuja.

Miki

Vierailija
3105/5153 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tuota Karinia. Onko sillä elämässään mitään muuta sisältöä kuin minun asioihini puuttumista?

Surullista.

Maaritti

Kära vän. Itse asiassa on. Perheyhtiömme pitkäaikainen ja nykyinen puheenjohtajuus pitävät minua vielä kiireisenä siihen asti, kun veljenpoikani Henrik on käynyt lukion vihdoin joskus loppuun ja jatkaa sieltä opiskelemaan Hankeniin. Hänestä tulee perheyhtiömme uusi puheenjohtaja sitten, kun on valmistunut joskus Hankenista. Silloin jään vihdoin ansaitulle eläkkeelle tuosta hommasta ja muutan takaisin Tammisaareen sukumme alkuperäisille kotikonnuille ja vietän siellä autuaana elämäni loppuun asti.

Karin

Vierailija
3106/5153 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista.

Maaritti

Kära vän. Itse asiassa on. Perheyhtiömme pitkäaikainen ja nykyinen puheenjohtajuus pitävät minua vielä kiireisenä siihen asti, kun veljenpoikani Henrik on käynyt lukion vihdoin joskus loppuun ja jatkaa sieltä opiskelemaan Hankeniin. Hänestä tulee perheyhtiömme uusi puheenjohtaja sitten, kun on valmistunut joskus Hankenista. Silloin jään vihdoin ansaitulle eläkkeelle tuosta hommasta ja muutan takaisin Tammisaareen sukumme alkuperäisille kotikonnuille ja vietän siellä autuaana elämäni loppuun asti.

Karin

Sun veljenpoikas Henrik lukiossa? Hah! Sehän pläräilee papereita Mustavaarayhtiössä. Etpä ole tainnut antaa huomiota Henrikille niin paljoa kuin väität.

Maaritti

Vierailija
3107/5153 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on Viola ja sen pieni perhekin vankilassa? Voi voi sentään.

Anni

Vierailija
3108/5153 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista.

Maaritti

Karin

Sun veljenpoikas Henrik lukiossa? Hah! Sehän pläräilee papereita Mustavaarayhtiössä. Etpä ole tainnut antaa huomiota Henrikille niin paljoa kuin väität.

Maaritti

Älä hätäile kära vän. Tulen vielä tulevaisuudessa oleilemaan pidemmäksi aikaa Helsinkiin kunhan saan perheyrityksemme asiat mallilleen täällä Naantalissa ja silloin aion patistaa Henrikin jälleen koulunpenkille ylioppilaaksi valmistumiseensa asti ja pakotan hänet hakemaan Hankeniin. Aki saakoon jatkaa ihan rauhassa alaistensa kanssa Mustavaarayhtiöiden pyörittämistä ilman Henrikiä.

Karin

Vierailija
3109/5153 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki osti meille väärää limua.

Laila ja Matias

Vierailija
3110/5153 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miki osti meille väärää limua.

Laila ja Matias

Tässä on kuulkaa vähän pahempiakin ongelmia.

Susu

Vierailija
3111/5153 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulemme heinäkuun alkupuolella Suomeen.

Silja

Vierailija
3112/5153 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laila ja Matias näyttivät oikein kuvat oikeista limuista. Kolmea erilaista vaadittua on nyt ostettu ja sipsejä ja irtokarkkejakin kilo. Otin Lailalle ja Matiakselle myös uuden suoratoistopalvelun. Matias ei vain tunnu ymmärtävän, että ei voi saada pleikka 5:sta kun siinä on valtavia saatavuusongelmia. Nyt rupean pelaamaan nettipokeria.

Miki

Vierailija
3113/5153 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki syöttää lapsille ihan hirveästi karkkeja yms. Kohta ne on hampaattomia ja ylipainoisia!

Susu

Vierailija
3114/5153 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin antaa vinkkejä hyvästä ruokavaliosta.

Inka

Vierailija
3115/5153 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Noel ehtinyt allekirjoittaa sopimusta ennen kuin sitä ammuttiin? Nyt on tilaisuuteni!

Aino

Vierailija
3116/5153 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa viettää juhannus Monican kanssa, kun sillä on vapaata.

Eva

Vierailija
3117/5153 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti elämänpilaaja tyttäreni Marianna ei ilmesty Kallen ja Larin häihin ensi kuussa. Tai ilmestyköön vaan, niin saan vihdoinkin tehdä hänestä selvää siellä.

Raakel

Vierailija
3118/5153 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulemme heinäkuun alkupuolella Suomeen.

Silja

Hienoa! Vihdoin joku ulkomailla asuva tulee selvittelemään välejään ystäväni Maaritin kanssa ja valvomaan hänen alkoholin käyttöä paikan päälle niin palkkaamani yksityisvakoojakin saa vihdoin vähän vapaata työstään.

Mvh. Karin

Vierailija
3119/5153 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Karinin palkkaama yksityisvakooja. En viihtynytkään Brysselissä, joten otin tämän homman. Haluan kyllä takaisin töihin Suomen poliisiin.

Sami Kosonen

Vierailija
3120/5153 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti elämänpilaaja tyttäreni Marianna ei ilmesty Kallen ja Larin häihin ensi kuussa. Tai ilmestyköön vaan, niin saan vihdoinkin tehdä hänestä selvää siellä.

Raakel

Jos ilmestyy niin ajetaan se pois.

Monica

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi