Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Kommentit (5153)
Jos joku ajattelee että minua haittaa se kun Kallen ja Larin häissä ei ole alkoholia, niin hän on väärässä.
Maaritti
Monica on vieläkin jossain asioillaan. Mun pitää yksin hoitaa Nadjaa ja Magnusta!
Eva
Lapsemme Ilo syntyi. Nyt vietämme oikein mukavaa perhe-elämää vankilassa.
Viola ja Mira
Toivottavasti pahat henget eivät iske Larin ja Kallen häihin. Manaan ne sieltä pois tarvittaessa.
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Lapsemme Ilo syntyi. Nyt vietämme oikein mukavaa perhe-elämää vankilassa.
Viola ja Mira
Oh Grattis så mycket! Paljon onnea perheenlisäyksen johdosta!
Mvh. Karin Ekholm
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pahat henget eivät iske Larin ja Kallen häihin. Manaan ne sieltä pois tarvittaessa.
Ulla
Voit myös manata itsesi sieltä pois, koska korostaisit kuitenkin töykeästi omaa läsnäoloasi.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla
Voit myös manata itsesi sieltä pois, koska korostaisit kuitenkin töykeästi omaa läsnäoloasi.
Dahlia
Sut mä ainakin manaan ensimmäisenä pois sieltä senkin nilviäishaahka.
Ulla
Mäkin ehkä voisin tulla sinne häihin. Ollaan taas Kiian kanssa tapailtu, niin voisin pyytää sen mukaan.
Heli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla
Dahlia
Ulla
Dahliaa ei ole edes kutsuttu Kallen ja Larin häihin heinäkuussa.
Juoruakka
No ei olekaan. Ajattelin vain että tuskin sinne Ullaa halutaan tunnelmaa pilaamaan. Ja Jutta voi tunkea suuhunsa lihapullia.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla
Dahlia
Ulla
Dahliaa ei ole edes kutsuttu Kallen ja Larin häihin heinäkuussa.
Juoruakka
Hyvä. Kuitenkin muistelen mielessäni andalusialaismestarin hypnoosia ei-toivottujen vieraiden varalta jos tuo nilviäishaahka maksaa itselleen kutsun niihin häihin. Tuo hypnoosi toimii erittäin tehokkaasti. Testasin sitä loitsupäätöskokeessa andalusiaismestarin luona Malagassa.
Ulla
Dahlia on nyt niin kuivaa seuraa ettei edes samppanja auta.
Jutta
Huhhu, en voi muuta sanoa. Camilla on herännyt koomasta ja toipunut jo hyvin. Paljon oli meillä puhuttavaa ja viiniä juotavaan. Kämpin luksussviitissä ollaan pari päivää oltu Aki Nikkisen laskuun.
Monica
Kävin katsomassa sairaalassa Noelia. Järkyttyi nähdessään mut. Kerroin että tiedän kaiken. Sen lisäksi että aion saada Mustavaarayhtiön takaisin aion auttaa Elinaa jotta tämä saa Toivon takaisin. Mutta aion vielä pysytellä piilossa. Noel pysyy hiljaa heräämisestäni kun uhkailin hiukan.
Camilla
Niin huolettaa kun tytöt joutuvat lastaan kasvattamaan vankilassa. Onneksi sain Karista lohduttajan kun ovat Sallan kanssa eronneet.
Linda
Hienoa, että Lari ei juo seurassani enää yhtään alkoholia.
Kalle