Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Kommentit (5153)
Taalasbisse meni konkaan ja talokin on myynnissä. Olen asunut jo jonkin aikaa korjaamolla. Rahaa on kuitenkin vielä yhteen matkaan. Ajateltiin lähteä Lindan kanssa Unkarin formulakisoihin heinäkuun lopussa. Silloin samaan aikaanhan on ne homohäät niin ei sitten vahingossakaan noihin homohäihin eksytä.
Kari
Vierailija kirjoitti:
Olivat digi- ja väestötietovirastossa todella vihaisia kun muutin taas nimeäni. Kehtasivat sanoa, että kannattaisi nyt pysyä suosiolla loppuelämä Salla Mattilana, eikä enää mennä naimisiin.
Salla
Seuraavalla kerralla kun löydät miehen niin oot sen kaa vaan ihan avoliitossa.
Mirkku
Vierailija kirjoitti:
Taalasbisse meni konkaan ja talokin on myynnissä. Olen asunut jo jonkin aikaa korjaamolla. Rahaa on kuitenkin vielä yhteen matkaan. Ajateltiin lähteä Lindan kanssa Unkarin formulakisoihin heinäkuun lopussa. Silloin samaan aikaanhan on ne homohäät niin ei sitten vahingossakaan noihin homohäihin eksytä.
Kari
No hyvä! Mutta muista että Lindan tytärki on samaa sukupuolta olevan kanssa. Mut ai niin sehän on vaan sun kaltasten mielestä seksikästä kun kaks naista on yhdessä!
Heli
Monicakin palasi vihdoin takaisin kotiin. Olen saanut jonkin verran kaupallista yhteistyötä some-uralleni. Aivan ihania tavaroita oli uusimmassa paketissa ja prinsessamekko Nadjalle. Hyviä kuvia Suomeen tuli kyllä. Onneksi teen kaupallista yhteistyötä myös yhden valokuvaajan kanssa. Tuo kuvaa myös Kallen ja Larin häät.
Eva
Olipas Noel jotenkin pelokkaan näköinen kun kävin katsomassa sitä sairaalassa. Ehkä se ampuminen järkytti sitä, mutta se on aina ollut niin itsevarma.
Susu
Onko täällä majatalossa henkilökuntaa, ottaisin samppanjaa! Kyllä oli palvelu parempaa tyttäreni aikoihin.
Dahlia
En ampunut Noelia, mutta se joka ampui, niin olen hänelle kiitollinen!
Elina
Olipas Eva kärttyinen kun palasin kotiin. En voi kertoa hänelle mitään Camillasta.
Vierailija kirjoitti:
Olipas Eva kärttyinen kun palasin kotiin. En voi kertoa hänelle mitään Camillasta.
T. Monica
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ajattelee että minua haittaa se kun Kallen ja Larin häissä ei ole alkoholia, niin hän on väärässä.
Maaritti
Uskottelet näin vain muille. Tapasin viikonloppuna erään alkoholismista toipuneen tuttavani ja näytin tämän keskustelun kommenttisi alkoholista hänelle. Kommenteista melkein oikein paistoi läpi se, että uskottelet vain muille raittiina oloasi, vaikka hyvin salaisissa paikoissa ihmisten ulottuvilla vielä juopottelu oikein antoisasti, kära vän. Voisinkin ehkä aika runsaalla vapaa-ajallani perustaa tai alkamaan jotain raittiuskerhoa/AA-kerhoa, ja saada sitä kautta itsekin reaaliaikaista kuvaa alkoholismista parantuvien taistelusta houkutusta vastaan. Ganska intressant.
Karin
Muistelin juuri, kuinka suutelin Laria Moosen hississä heti sen jälkeen kun olin riidellyt Samin kanssa. Onhan tästäkin jo useampi vuosi aikaa.
Kalle
Olivat digi- ja väestötietovirastossa todella vihaisia kun muutin taas nimeäni. Kehtasivat sanoa, että kannattaisi nyt pysyä suosiolla loppuelämä Salla Mattilana, eikä enää mennä naimisiin.
Salla