Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Aki sanoi että sen pitää käsitellä mun heräämistä. En tiedä mitä mieltä olen siitä että seurusteli Sabrinan kanssa.
Camilla
Oikeasti koomassa oli Satu. Piileskelin itse monessakin eri paikassa Satuna. Nyt koomasta herännyt Satu voi palata sinne mistä ilmestyikin. Yksiön Vantaalta voin ehkä Satulle hankkia, mutta Kelan tukihakemukset saa kyllä ihan itse täyttää.
Camilla
Sairaalassa on onneksi vielä rauhallista. Täällä tuurailen iltaan asti. Pelottaa, että häissä on jotain häslinkiä ja kuokkavieraita saapuu. Pitääkin hankkia ainakin Joanna portsariksi häihin.
Kalle
Kyllä minä koomassa olin. Mitä se Satu oikein juonittelee?
Camilla
Sergei on taas hävinnyt jonnekin. Vien Taigan äidille kun tulen Kallen häihin.
Peppi
Aiotaan estää Kallen ja Larin häät. Ihan kun tuo muka olisi joku vuoden seurapiiritapahtuma. Maarit Salinkin kertoi tästä kännissä kovaäänisesti eteenpäin. Kallen entinen hoito on päässyt pois vankilasta ja on liittoutunut kanssamme. Muutimme juuri a-rappuun.
Sami ja Elias
Kellarin sauna on varattu käyttöömme. Aiomme myös grillata pihalla makkaraa ja juoda pari kaljaa. Äijäjuhannusta vietetään. Gunnar ja Kari yrittivät jo päästä kuokkimaan.
Lasse ja Ismo
Lindan kova pieru melkein pilasi eilen huolella suunnitellun poliisioperaation.
Joanna
Ihme porukkaa kyllä sairaalan päivystykseen juhannuksena päätyy.
Kalle
Maarit Salin oli eilen ryyppäämässä juhannusjuhlijaa. Ihan omin silmin näin. Tämä Maarit Salia kyttäämään palkattu yksityisvakoojakin todisti tilannetta.
Juoruakka
Kesälläkin riittää raportoitavaa.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin oli eilen ryyppäämässä juhannusjuhlijaa. Ihan omin silmin näin. Tämä Maarit Salia kyttäämään palkattu yksityisvakoojakin todisti tilannetta.
Juoruakka
Maarit Salin oli siis juhannusjuhlissa ryyppäämässä. Kaiken lisäksi oli vielä kuokkavieraana noissa juhlissa.
Juoruakka
Kallen ja Larin häät eivät kyllä miltään hienoilta luksushäiltä vaikuta. Olisivat vaan palkanneet ammattilaisen hoitamaan järjestelyt. Paikka on kyllä hieno.
Hääsuunnittelija
Tero Puustinen ja Lauri ovat nykyään samassa vankilassa ja ystävystyneet siellä.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Maarit Salin oli siis juhannusjuhlissa ryyppäämässä. Kaiken lisäksi oli vielä kuokkavieraana noissa juhlissa.
Juoruakka
En ihmette yhtään. Suomenkielisillä on vielä opittavaa meidän suomenruotsalaisten sivistävistä alkoholin nauttimista noista, vaikka esi-isämme ovatkin asuneet jo sulassa yhteissovussa monen vuosisadan ajan.
Karin
Minusta levitellään typeriä juoruja! Minä olen vain ollut kirjoittelemassa uutta kirjaani! Jättäkää minut jo rauhaan!
Maaritti
Monica on jotenkin ärsyttävän salamyhkäinen. En tykkää salailusta. Aion selvittää mitä se jättää kertomatta.
Eva
En pidä siitä, että Monica on nykyään Evan kanssa.
Camilla
Haluan takaisin Pihlajakadulle. Ehdotan, että Monica hankkisi sieltä taas asunnon. Monicalla on rahaa.
Eva
Älä vain sano että palkkasi sinut varjostamaan minua.
Maaritti