Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Onneksi on tuuletin, ei tulisi muuten kirjoittamisesta mitään!
Maaritti
Mitä? Eva on laitellu mulle jotain outoja viestejä.
Kristian
Hirvipaisti on liian tuhtia ruokaa näin kuumalla säällä. Paremmin sopii syksyyn ja talveen.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Hirvipaisti on liian tuhtia ruokaa näin kuumalla säällä. Paremmin sopii syksyyn ja talveen.
Lasse
Toki sitä ympäri vuotta syön kun pakkasesta sitä löytyy.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Ja viilentäviä alkoholipulloja jääkaapissa/pakastimessa.
Karin
En usko että Noelin ampuja olisi Aki, Elina, Kari, Miki tai Matias.
Joanna
Noh huhhu. Olin koko viikonlopun töissä ja hurjaa oli meininki. Lari oli Jannen kanssa festareilla. Viettivät siellä Laurin polttareita. Lari saapui vasta vähän aikaa sitten haisevana ja väsyneenä kotiin. Meni suihkuun, joi vettä ja sitten meni heti nukkumaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Noh huhhu. Olin koko viikonlopun töissä ja hurjaa oli meininki. Lari oli Jannen kanssa festareilla. Viettivät siellä Laurin polttareita. Lari saapui vasta vähän aikaa sitten haisevana ja väsyneenä kotiin. Meni suihkuun, joi vettä ja sitten meni heti nukkumaan.
Kalle
Siis ihan Larin polttareita viettivät. Hyvä, että Larikin voi joskus nollata kun itseni kanssa se ei onnistu.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Ja viilentäviä alkoholipulloja jääkaapissa/pakastimessa.
Karin
Yrität ilmeisesti auttaa minua ongelman kanssa jota ei ole. Mutta lausahduksesi menevät jo kiusaamisen puolelle.
Maaritti
Tulin Helsinkiin katsomaan Juttaa. Se on viime aikoina saanut taas kestää kaikenlaista.
Iida
Ensi viikolla menen lomalle Naantalin kylpylään. Karinkin voi ilmestyä sinne niin voidaan käydä rakentava keskustelu ja selvittää asiat.
Maarit
Pihlajakadulla oli kuuma juhannus.
Juoruakka
Sain tietää Camillan heräämisestä. Ehkä hän saa Noelin vastuuseen?
Elina
Puhelimessani on jotain vialla.
Susu
Tulin takaisin Helsinkiin katsomaan näkyykö tuttuja. Ismo ainakin!
Roosa
Mukavaa että Iida tuli käymään. Saan jutella Aarosta, Dahliasta sekä tyttöjen tilanteesta.
Jutta
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla menen lomalle Naantalin kylpylään. Karinkin voi ilmestyä sinne niin voidaan käydä rakentava keskustelu ja selvittää asiat.
Maarit
Välkommen kära vän! Toivottavasti et humallu jo matkalla tänne.
Karin
Juhannuksena voitin nettipokerista 5000 euroa.
Miki
Aki Nikkinen ja Henrik on heitetty asunnostani ulos. Monica muuttaa tänne kanssani. Se Espoon asunto on laitettu myyntiin, mutta Sabrina taitaa ostaa sen.
Camilla
Usch! Nämä helteet kyllä laittavat tämänkin vanhuksen hieman kärsimään. Pitää varata joku pieni Pohjois-Norjan reissu ensi viikolla.
Karin