Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kasvovoidetta käytätte iltaisin ja aamuisin?

Vierailija
23.02.2017 |

Käytättekö eri tuotetta illalla ja toista aamulla?
Minkä merkkistä?

Etsiskelen hellävaraista tuotetta couperoottisen sekaihoni voiteeksi.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te öljyjen käyttäjät: eikö teillä se öljy leviä yöllä tyynyyn? Mulla ainakin, jos olen erehtynyt laittamaan.

En käytä mitään kasvovoiteita, kuorin ihoni pari kertaa viikossa hommaan tarkoitetulla harjalla. Kasvojeni iho ei ole enää pintakuiva vaan rasvainen kuorimisen asiosta (mustapäätkin on lähteny). Illalla pyyhin naamani tonerilla (mikä lie suomeksi) ja taputtelen silmänympäryksille providan avokadoöljyä.

Käytän kookosöljyä ja en ole huomannut että mitenkään erityisesti näkyisi tyynyssä. Ohuelti käytän ja kookosöljy imeytyy hyvin.

Vierailija
42/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytättekö eri tuotetta illalla ja toista aamulla?

Minkä merkkistä?

Etsiskelen hellävaraista tuotetta couperoottisen sekaihoni voiteeksi.

En käytä kasvovoiteita. Minulle ne ovat turhakkeita. Yöksi ei  oikeasti  kannattaisi laittaa naamaansa mitään tököttejä vaan antaa ihon hengittää. Ruokavalio vaikuttaa ihon kuntoon enemmän kuin mikään kasvorasva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te öljyjen käyttäjät: eikö teillä se öljy leviä yöllä tyynyyn? Mulla ainakin, jos olen erehtynyt laittamaan.

En käytä mitään kasvovoiteita, kuorin ihoni pari kertaa viikossa hommaan tarkoitetulla harjalla. Kasvojeni iho ei ole enää pintakuiva vaan rasvainen kuorimisen asiosta (mustapäätkin on lähteny). Illalla pyyhin naamani tonerilla (mikä lie suomeksi) ja taputtelen silmänympäryksille providan avokadoöljyä.

Eikö iho ole käynyt liian ohueksi kuorimisen takia, jos se on muuttunut rasvaiseksi? Onko nukkaa?

Vierailija
44/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarinsin päivä-ja yövoide. Yövoiteeseen sekoitan pari tippaa Nuxen kuivaöljyä. Sitä käytän myös saunan jälkeen koko kropalle ennen Doven kosteusvoideta.

Vierailija
45/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä ongelmat.

Vierailija
46/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla samanlainen ihotyyppi kuin ap:lla. Oletko käynyt ihotautilääkärillä?

Mulla käytössä Humektan ja jätin pois aurinkosuojatuotteet, koska niissä on todella monta allergisoivaa ja ärsyttävää kemikaalia. Johan rauhoittui ihokin.

En ole käynyt ihotautilääkärillä. Pitäisikö käydä? Ap

Vierailija
47/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen ilta kookosöljyä, joka toinen ilta juoksevaa luomuhunajaa. Aamulla jos hunajan jäljiltä on tahmea iho, huuhtelen vedellä. Välillä käytän myös Lidlin kasvovoidetta, pyöreä purkki, maksaa n. 4 €. Mulla on luonnostaan rasvainen iho ja kuitenkin näin talvisin poskista kuiva. Hunaja on ainakin mustapäitä vähentänyt huomattavasti. Ikää 33 v.

Vierailija
48/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avene on nykyään suosikkini. Kalliitakin on tullut kokeiltua, ei kummempia vaikutuksia. Joskus laitan aamulla Basiderm-voidetta, siinä on suojakertoimet ja naama on rasvoittuva. 

Vierailija
49/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mossa youth defence päivä ja yö erikseen. Tosi hyvät iholla, kosteuttaa hyvin, tuoksu miellyttävän pehmeä. Tuntuu että voiteessa on kaikki tarpeellinen eikä mitään ylimääräistä, imeytyy hyvin eikä ole mitään pisteliästä hajua. Ensimmäinen voide joka tuntuu näin sopivalta.

50/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä käytän Biothermin sekaisin päivä- ja yövoidetta. Tykkään ja toimii minulla. Aiemmin olen käyttänyt apteekin perusrasvoja (yleensä Aqualanin eri voiteet) mutta tuntuu etteivät enää riitä.

51/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, laitan kasvorasvaa vain kun tulen suihkusta ja silloin käytän santen 24h granaattiomena hoitovoidetta

52/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on teillä ongelmat.

Oletan että sinulla ei ole ollut allergista reaktiota kasvoissasi tai et ole joutunut syömään antibioottikuuria koska kasvojesi iho on päässyt tulehtumaan. Poltteleva ja kirvelevä tunne kasvoilla tai kutiseva ihottuma ovat ikäviä vaivoja ja aina jotenkin sattuu että ongelmat ilmenevät hankalaan aikaan, on koulutustilaisuus tms jolloin joudut menemään ihmisten ilmoille.

53/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

La Roche Posayn Toleriane aamulla ja Elizabeth Ardenin Advanced Night Repair illalla

Tarkoitat varmaan Estee Lauderin ANR seerumia? Se on ihan must. Mulla kyllä loppunut ja viimeksi puoli vuotta sitten käyttänyt. Pitääkin ostaa laivalta tai jonkun kylkiäislahjuksen mukana.

Mä käytän nykyään mitä milloinkin. Lempparini Sisleyn Emulsio Egologique on loppunut myös. Ärsyttää kun ei ole rahaa juuri nyt noihin hintaviin juttuihin.

Louis Widmerillä ja Avenella on ok voiteita myös. Niitä käytän lähinnä.

Vierailija
54/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
55/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin Erisanin kosteuttavaa kasvovoidetta ja yöksi manteliöljyä.

Vierailija
56/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin paljon alapeukkuja lähes jokaiseen vastaukseen?

57/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin paljon alapeukkuja lähes jokaiseen vastaukseen?

Ihmettelen samaa.

Vierailija
58/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Widmer. Se on vaan parasta.

59/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louis Widmer. Se on vaan parasta.

Mulla on nyt Louis Widmerin Extrait Liposomal seerumia. Tykkään!

Vierailija
60/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa ravitsevaa lisäbuustia yövoiteeseen, ota sitä n. viinirypäleen kokoinen määrä kämmenelle ja sekoita joukkoon muutama pisara luonnonöljyä (esim. e-vitamiinia sisältävää manteliöljyä, rapsiöljyä tai arganöljyä). Levitä tämä "yönaamio" huolellisesti kasvoille, kaulalle ja dekolteelle ja anna vaikuttaa yön.

Aamulla iho kiittää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi