Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankin vaihto Op:lle. Kokemuksia?

Vierailija
31.10.2024 |

Haluaisin siirtää lainan Op:lle kun vakuutukset on jo siellä ja laskeskelin, että keskittäminen kannattaisi. Mutta minulla on nykyisessä pankissa rahasto, josta en haluaisi pois. Pakottavatko Op:lla siirtämään kaikki sijoitukset sinne? Voinko jättää sijoitukset ilmoittamatta? Maksut rahastoon näkyvät tiliotteella, eli niistä selviää, jos otteet pitää näyttää.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Vierailija
2/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on jo pitkään ollut joukkopako op:sta. Itsekin lähdin. En saanut enää palvelua vaikka olin omistajajäsen. Firman raha-asioita en saanut hoidettua kun he pyörittelivät yhtä paperilappua kuukauden ja sitten päätinkin jo vaihtaa pankkia.  

Lisäksi mobiilipankista tai nettipankista et ikinä löydä etsimääsi. Vain googlettamalla saatat löytää ja silloinkin sulla pitää olla käytössä tismalleen se ammattisana jota he käyttävät. Et löydä kortin nostorajan muuttamista ilman googletusta ja siihenkin oli joku erikoissana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi mobiilipankista tai nettipankista et ikinä löydä etsimääsi. Vain googlettamalla saatat löytää ja silloinkin sulla pitää olla käytössä tismalleen se ammattisana jota he käyttävät. Et löydä kortin nostorajan muuttamista ilman googletusta ja siihenkin oli joku erikoissana. 

Löysin kortin nostorajan mobiilipankista helposti. En tarvinnut googlea siihen.

Vierailija
4/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut tyytyväinen OP.n palveluihin yksityisasiakkaana. Yritysasiakkailta olen kuullut negatiivista kommentointia. Omat sijoitukseni olen saanut pitää siellä missä olen halunnutkin, keskittämistä kyllä tarjottiin.

Vierailija
5/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko siirtää kaikkia palveluita, pankit eivät saa tehdä kytkykauppaa. Esim. Lainan hinnoitteluun voi vaikuttaa avattavien palvelujen määrä, mutta pakko ei ole ottaa mitään ylimääräistä. Muuta jos väittävät, puhuvat kakkaa.

Vierailija
6/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankin verkkopankki on kätevä. Valitettavasti vann liiankin kätevä verkkopankkihuijareille.

Vierailija
7/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen kokenut op, n palvelut erittäinkin sujuvina. Viimeisenä kokemus kuolinpesän asioiden, etenkin laskujen ja muun hoidosta nettipankin kautta ja puhelinpalvelusta ajanvarauksella. Helppokäyttöinen nettipankki.

Vierailija
8/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on jo pitkään ollut joukkopako op:sta. Itsekin lähdin. En saanut enää palvelua vaikka olin omistajajäsen. Firman raha-asioita en saanut hoidettua kun he pyörittelivät yhtä paperilappua kuukauden ja sitten päätinkin jo vaihtaa pankkia.  

Ei ole, eikä ole ollut mitään joukkopakoa. Taitaa olla katkeran ihmisen spämmiä joka on itse sössinyt asiansa.

Kaikki toimii ilman mitään ongelmia, jos tajuaa vähänkin verkkopankin käytöstä. Lainojen haut hoituvat myös netin kautta

Vierailija
9/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ilmoita sijoituksiasi niin ne mitätöityy samalla kun vaihdat Osuuspankin asiakkaaksi.

Vierailija
10/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen kokenut op, n palvelut erittäinkin sujuvina. Viimeisenä kokemus kuolinpesän asioiden, etenkin laskujen ja muun hoidosta nettipankin kautta ja puhelinpalvelusta ajanvarauksella. Helppokäyttöinen nettipankki.

Minäkin erittäin tyytyväinen OP:n asiakas, palvelu on pankin puolella aina ollut hyvää. Digipalvelut aivan eri tasoa, kuin kilpailijoilla, kokemusta Danskesta, Nordeasta, POPista ja tokihan tuo S-ryhmän sovellus on käytössä.

Yrityksen asiointiin vaikuttaa niin paljon kuka oma yhteyshenkilö on, toisten kanssa vai osuu ajatukset paremmin yksiin. 

Vierailija
11/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisenä kokemus kuolinpesän asioiden, etenkin laskujen ja muun hoidosta nettipankin kautta ja puhelinpalvelusta ajanvarauksella.

Kuolinpesän asioiden hoito on OP:ssa helppoa maalaispankeissa. OP Uusimaassa horroria, koska maaseudun OP:ssa säännöissä vähän joustetaan, mutta OP Uusimaassa ei.

Vierailija
12/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä selität sen, että OP ryhmän asiakasmäärät kasvaa vuosi vuodelta. Varsinainen joukkopako. 

Vierailija
13/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista

Vierailija
14/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta ollut siellä tilit. Ei moitittavaa.

Vierailija
15/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpostihan noi löytyy.

Vierailija
16/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko saada bonukset, jos ei siirrä sijoituksia?

Vierailija
17/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko saada bonukset, jos ei siirrä sijoituksia?

https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/omistaja-asiakkuus/op-bonus

Vierailija
18/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankin verkkopankki on kätevä. Valitettavasti vann liiankin kätevä verkkopankkihuijareille.

s-pankin verkkopankki on kyllä kaikista paskin verkkopankki. Ja eihän s-pankissa voi edes hoitaa kaikkia normaaleja pankkiasioita, kun eivät tarjoa kaikkia palveluita.

Vierailija
19/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

s-pankin verkkopankki on kyllä kaikista paskin verkkopankki. Ja eihän s-pankissa voi edes hoitaa kaikkia normaaleja pankkiasioita, kun eivät tarjoa kaikkia palveluita.

Sellaista se on, ilmaiset palvelut. 

Vierailija
20/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höps, sieltä ne kaikki löytyy ihan normaalisti. Ihan yhtä lailla kuin muillakin  pankeilla