Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kasvovoidetta käytätte iltaisin ja aamuisin?

Vierailija
23.02.2017 |

Käytättekö eri tuotetta illalla ja toista aamulla?
Minkä merkkistä?

Etsiskelen hellävaraista tuotetta couperoottisen sekaihoni voiteeksi.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä käytän vuodenajasta riippumatta Humektania. Parasta ikinä omalle sekaiholle. Silmänympäryksille tietty jotain rasvaisempaa. Yövoidetta vaihtelen hieman kelien mukaan, mutta tällä hetkellä käytän Aqualan Duo'a tai Benecosin Q10-voidetta.

Vierailija
2/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostasi itseäkin tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin kevyttä kosteusvoidetta suihkun jälkeen, iltaisin en mitään muuta kuin kasvovettä. Sekin taitaa olla Garnierin. Sen verran hyvä iho ettei tarvi enempää (ikää 30+v, ei ryppyjä eikä juonteita).

Vierailija
4/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arctic Arbutin Ikääntyvälle iholle pumppupullossa. On muuten ihanaa ja lehahtelu vähentynyt selvästi (4 kk käyttänyt, myös saman sarjan seerumia silloin tällöin)

Vierailija
5/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövoiteena on Bellavita (koska A-vitamiini), päivävoiteena Herbinan Energy Boost suojakertoimen 15 vuoksi. Hyviä ovat mulle, normi-iho ja ikää 40.

Vierailija
6/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqualan Duo ja Aqualan Plus on ne voiteet, joita mulla on aina kaapissa. Toki käytän välillä muita "hienompia" rasvoja (esim. Eucerin, iHerbin voiteet), mutta noita kahta perusvoidetta suosittelen.

Vierailija
7/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljyä

Vierailija
8/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun jälkeen oliiviöljyä, sillä mennään ympäri vuorokauden.

Vierailija
9/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä käytän oliiviöljyä, kaupasta ostettua perus extra virgin oilia, ilman makuja ja mausteita. Riittoisaa, hyvää, edullista vanhenevalle iholle. Perus-avokadoöljy (saa myös ruokakaupoista) on vielä parempaa vanhenevalle iholle (oon 45-vuotias, mulla on iho hyvässä kunnossa). Sitä ostan seuraavaksi. Päivisin käytän Pirkka Argan- kasvovoidetta, siinä on myös hyaluronihappoa, muttei suojakerrointa. Keväämmällä sitten Herbina-kasvovoidetta, siinä onkin sitten suojakerroin (se versio, missä  on c-vitamiinia). Tai vaihdan johonkin tymäkämpään voiteeseen, jossa on hyaluronihappoa, kollageenia yms. Liian kallis ei saa olla.

Vierailija
10/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus Nivea. Ostin joskus niitä 80€ voiteita ja ei ne kyllä mielestäni mitenkään muuten näkynyt käytössä kun lompakossa. Ainakin omalle iholle aivan nappi tuo Nivea.

Vierailija
11/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parhautta on ollut L300 päivävoide kuivalle iholle ja illalla laitan Lidlin yövoidetta. Monta sarjaa on tullut vuosien aikana kokeiltua, aina pettyen. Nyt on ties kuinka mones purnukka molempia menossa! Couperosaa myös minulla.

Vierailija
12/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on herkkä sekaiho ja couperosa, ja yöllä on käytössä Ziaja Firming Night Cream ja päivällä La Roche Posay Toleriane Ultra + Clinique aurinkovoide.

Muuten hyviä voiteita (etenkin tuo Ziaja, todella hyvät ainesosat ja hyvä hinta), mutta nyt täytyy etsiä jotain kosteuttavampaa, iho on kuivunut sen verran salisyylihapposeerumista. Vaikea vaan löytää mitään oikeasti hyvää, olen niin tarkka ainesosista.

Vierailija
13/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellavitan A-vitamiinipitoisia ja hajusteettomia päivä- ja yövoidetta.

Vierailija
14/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöksi en laita mitään. Oon huomannut että mulle sopii paremmin täysin puhdas iho nukkumaan mennessä kun muuten tulee epäpuhtauksia. Aamulla käytän Nivean mattifying day creamia, sopii ainakin mun osittain pintakuivalle mutta muuten rasvoittuvalle sekaiholle :)

Käytän myös usein arganöljyä jos en ole hetkeen menossa mihinkään tai on ihan vaan kotipäivä tiedossa, saa kunnolla kosteutta kun antaa imeytyä rauhassa. Kookosöljy ei sovi mulla kasvojen iholle, mutta sehän yleisestikin luokitellaan ihohuokosia tukkivaksi.. joillekkin tietysti sopii sekin. :)

Vierailija
15/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
16/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqualan Plus aamuin illoin, joskus iltaisin oliiviöljyä.

Vierailija
17/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Hauchkan ruusuvoidetta. Kevyempää versioita päivävoiteena tuhdinpaa illalla, sekä saman valmistajan silmänympärysvoidetta. Sopii couperosa iholle. Sis. paljon luomuöljyjä.

Vierailija
18/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean perusvoide (valkoinen tuubi), lidlin päivävoide ja Puhas loodus 24 h voidetta hyllyssä myös.

Kaikki nää alle 4€ /kpl. Monia eri hintaisia on vuosien ajan ehtinyt kokeilla ja nää on parhaat. Ja kookosöljyä suosittelen myös, etenkin vartalolle.

Vierailija
19/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-W40 on vuosia palvellut moitteettomasti

Vierailija
20/80 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on dermalogican skin smoothing cream. Hyvä voide mutta huomaan että talvella tarttis ehkä jotain seerumia hiukan sekaan. Ennen tätä käytin oliiviöljyä,ja se sopii kasvoille/vartalolle todella hyvin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi