Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kasvovoidetta käytätte iltaisin ja aamuisin?

Vierailija
23.02.2017 |

Käytättekö eri tuotetta illalla ja toista aamulla?
Minkä merkkistä?

Etsiskelen hellävaraista tuotetta couperoottisen sekaihoni voiteeksi.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaa

Vierailija
62/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Sensitive on paras, päivällä päivävoide ja yöksi yövoide. Silmänympärykset mulla turpoavat herkästi mutta eipä hätää, olen keksinyt siihen ratkaisun: aamuin illoin Blistexin Medilip lip balm. Siinä on jotain mentolia ja toimii unelman tavoin :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla apteekin A-vitamiinivoide (peltituubissa) ja illalla bio-oilia tai arganöljyä. Näillä iho voi hyvin, mulla on rasvainen mutta pintakuiva iho, vähän ryppyjä.

Vierailija
64/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunaja sisältää entsyymiä, josta muodostuu vetyperoksidia. Joten turhaan te sitä sitkeää tököttiä naamaan laitatte. Sihisevän hyvää tavaraa on sen sijaan esim. 35%:n vetyperoksidi, joka haihtuu itsekseen eikä tarvitse mitään jälkipuhdistusta! Tiedän, koska ennen vetyperoksidin käyttöä tein oliiviöljystä erilaisia kasvovoiteita sekoittamalla ravintolisiä sekaan, esim. Q10, alfalipoiinihappo, eikä niistä tullut koskaan yhtä hyvää tavaraa kuin 35%:n vetyperoksidista. Ja sen oliiviöljyn puhdistaminen naamasta on vähän hankalaa. Vahinkoja sattuu joskus joo, ja alfalipoiinihappo on ainakin polttavan vahvaa, jos sattuu menemään silmiin.

Vierailija
65/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen sininen Nivea peltipurkissaan :) normaalisti en käyttäisi näin tujua rasvaa aamuin illoin, mutta nyt kun on isotretinoin-kuuri menossa tarvii ihokin jämerämpää kosteutusta. Ei välillä meinaa tämäkään riittää! :D

N26

Vierailija
66/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdellen Nivea Soft ja Aqualan L, kaikki muu tuppaa ärsyttämään ihoni huonoon kuntoon.

Vierailija
67/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en enää ihmettele, miksi mun ihon kuntoa ihastellaan. Öljyä, tummelia, perusrasvaa?

Vierailija
68/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkällä iholla Vichyn aqua thermal aamuisin, Avenen joku voide yöksi

Vierailija
69/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin paljon alapeukkuja lähes jokaiseen vastaukseen?

Jos tuotteet eivät ole sopineet iholle. Nivea sensitivestä ja manteliöljystä sain ihottumaa kasvoihin. En ole siis kaikkia tuotteita alapeukuttanut mutta voisin alapeukuttaa jos tuote ei sopinut minulle.

Vierailija
70/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

L300 kuivan ihon voide, hinta-laatu suhde erinomainen

Vierailija
71/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En myöskään meikkaa. Olen 46-vuotias ja minua luullaan kolmevitoseksi 😊

Vierailija
72/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eucerinin voiteita. Kaikki muut kokeillut on tähän mennessä tukkinu ihon hyvin tehokkaasti.

Vierailija
73/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minusta tuntuu etten ainakaan kookosöljyä tai hunajaa kasvoihini tunge.

Liikaa tulee eri tuotteita, joten en nyt tiedä mitä kokeilla. Kuorintavoide ja naamio on ostettu kosmetologiliikkeestä ja ovat mahtavia minulle, ehkä siis menen sinne ja kysyn myös voiteet. Ap

Vierailija
74/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on kaupasta ostetuista öljyissä, esim. oliivi- ja avokadoöljyssä, jos ne toimivat? Onko ne liian edullisia, vaikka ovatkin hyviä? Annan öljyn imeytyä kasvoihin, ei tule rasvatahroja tyynyliinaan. Suht neutraalin tuoksuisia. Kesällä voi käyttää yövoiteena kevyempää Herbina Mango Spa kauneusöljyä, tuoksukin on hyvä. Miksei talvellakin, jos on rasvaisempi iho.

Vierailija
75/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin paljon alapeukkuja lähes jokaiseen vastaukseen?

Ihmettelen samaa.

Tää on av = haters gonna hate. Alapeukkuja ei kannata katsoa :D

Vierailija
76/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä Vichyn aqua thermalia voide kuivalle iholle, yöllä Arbutinin yövoide. 

iho hyvässä kunnossa, ei kuiva eikä ryppyjä. ikää 34v.

Vierailija
77/80 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi käydä myös apteekissa kysäisemässä?ap

Vierailija
78/80 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/80 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti epäpuhtaalla pintakuivalla iholla käytän Clarinsin voiteita, aamulla meikin alle Hydra Essentiel ja illalla tällä hetkellä Multi Active Night Comfort. 

Couperosa iholle hyviä vaihtoehtoja voisivat olla esim. Clarinsin Hydra Essentiel Rich Cream / Silky Cream, Bioderma Crealine Light Cream tai Darphin Intral Redness Relief Recovery Cream.

Vierailija
80/80 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on kaupasta ostetuista öljyissä, esim. oliivi- ja avokadoöljyssä, jos ne toimivat? Onko ne liian edullisia, vaikka ovatkin hyviä?

Hinnalla ei ole väliä, mutta esim. avokadoöljy ja kookosöljy eivät sovellu akneen taipuvaiselle iholle ollenkaan, ja ainakin itse olen päättänyt kokonaan vältellä oliiviöljyä, koska olen siitä lukenut ainakin yhden tutkimuksen, jonka mukaan se voi pahentaa ainakin ekseemaa. Mulla ei kyseistä ihosairautta ole, mutta varmuuden vuoksi en halua laittaa tuollaista iholleni. Jos haluatte käyttää öljyjä, niin googlettakaa ja ottakaa selvää siitä, mitkä ovat parhaita, ja ostakaa kasvoille tarkoitettua öljyä älkääkä mitään ruoanlaittoon tarkoitettua, niissä on nimittäin kemiallisia eroja.

Hyviä kasvoöljyjä ovat mm. jojoba, evening primrose, rosehip, sweet almond, argan, ja hemp seed.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme