Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä löydän miehen yli 30 vuotiaana. Olenko ainoa

Vierailija
22.02.2017 |

ja Helsingistä. Täällä kun ei tunnu vapaita sinkkumiehiä, ilman lapsia olevankaan. Onko muita?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään, nainen ei voi olla urheilullinen jos ei harrasta fitnesstä. Naiset lopettakaa se ryhmäliikunta, lenkkeily, tanssi, jooga, käsilläseisonta, baletti, uiminen, jalkapallo, voimistelu tai mikä hyvänsä, ette ole urheilullisia jos ei ole hyvä penkkitulos!

Käsilläseisominen vaatii itse asiassa jonkin verran voimaa hartioissa ja käsissä, tasapainon lisäksi, avuksi. Nyt ei tietty puhuta seinää vasten seisonnasta.

Niin vaatiikin. Siltikään hyvä käsilläseisoja ei ole välttämättä hyvä penkkipunnertaja. Ja toisin päin vielä harvemmin, käsilläseisonta kun vaatii paljon enemmän vartalonhallintaa kuin hyvä penkkitulos.

Vierailija
82/102 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa syrjäseuduille sieltä hesasta. Täällä näitä miehiä on. Etenkin täällä Pohojanmaalla on komeita miehiä pilvin pimein. Harmi kun itselläni on jo mies.

-nainen, 35-vuotta-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä lapsia ei saisi olla? tokalla kierroksella olevia on vaikka kuinka paljon. Akka kun on lähtent 2 miehen matkaan jo aikaa sitten. Minulla on yksi lapsi ja oon töissäkin. Yleensä baarissa valehtelen, ettei ole lasta. Voi saada pesääkin, ehkä ;)

M32, akateeminen

Mitään vakavaa ei kyllä valehtelemalla saa, mutta se ei ilmeisesti ole myöskään toiveissasi?

Moni nainen haluaa lapsettoman miehen, koska ei voi tietää millainen psyko toisen eksä mahdollisesti on ja jos itse haluaa lapsia, niin uusiperhekuviot ovat joskus aikamoisia helvettejä, täältäkin palstalta saa monesti lukea...

Vierailija
84/102 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa syrjäseuduille sieltä hesasta. Täällä näitä miehiä on. Etenkin täällä Pohojanmaalla on komeita miehiä pilvin pimein. Harmi kun itselläni on jo mies.

-nainen, 35-vuotta-

Harmi että työt on täällä pk-seudulla, muuten muuttaisin jonnekin aavistuksen pienempään kaupunkiin missä myös halvemmat vuokrat...

Vierailija
85/102 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse etin miestä Mieluummin mua nuorempi. Ei tartte olla akateeminen ja saa olla työtönkin, mutta niitä lapsia ei saisi olla. Missä on kaikki Heltsingin alle 30 vuotiaat miehet. Täällä yksi reilu 30-vee urheilullinen nainen etsii juuri Sinua!

Kohtalotoveri, minä myös laitoin juuri tinderin ikähaitaria ALASPÄIN kun totesin että niin monet neljääkymppiä lähestyvät miehet ovat joko täysin pöhöttyneitä tai lapsia on mahdollisesti useammallekin mammalle jo pukattu.

Vierailija
86/102 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ikää tulee sitä enemmän parisuhteet muuttuvat miesten markkinoiksi, varsinkin kaupungeissa.

Kaikki naiset haluavat lisäksi miehen sieltä top-20% -ryhmästä mikä oikeastaan etäännyttää nämä miehet parisuhdekuvioista koska irtonumeroita saa muutenkin, ja se riittää useimmille miehille oikein hyvin.

Elämä on.

Vierailija
87/102 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän ikää tulee sitä enemmän parisuhteet muuttuvat miesten markkinoiksi, varsinkin kaupungeissa.

Kaikki naiset haluavat lisäksi miehen sieltä top-20% -ryhmästä mikä oikeastaan etäännyttää nämä miehet parisuhdekuvioista koska irtonumeroita saa muutenkin, ja se riittää useimmille miehille oikein hyvin.

Elämä on.

Jaa a, ei ainakaan vielä näin 34. Valinnan varaa on, tarvitsen fiksun, urheilullisen miehen ja näitä on vähän, mutta onneksi löysin yhden:) kyllä tällaisia on vapaana kun malttaa etsiä ja odottaa. Itsekin mietin, että jos en löydä 35-36-vuoteen mennessä, teen lapsen yksin.

Vierailija
88/102 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu taiteellisella alalla työskentelevä nainen. Olen hoikka ja urheilullinen. Arvomaailmani on vihervasemmistolainen. Olen feministi, kasvissyöjä, yritän elää varsin ekologisesti. Olen myös introvertti, tarvitsen paljon aikaa ja tilaa. Asun Helsingissä mutta olen maalta kotoisin.

Miksi ihmeessä alkaisin johonkin kompromissisuhteeseen miehen kanssa jonka kanssa seurustelu olisi jatkuvasti uuvuttavaa? Haluan myös että suhteeseen kuuluu seksielämä, ja se ei onnistu jos toinen osapuoli ei sytytä yhtään. Minulle urheilu on elämäntapa ja toivon että myös mies pysyy perässäni lenkkipoluilla, hampaat irvessä ei tarvitse juosta mutta luonnossa liikkuminen on minulle tärkeää jo ihan henkisen hyvinvointini vuoksi. En vaadi mieheltä korkeaa koulutusta mutta hänellä pitää olla kyky keskustella ja perustella näkemyksensä. Miehen pitää myös ymmärtää edes vähän alaani, en jaksa vääntää enää yhdenkään miehen kanssa. Olen ollut pitkään sinkku ja sellaisena varmaan pysynkin, ainakin jos näihin palstamiehiin on uskominen. Jos en ole vielä 36-37-vuotiaana miestä löytänyt niin hankin lapsen yksin.

Kenenkään ei pidä tyytyä suhteeseen joka jatkuvasti ottaa enemmän kuin mitä antaa.

Niin, mutta paljonko nousee penkistä? En vaadi että nainen saa kymmentä puhdasta leukaa edes, eikä hampaat irvessä tarvitse nostella rautaa, mutta tietty voimakkuus on minulle tärkeää. Seksielämä kuuluu suhteeseen, enkä syty jos toinen on liian heikko.

En tiedä paljonko nousee penkistä, en ole testannut vuosiin eikä se ole minulle tärkeää kuten ei myöskään se kuinka paljon miehellä nousee penkistä. Viimeksi kun kokeilin sain kolme leukaa mutta tästä on jo muutaman viikkoa aikaa, oli kuitenkin tämän vuoden puolella. En ole erityisen voimakas fyysisesti, olen siis hoikka ja pienikokoinen. Minulle myöskään miehen voimakkuus ei ole mitenkään erityisen tärkeää, vaan enemmänkin se että miehellä on suht terveet elintavat ja hän pitää kunnostaan huolta jollain itselleen mieluisalla urheilulajilla.

Emme varmastikaan olisi toisillemme sopivat vastakappaleet, mutta varmasti hyvin harvat viestittelijät täällä minulle olisivatkaan, tiedän sen kyllä itsekin erittäin hyvin.

Niin, koska kuten arvasin ja sinä juuri todistit, olet itseäsi täynnä, anteeksi suomennos. Sinun ajatuksiin ei edes hetkeksi mahdu pohdintaa, mitä toinen haluaisi sinusta. Tai vaihtoehtoisesti, pienintäkään erilaisuutta ei voida hyväksyä. Maailma(si) pyörii vain sinun napasi ympärillä. Vain semmoinen on mielestäsi yhteensopiva, joka haluaa sinusta juuri sitä, mitä sinä hänestä. Tähän naiset sortuu jatkuvasti, etenkin kolme- ja nelikymppiset.

Jos penkkituloksesi olisi minulle tärkeä, en silti olettaisi että penkkitulokseni olisi sinulle tärkeä. Koska en ole solipsistinen. Kuten sinä.

Mitä ihmettä nyt taas...

Mistä luulet, etten pohtisi mitä joku toinen mahdollisesti haluaa minusta?

Siitä, että keskustelu meni näin:

N: Haluan että mies on A

M: Haluan että nainen on B

N: Minulle B ei ole tärkeää, itsessäni tai miehessä (miehen toiveen mitätöinti), sen sijaan toistan nyt että A on tärkeää miehessä. (Minä minä minä)

Tämä on se sama, AV:lla aina toistuva kaava, nainen pisteyttää itsensä niillä mittareilla mitä itse käyttää miesten arviointiin. Paitsi ettei pisteistä saa edes puhua.

Toi penkkitulos oli läppä, viitaten aikaisempaan viestiin ketjussa. Hyvä lihaskunto on viehättävä tekijä, mutta naisen ei kannata treenata olkapäitä tai käsivarsia liikaa, vaan keskittyä keski- ja alakroppaan. Kyse on toki lihaskunnostakin, mutta tietenkin ennen kaikkea muodoista.

Niin ja toiseen kommenttiin, jos nainen osaa seistä ja kävellä käsillä, penkkitulos on taatusti tarpeeksi hyvä, miesten mielestä.

Vierailija
89/102 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun eksäni on vapaana. Paperilla täydellinen, komea, 35 v poliisi. Harmi vaan, että luonteeltaan jotakuinkin hirviö. Ei väkivaltainen muuta kuin henkisesti. Pahasti tunnevammainen. Itsekin ihmettelin, miksi moinen kultakimpale oli vapaana. No, 3,5 vuotta myöhemmin ja itsetunto murskattuna tiedän. On myös sairaalloisen mustasukkainen.

Vierailija
90/102 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu taiteellisella alalla työskentelevä nainen. Olen hoikka ja urheilullinen. Arvomaailmani on vihervasemmistolainen. Olen feministi, kasvissyöjä, yritän elää varsin ekologisesti. Olen myös introvertti, tarvitsen paljon aikaa ja tilaa. Asun Helsingissä mutta olen maalta kotoisin.

Miksi ihmeessä alkaisin johonkin kompromissisuhteeseen miehen kanssa jonka kanssa seurustelu olisi jatkuvasti uuvuttavaa? Haluan myös että suhteeseen kuuluu seksielämä, ja se ei onnistu jos toinen osapuoli ei sytytä yhtään. Minulle urheilu on elämäntapa ja toivon että myös mies pysyy perässäni lenkkipoluilla, hampaat irvessä ei tarvitse juosta mutta luonnossa liikkuminen on minulle tärkeää jo ihan henkisen hyvinvointini vuoksi. En vaadi mieheltä korkeaa koulutusta mutta hänellä pitää olla kyky keskustella ja perustella näkemyksensä. Miehen pitää myös ymmärtää edes vähän alaani, en jaksa vääntää enää yhdenkään miehen kanssa. Olen ollut pitkään sinkku ja sellaisena varmaan pysynkin, ainakin jos näihin palstamiehiin on uskominen. Jos en ole vielä 36-37-vuotiaana miestä löytänyt niin hankin lapsen yksin.

Kenenkään ei pidä tyytyä suhteeseen joka jatkuvasti ottaa enemmän kuin mitä antaa.

Niin, mutta paljonko nousee penkistä? En vaadi että nainen saa kymmentä puhdasta leukaa edes, eikä hampaat irvessä tarvitse nostella rautaa, mutta tietty voimakkuus on minulle tärkeää. Seksielämä kuuluu suhteeseen, enkä syty jos toinen on liian heikko.

En tiedä paljonko nousee penkistä, en ole testannut vuosiin eikä se ole minulle tärkeää kuten ei myöskään se kuinka paljon miehellä nousee penkistä. Viimeksi kun kokeilin sain kolme leukaa mutta tästä on jo muutaman viikkoa aikaa, oli kuitenkin tämän vuoden puolella. En ole erityisen voimakas fyysisesti, olen siis hoikka ja pienikokoinen. Minulle myöskään miehen voimakkuus ei ole mitenkään erityisen tärkeää, vaan enemmänkin se että miehellä on suht terveet elintavat ja hän pitää kunnostaan huolta jollain itselleen mieluisalla urheilulajilla.

Emme varmastikaan olisi toisillemme sopivat vastakappaleet, mutta varmasti hyvin harvat viestittelijät täällä minulle olisivatkaan, tiedän sen kyllä itsekin erittäin hyvin.

Niin, koska kuten arvasin ja sinä juuri todistit, olet itseäsi täynnä, anteeksi suomennos. Sinun ajatuksiin ei edes hetkeksi mahdu pohdintaa, mitä toinen haluaisi sinusta. Tai vaihtoehtoisesti, pienintäkään erilaisuutta ei voida hyväksyä. Maailma(si) pyörii vain sinun napasi ympärillä. Vain semmoinen on mielestäsi yhteensopiva, joka haluaa sinusta juuri sitä, mitä sinä hänestä. Tähän naiset sortuu jatkuvasti, etenkin kolme- ja nelikymppiset.

Jos penkkituloksesi olisi minulle tärkeä, en silti olettaisi että penkkitulokseni olisi sinulle tärkeä. Koska en ole solipsistinen. Kuten sinä.

Mitä ihmettä nyt taas...

N: Minulle B ei ole tärkeää, itsessäni tai miehessä (miehen toiveen mitätöinti), sen sijaan toistan nyt että A on tärkeää miehessä. (Minä minä minä)

Tämä on se sama, AV:lla aina toistuva kaava, nainen pisteyttää itsensä niillä mittareilla mitä itse käyttää miesten arviointiin. Paitsi ettei pisteistä saa edes puhua.

Toi penkkitulos oli läppä, viitaten aikaisempaan viestiin ketjussa. Hyvä lihaskunto on viehättävä tekijä, mutta naisen ei kannata treenata olkapäitä tai käsivarsia liikaa, vaan keskittyä keski- ja alakroppaan. Kyse on toki lihaskunnostakin, mutta tietenkin ennen kaikkea muodoista.

Niin ja toiseen kommenttiin, jos nainen osaa seistä ja kävellä käsillä, penkkitulos on taatusti tarpeeksi hyvä, miesten mielestä.

Miksi nainen ei saisi pitää kiinni toiveistaan? Miksi miehen toiveet ovat arvokkaampia naisen toiveisiin nähden? Miksi miesten ei tarvitse tulla toivessaan naista vastaan, mutta naisen pitää?

Ite oon sitä mieltä, että jos kumppanin löytäminen on tärkeetä, niin kaikenlaisista ihan epäolennaisista kriteereistä on osattava luopua. Koskee molempia sukupuolia.

Naiset toivovat usein mieheltä jotain ihan typeriä yksityiskohtaisuuksia, kuten johonkin tiettyyn ammattialaan kuuluvuutta tai palkan suuruutta. :D

Miehet taas pitävät vielä 40+ iässäkin tiukasti kiinni siitä kriteeristä, että naisen tulisi olla nuori ja kaunis. :D

Pliis, lopettakaa tämä. Tai jos ette jostain syystä lopeta, niin voisitteko olla edes valittamatta itseaiheutetusta yksinäisyydestänne. Kiitos.

Vierailija
91/102 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin oma vika. Ole aloitteellisempi, niin varmasti löytyy. Tunnen monia 30 vuotisia kunnollisia sinkkumiehiä ja vieläpä Helsingistä. Suurin osa vielä ihan ok näköisiä ja käyvät töissä. Ei vaan taida naisille moiset kelvata. Puuttuu se jokin.

Suuri osa ns. nirsoista sinkkunaisista ei halua aloitekyvytöntä miestä. Ujoilla lussukoilla ei tee mitään

Vierailija
92/102 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin että Hesassa mies saa "korkeempitasosemman" naikkosen helpommin, kuin saisi maakunnassa. Vain siksi, että Hesassa on miesten markkinat. Hesassa on 900 miestä 1000 naista kohden, ikärajassa 24-30 vee.

Mietin vain, vai pääseekö vain" korkeemmat "ukot saatille ^^

Vierailija
93/102 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
94/102 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin että Hesassa mies saa "korkeempitasosemman" naikkosen helpommin, kuin saisi maakunnassa. Vain siksi, että Hesassa on miesten markkinat. Hesassa on 900 miestä 1000 naista kohden, ikärajassa 24-30 vee.

Mietin vain, vai pääseekö vain" korkeemmat "ukot saatille ^^

Ei saa, oikeastaan päinvastoin. En akateemisena miehenä kelpaa stadilaiselle naiselle, mutta maakuntien bensalenkkareihin kyllästyneet naiset välillä kiinnostuvat

Vierailija
95/102 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi eksääni(kohta 30v) seurustelevat nykyään yli 35v:n naisen kanssa. Toinen on jo 40v.

Eksät ovat pitkiä, poikkeuksellisen komeita, menestyviä, luotettavia ja mukavia.

Kieltämättä molemmat noista naisista ovat ikäisekseen poikkeuksellisen hottiksia, toisella ennestään jo lapsia.

Vierailija
96/102 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
97/102 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasit ihan oikein. Olet lajissasi se ihan taatusti  ainoa nainen koko  maailmassa...

Vierailija
98/102 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kokemukseni Helsingistä on, että ei ole tosiaan juhlaa olla (suomalainen) sinkkumies siellä. Vapaat naiset panetuttaa itseään joka paikassa häärivillä etelän hedelmillä. Jos joku suomalaista vilkaiseekin, niin kriteerit ovat niin naurettavat ettei keskustelu pääse edes alkuun. Paitsi että pitää olla keskivertoa pidempi pitää olla myös komeat kasvot, akateeminen ja hyvätuloinen totta kai, feministi mutta kuitenkin silleen vaarallinen ja päättäväinen, äänestettävä vihreitä, hauska ja sosiaalinen, sporttinenkin totta kai. Ja nämä oli siis ne mistä edes aloitetaan.

Jos nainen itse on keskivertoa timmikroppaisempi, kauniskasvoinen, akateeminen, hyvätuloinen, (feministi mutta kuitenkin vaarallinen ja päättäväinen, vihreitä äänestävä,) hauska, sosiaalinen ja sporttinen, niin miten se on miehelle jotenkin niin vaikeeta pystyä samaan? Tuollaisia naisia, ihan vaikka stereotyyppiset sukupuoleen viittaavat politiikka/ismimieltymyksetkin huomioimatta, on helsingissä paljon.

En kyllä pysty vihreitä äänestämään, sillä Haavisto teki laittomuuksia sen Naturan kanssa.

Vierailija
99/102 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas...

Miksi nainen ei saisi pitää kiinni toiveistaan? Miksi miehen toiveet ovat arvokkaampia naisen toiveisiin nähden? Miksi miesten ei tarvitse tulla toivessaan naista vastaan, mutta naisen pitää?

Ite oon sitä mieltä, että jos kumppanin löytäminen on tärkeetä, niin kaikenlaisista ihan epäolennaisista kriteereistä on osattava luopua. Koskee molempia sukupuolia.

Naiset toivovat usein mieheltä jotain ihan typeriä yksityiskohtaisuuksia, kuten johonkin tiettyyn ammattialaan kuuluvuutta tai palkan suuruutta. :D

Miehet taas pitävät vielä 40+ iässäkin tiukasti kiinni siitä kriteeristä, että naisen tulisi olla nuori ja kaunis. :D

Pliis, lopettakaa tämä. Tai jos ette jostain syystä lopeta, niin voisitteko olla edes valittamatta itseaiheutetusta yksinäisyydestänne. Kiitos.

Oudoin naisen vaatimus jonka olen nähnyt, oli se että miehen housuissa ei saa olla vetoketjua, vaan ainoastaan napilliset kelpaavat.

Vierailija
100/102 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vain lakkaisit odottamasta. Se kun näkyy naamasta, jos on jotain vailla. Vaan menepä päättäväisesti sennäköisenä ettet tarvi keneltäkään mitään. Itsevarmuus vetää puoleensa, samoin se ettei ole tarvetta miellyttää. Näin siis jos terveen suhteen tahdot.