Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Islantilaisessa kissakamerassa neljä pentua nukkuu parhaillaan kerrossängyissään <3

Vierailija
22.02.2017 |

Pennut on kiivenneet yläpedeille, nukkuvat kaksi pentua yhdessä pedissä. Aww, en kestä <3

http://nutiminn.is/kattarshians/

Kommentit (1316)

801/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi roikkuu ja nukkuu emon päällä. Onkohan sama, joka illalla nukkuin pesän reunalla. http://aijaa.com/xJ2SFZ

Välillä aiemminkin joku on nukkunut tuolla tavalla emon päällä :D On ne huvittavia.

Vierailija
802/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi roikkuu ja nukkuu emon päällä. Onkohan sama, joka illalla nukkuin pesän reunalla. http://aijaa.com/xJ2SFZ

Toi oli niin huvittava kun nukkui pää alaspäin, odotin koko ajan että milloin muksahtaa ulos pesästä. Ja niinhän siinä kävi: mukkelis-makkelis hienolla voltilla! 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emo on tänään parikin kertaa joutunut siirtymään lepopaikastaan, kun muksut juoksevat yli häiriten rauhaa.

On kyllä huusholli vähän kuin vappubileiden jäljiltä, aamulla hajottivat yhden soffankin.

Noin pienenä jo samalla perimälläkin toiset isompikokoiset menevät suoraan herätessään syömään maitoa ja pienimmät eivät malta, ennen kuin on vähän riehuttu ensin.

Vierailija
804/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, yhdellä kollilla on alkanut kaulakarvoitus villiintymään.

Eilen huomasin saman, vierellä oli joku vähemmän pöyheistä sisaruksista ja ero oli huomattava. Niistä tulee kyllä todella upeita kissoja kaikista, jokaisesta ihan omanlaisensa. 

Ja äsken kun katsoin 3 pentua keittiön tasolla katonrajaa katsastelemassa... se on kans hauskannäköistä kun ne katselee niitä ikkunoita, onkohan ne jotain muovia ja näkevät niissä heijastuksia?

Vierailija
805/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt taas täysidylli päällä, kolme ruokailee ja muut lepäilevät vieressä... 

Vierailija
806/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, yhdellä kollilla on alkanut kaulakarvoitus villiintymään.

Eilen huomasin saman, vierellä oli joku vähemmän pöyheistä sisaruksista ja ero oli huomattava. Niistä tulee kyllä todella upeita kissoja kaikista, jokaisesta ihan omanlaisensa. 

Ja äsken kun katsoin 3 pentua keittiön tasolla katonrajaa katsastelemassa... se on kans hauskannäköistä kun ne katselee niitä ikkunoita, onkohan ne jotain muovia ja näkevät niissä heijastuksia?

Eilen minäkin huomasin alustavan  "leijonanharjan". Nopeasti kyllä tapahtuu kasvumuutokset, pakko seurata päivittäin. Ikkunat heijastavat jotein, takaikkunasta heijastuu joku outo valkoinen ristikkoikkuna. Voisiko vessakameran seinustalla olla sellainen ikkuna. Alkaa seinät olemaan tiellä, kun seinillekin jo hypellään.

Vierailija
807/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noista on tyttö? Ilmeisesti kaksi pentua on pidempikarvaista sorttia, joilla ei ole valkoisia sukkia. Kolme taasen lyhytkarvaisia, varustettuina eri mittaisilla valkoisilla sukilla, rinnalla/vatsalla ja poskilla (ihanat!). Suosikkini on se jolla eniten valkoista väriä.

Vierailija
808/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka noista on tyttö? Ilmeisesti kaksi pentua on pidempikarvaista sorttia, joilla ei ole valkoisia sukkia. Kolme taasen lyhytkarvaisia, varustettuina eri mittaisilla valkoisilla sukilla, rinnalla/vatsalla ja poskilla (ihanat!). Suosikkini on se jolla eniten valkoista väriä.

Mun suosikki on se, jolla on nenän reunukset suun päällä (sori en keksi mikä on oikea nimi tolle alueelle missä viikset kasvavat) valkoiset. Mä luulen että se on tyttö, viihtyy omissa oloissaan mutta seuraa valppaasti ja tarkkana toisten touhuja (silloin kun on hereillä). 

Vierailija
809/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä opiskelin eilen netissä, mistä erottaa kissan sukupuolen. No, se ei ole niin helppoa vaan asiantuntijatkin voivat erehtyä pienten pentujen kohdalla. Toi "reisisukkainen" on joidenkin mielestä tyttö ja se on mahdollista. Olen itsekin saanut ihan hyvän näkymän sen kriittisiin paikkoihin, mutten siltikään osaisi sanoa.

Vierailija
810/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä opiskelin eilen netissä, mistä erottaa kissan sukupuolen. No, se ei ole niin helppoa vaan asiantuntijatkin voivat erehtyä pienten pentujen kohdalla. Toi "reisisukkainen" on joidenkin mielestä tyttö ja se on mahdollista. Olen itsekin saanut ihan hyvän näkymän sen kriittisiin paikkoihin, mutten siltikään osaisi sanoa.

Erotin tänä aamuna reisisukkaisen kriittisen kohdan niin, että ihan hämmästyin miten ehtikin sen huomata siinä kahden karvapallon pyörinnässä. Muiden kriittinen kohta, mitä on erottanutkin. on hieman vatsan puolella, sellainen pienehkö pallukka.

Vierailija
811/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy vain pysäytyskuvaa, toimiiko muilla? 

Vierailija
812/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii normaalisti.

Vierailija
813/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii, vaikka tietokoneeni on kivikautinen. Tänään olen ensimmäisen kerran huomannut kuvan pysähtyvän iltapäivällä ja pikkukuvissa kuitenkin elämä jatkuu.

Vierailija
814/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, oletteko te muuta huomanneet, että parin päivän aikana pennut ovat enemään nukkuneet? Mietin, että liittyisikö se kasvupyrähdykseen.

Vierailija
815/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikki on se, jolla on nenän reunukset suun päällä (sori en keksi mikä on oikea nimi tolle alueelle missä viikset kasvavat) valkoiset. Mä luulen että se on tyttö, viihtyy omissa oloissaan mutta seuraa valppaasti ja tarkkana toisten touhuja (silloin kun on hereillä). 

Mun suosikki on se kaikkein pullein pentu, jolla karvakin vähän pörhistelee. Syystä, että tunnistan sen heti ja helposti, muita en erota vieläkään toisistaan.

Vierailija
816/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, oletteko te muuta huomanneet, että parin päivän aikana pennut ovat enemään nukkuneet? Mietin, että liittyisikö se kasvupyrähdykseen.

Nukkuneet enemmän? Ne on kyllä myös riehuneet todella villisti, juosseet ympäri taloa ja loikkineet ylös alas sekä painineet tauotta. Saattaa vähän väsyttääkin :D

Vierailija
817/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosi villejä ja sitten sammuvat hetkessä. Kaapin päälle ja takas pitkillä loikilla, juoksujalkaa ja tappelua. Sitten monen tunnin tirsat päälle. Mulla ei toimi cromella vieläkään ja explorerilla hitaasti. Ne on antaneet mulle bannin kun katselen sitä koko ajan tai sitten pitää vain käynnistää kone uusiksi. Muuten netti toimii ihan normaalisti eikä mulla ole auki mitään videoita. 

Vierailija
818/1316 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä näkyy olevan Twitter tilikin, sieltä kuvista näkyy, miten pikkuruisia ne oli vielä muutama viikko sitten.

Vierailija
819/1316 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tappellaan ja purraan ja kynsitään. Sitten välillä hoivataan kaveria ja emoakin kissatyyliin pesemällä. Emolla on kyllä melkoiset hermot, kun pikkuiset käy välillä hännän kimppuun, pysyy vain rauhallisena ja vähän häntää huiskauttaa. Jos oikein villiksi menee, käpälä päälle ja rauhoittava pesu pennulle. 

Vierailija
820/1316 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se niiden"tappelu" on ihan leikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi