Islantilaisessa kissakamerassa neljä pentua nukkuu parhaillaan kerrossängyissään <3
Pennut on kiivenneet yläpedeille, nukkuvat kaksi pentua yhdessä pedissä. Aww, en kestä <3
Kommentit (1316)
Kitten Academyssa ovat availleet varmaan kissoille lähetettyjä paketteja. Kissoja ei lelut paljon kiinnosta, kiipeilevät ihmisessä ja laatikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Oi mitä pikkuisia. <3
Ihana näky! Ihan ku linnunpoikasia pesässä!
Oih, siellä on äiti ja kaikki . Nyt on ihanaa seurattavaa. Vaikuttavat saman näköisiltä palleroilta, ihmettelinkin kun lähetys jumi aikansa.
Kolme kissakameraa pyörii näytölläni. Neljättä odotellessa, Kissashiansia.
Emo näyttää ihan ilvekseltä. Onko sekin poikkeuksellisen pitkähäntäinen vai hämääkö kamerat.
HerranJESTAS! Olenko mä päässyt taivaaseen?! Talo täynnä punaisisia kissoja -tai cremenvärisiä, keltaisia, sama se, ymmärrätte mitä tarkoitan. Ihania!
Voi mitä palleroita! Sydän sulaa noita vauveleita katsellessa.❤️ 🐱♥️
Apua, kaikki viisi syömässä samaan aikaan!
Vierailija kirjoitti:
Apua, kaikki viisi syömässä samaan aikaan!
Ja kaksi nukahti lattialle
Iik miten ihania! Melkoinen yh-mamma tuo emo. Minkähän ikäisiä nuo pennut on, ei osaa vielä kunnolla edes kävellä.
Tomera mamma, ottaa pennusta aika tiukasti tassulla kiinni. "Nyt siinä, mä pesen sut! Oma turkki on vähän miten sattuu mut mitä siitä kunhan mun lapset on kauniita ja reippaita."
Yliannostus söpöyttä tälle aamulle. Kiitti sulle joka nostit tämän. Mistähän johtuu, että kissat tuntuvat olevan lähes aina hyviä äitejä? Eivät kaikki eläinemot ole. Kissa melkein koko valveillaoloaikansa, jos ei itse syö, hoitaa pentujaan.
Vierailija kirjoitti:
Yliannostus söpöyttä tälle aamulle. Kiitti sulle joka nostit tämän. Mistähän johtuu, että kissat tuntuvat olevan lähes aina hyviä äitejä? Eivät kaikki eläinemot ole. Kissa melkein koko valveillaoloaikansa, jos ei itse syö, hoitaa pentujaan.
Siis syö ruokaansa, ei pentujaan syö tietenkään.
Heh, ihmettelin aluksi missä emo on, kun korissa yksi pentu ja muut nurkassa. Mutta sitten huomasin että siellä nurkassahan se köllöttelee. On tosi hyvin sulautunut sinne.
Kuinkahan monta tuntia vuorokaudessa tuo mamma nuolee! Koko ajan on joku pesu ja puhdistus menossa, ja pienet osaa myös nuolemisen taidon.
Mielenkiintoinen järjestely, että emo nukkuu vähän eri paikassa kuin pennut, jotka käy moikkaamassa emoa lähinnä ruoka-aikana. Emo saa kyllä 10+ huolenpidosta!
Hyvät unenlahjat noilla, kun kaksi painii päällä, niin kolmas jatkaa unia.
Ruotsalaisessa kissatalossa oli tänään siivooja paikalla. Siis tuo talo oikeasti todella pieni, nainen joutui liikkumaan konttaamalla.
Pennut pyöri ihan villeinä hoitajan kimpussa ja sylissä, ihana näky!