Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen miettinyt että miten syntymästään asti sokea kokee

Mikä asiantuntija
22.02.2017 |

toisen ihmisen ulkomuodon, kauneuden. Mikä on hänen ihmiskuvansa? Mitä mielikuvia he käyttävät esim. kiihottuessaan? Onko heistä suurin osa bi-seksuaaleja koska ulkomuoto ja näkö on vissiin ihan yks lysti heille?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän parinvalinta ole ihan samanlaista kuin näkevilläkin... Ei se ole pelkästä ulkonäöstä kiinni vaan esim. äänestä, luonteesta, hajusta, hormoneista..

OH GOD

Vierailija
2/11 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaistaurpoutta:( kirjoitti:

Eiköhän parinvalinta ole ihan samanlaista kuin näkevilläkin... Ei se ole pelkästä ulkonäöstä kiinni vaan esim. äänestä, luonteesta, hajusta, hormoneista..

OH GOD

Ei kysyvä tieltä eksy. Ei tämä ollut loukkaustekstiä sokeita kohtaan. Mietin vain ja kysyin. Kai kysyä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka miettimistä.jaxuhali

Vierailija
4/11 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä biseksuaali? Jos et, niin mitä kävisi, jos olisit pimeässä huoneessa ja samaa sukupuolta oleva henkilö yrittäisi vietellä sinut? Kiihottuisitko äänestä, kosketuksesta tai vartalosta, vaikka se olisi samaa sukupuolta? Minä en.

Vierailija
5/11 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä biseksuaali? Jos et, niin mitä kävisi, jos olisit pimeässä huoneessa ja samaa sukupuolta oleva henkilö yrittäisi vietellä sinut? Kiihottuisitko äänestä, kosketuksesta tai vartalosta, vaikka se olisi samaa sukupuolta? Minä en.

Joillakin miehillä saattaa olla naismainen ääni. Jos olisin kuurokin niin ihan sama.

Vierailija
6/11 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SammaPåÅlandsSvenska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin miehillä saattaa olla naismainen ääni. Jos olisin kuurokin niin ihan sama.

Ai sinulle olisi ihan sama saatko kikkeliä vai vaginaa jos et näkisi mitään?

Vierailija
7/11 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä nyt tiedä mutta jos suikkihoitoa saa niin ihan sama kenen suu.

Vierailija
8/11 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suikero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle voi tulla yllätyksenä, mutta suurimmalle osalle meistä muista ihmisistä ihmissuhteisiin ja toisen ihmisen seksuaalisesti viehättäväksi kokemiseen liittyy aika paljon muutakin kuin pelkkä yksittäiseen seksitekniikkaan ja kehon osaan kohdistuva akti. 

Vierailija
9/11 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka miettimistä.jaxuhali

Ivallinen paska sivalsi takaisin, kun tuli rauhallisesti asetettua oikealle paikalleen.

Vierailija
10/11 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suikero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olisit itse valmis antamaan suuseksiä niin miehelle kuin naisellekin? Parisuhteessa kun harvemmin nuo seksiaktit ovat yksipuolisia.

Vierailija
11/11 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sokeitten päätelmät ja arvotelmat muista ihmisistä,yleensäkin,eivät ylipäätäänkään ole niin pinnallisia ,eivätkä tietenkään voi olla ainoastaan NÄKEMÄÄNSÄ ihmisen ulkonäköön perustuvia, koska he eivät näe.

Ulkonäöllä heitä ei ainakaan voi mitenkään hämätä,eikä heidän taholtaan  ole pelkoa tulla arvotetuksi tai luokitelluksi miksikään 'ali-ihmiseksi'  (ainakaan siis  pelkän oman ulkonäkönsä perusteella) .

Kyllähän sokeat naimisissa toki  voivat olla ,tai seurustella siinä missä näkevätkin.

Eikä sokeus välttämättä  periydy lapsille (voihan näkönsä olla menettänyt vaikka esim. onnettomuuden takia tai sen seurauksena )

Voi olla ,että sokeat näkevät ihmisen ns.  'sisimmän' helpommin ja selkeämmin  kuin me näkevät.

Uskon ,että meillä olisi ainakin henkisessä mielessä oikeastaan paljonkin oppimista heiltä ...