Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
2001/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi todellakin lähti, koska pelkäsi menettävänsä kontrollin myötä Jessensä. Hän varmaan itsekin tajuaa, että Jesse on todella komea ja komistuu ajan myötä entisestään. Emmi on kyllä nätti tyttö, mutta näyttää 35-vuotiaalta ja se ei ole hyvä asia jo tuossa ikävaiheessa. Saattaa kaksvitosena olla jo melkonen kotka ulkonäöllisesti, ja silloin kyllä Jesse ottaa hatkat jonkun raikkaamman ja huolettomamman kanssa...veikkaisin näin. 

Emmihän se niistä sormuskaupoista muutenkin tuntuu hössöttäneen ja tuntuu vähän puoliväkisin myyneen idean myös Jesselle, jonka ei sitten sovun vuoksi auta kuin suostua. 

Vierailija
2002/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

xixi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun silmään vaikutti ikävä kyllä jotenkin siltä että Emmi vaan ei kontrollifriikkeydessään kestänyt sitä että Jesse on siellä toisella saarella sinkkutyttöjen kanssa. Oli pakko päästä pois, ja keksi sitten hätäpäissään tuommoisen "loppuunpalamisen". Voi toki olla loppuunpalamisessa perääkin, mutta mun analyysin mukaan johtuu juurikin tästä omasta kontrollifriikkeydestään :D Mun mielestä Jesse ja Emmi todella epäsuhtainen pari! Jesse todella tasokas ja mielettömän söpö, Emmi taas.. ei ole kovin kaunis ja luonne vaikuttaa tosi raskaalta.

Ensin ajattelin että Jonne on pelottava, mutta sitten totesin että se onkin oikeesti vaan uskomattoman tyhjä. Ihan titityy. Mutta kamala tyyppi jokatapauksessa.

Vilman snäppien perusteella olisin aika varma että ovat eronneet Juuson kanssa. Puhuu jotenkin siihen tyyliin. Toni oli mielestäni hauska tiputuksessa, puhui todella suunsa puhtaaksi :D Mulle tulee sellanen fiilis että tosielämässä Vilma olisi noille miehille, esim. börjelle ja vaikka tolle tonille, ihan täysi vitsi, sellainen tuksutyyppinen jolle vähän naureskellaan. Varmasti tekee tiukkaa joillekkin pokkana yrittää esittää "kiinnostunutta" Vilmasta :D 

Sonja taas on ihana! Uskomattoman kaunis ja vaikuttaa kivalta ihmiseltä.

Ihmettelin, että vasta nyt tämä Emmin ja Jessen tasoero tuotiin esille. Olen huomannut saman ja ihmetellyt myös, Jessehän on tosi söpö ja komea ja saisi paremmankin. Tosin samalla äänellä ja tyylillä puhuvat.

Hei mikä Emmin ulkonäössä on vikana? Ihan siis teoreettisena kysymyksenä. Oon kuullu et näytän vähän Emmiltä ja oon aikasemmin saanut vain kehuja ulkonäöstäni. Tietenkin oikeassa elämässä harvoin niitä negatiivisia kommentteja tulee... Saa olla brutaali! Itse en näe Emmin ulkonäössä mitään vikaa.

Ja ennen kuin joku laittaa, ei en ole Emmi :D

"Saa olla brutaali!" Öh? Ehkä sinusta, mutta mitä luulisit Emmin ajattelevan, jos sattuisi vierailemaan tällä palstalla ja lukemaan itsestä kirjoitetut yksityiskohtaiset ulkonäköarviot?

Mutta noin yleisesti ottaen ihmiset voivat kyllä olla viehättävyydeltään eri tasoa, vaikka toisiaan ulkoisesti muistuttaisivatkin. Eri ihmisille sopivat eri piirteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmi todellakin lähti, koska pelkäsi menettävänsä kontrollin myötä Jessensä. Hän varmaan itsekin tajuaa, että Jesse on todella komea ja komistuu ajan myötä entisestään. Emmi on kyllä nätti tyttö, mutta näyttää 35-vuotiaalta ja se ei ole hyvä asia jo tuossa ikävaiheessa. Saattaa kaksvitosena olla jo melkonen kotka ulkonäöllisesti, ja silloin kyllä Jesse ottaa hatkat jonkun raikkaamman ja huolettomamman kanssa...veikkaisin näin. 

Emmihän se niistä sormuskaupoista muutenkin tuntuu hössöttäneen ja tuntuu vähän puoliväkisin myyneen idean myös Jesselle, jonka ei sitten sovun vuoksi auta kuin suostua. 

Kuulostatpa katkeralta. :D Oletko CC?

Vierailija
2004/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmihän se niistä sormuskaupoista muutenkin tuntuu hössöttäneen ja tuntuu vähän puoliväkisin myyneen idean myös Jesselle, jonka ei sitten sovun vuoksi auta kuin suostua. [/quote

On kyllä todella jännä käsitys rakkaudesta 😮 kyl se rakkaus on jotain ihan muuta kuin ulkonäkö. Tottakai toisen tulee ulkoisesti miellyttää, ja näin on varmasti myös Jessen ja Emmin tapauksessa. Näyttävät hyvältä ja sama se mitä muut heidän ulkonäöstään ajattelee....eihän kaikkia miellytä samat asiat...ja hyvä niin. Jouduttais kaikki kilpailemaan samoista puolisoista 😀

Ja rakkaudessa myös kasvetaan yhdessä. Me ollaan mun miehen kanssa oltu nuoresta asti yhdessä eikä kumpikaan ole ollut valmis paketti. Tässä tätä matkaa on yhdessä tehty ja toisiamme hiottu.

Vierailija
2005/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas alkaa tämä sama keskustelu Emmistä ja Jessestä.

1.Jesse ei puhunut Emmistä kun pelkkää hyvää ja sanoi ettei halua häntä menettää.

2.Emmi ei todellakaan ollut kenenkään kanssa läheinen ja uskon sen johtuvan yksinkertaisesti siitä, että ei halunnut päästää ketään sinkkumiehistä lähelle.

3.Kumpikaan heistä ei puhunut saarella minkäänlaisista eroaikeista.

4.Jesse kirjoitti Emmistä todella kauniisti instagramissa.On varmasti eksynyt tänne ja ihmetellyt tätä paskan määrää mitä Emmi on saanut osakseen.

5.Molemmat vannovat julkisesti rakkauttaan ja haastatteluissa antavat ymmärtää, että ovat onnellisesti yhdessä.

6.Olisiko aika jättää jo tämä pari rauhaan ja keskittyä jäljellä oleviin pareihin jotka oikeasti siellä panevat menemään?vai Vieläkö joku jaksaa kertoa kuinka Emmi kontroilloi ja manipuloi Jesseä olemaan hänen kanssaan?

Vierailija
2006/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.Jesse ei puhunut Emmistä kun pelkkää hyvää ja sanoi ettei halua häntä menettää.

2.Emmi ei todellakaan ollut kenenkään kanssa läheinen ja uskon sen johtuvan yksinkertaisesti siitä, että ei halunnut päästää ketään sinkkumiehistä lähelle.

4.Jesse kirjoitti Emmistä todella kauniisti instagramissa.On varmasti eksynyt tänne ja ihmetellyt tätä paskan määrää mitä Emmi on saanut osakseen.

5.Molemmat vannovat julkisesti rakkauttaan ja haastatteluissa antavat ymmärtää, että ovat onnellisesti yhdessä.

6.Olisiko aika jättää jo tämä pari rauhaan ja keskittyä jäljellä oleviin pareihin jotka oikeasti siellä panevat menemään?vai Vieläkö joku jaksaa kertoa kuinka Emmi kontroilloi ja manipuloi Jesseä olemaan hänen kanssaan?

Juu, mutta et ottanut kantaa siihen, mikä oli Emmin perimmäinen motiivi lähteä saarelta :)

Vierailija
2007/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko todella, että noin isosta formaatista voi vain kävellä ulos koska "tuli vähän paha mieli"?Ja tuotanto antaa tuen "valheelliselle" tarinalle loppuunpalamiseen liittyen?Voisin lyödä päästäni vetoa, että kukaan ei tuolta lähde kesken ilman painavaa perustetta.3 kautta ja ensimmäinen pari jättää leikin kesken.Jos sieltä voisi vain lähteä niin luultavasti aika moni pari olisi lähtenyt kesken.Emmin sana tuskin on riittänyt tuotannolle että on palanut loppuun.Kulisseissa on luultavammin käynyt jotain sellaista mitä me katsojat emme tiedä.

Vierailija
2008/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kautta seuranneena voin sanoa, että Emmin lisäksi ei hirveän montaa pariskunnan toista puoliskoa löydy, joka olisi sinkkujen viettelyksestä selvinnyt noin puhtain paperein.Jos Emmi olisi halunnut hän olisi varmasti lähentynyt joidenkin sinkkumiesten kanssa.Kun jotain osallistujaa ei pettäjäksi voi haukkua niin tämä ketju osoittaa, että kyllä niitä muita haukkumisen syitä löydetään vaikka väkisin.

Vierailija
2009/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

xixi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun silmään vaikutti ikävä kyllä jotenkin siltä että Emmi vaan ei kontrollifriikkeydessään kestänyt sitä että Jesse on siellä toisella saarella sinkkutyttöjen kanssa. Oli pakko päästä pois, ja keksi sitten hätäpäissään tuommoisen "loppuunpalamisen". Voi toki olla loppuunpalamisessa perääkin, mutta mun analyysin mukaan johtuu juurikin tästä omasta kontrollifriikkeydestään :D Mun mielestä Jesse ja Emmi todella epäsuhtainen pari! Jesse todella tasokas ja mielettömän söpö, Emmi taas.. ei ole kovin kaunis ja luonne vaikuttaa tosi raskaalta.

Ensin ajattelin että Jonne on pelottava, mutta sitten totesin että se onkin oikeesti vaan uskomattoman tyhjä. Ihan titityy. Mutta kamala tyyppi jokatapauksessa.

Vilman snäppien perusteella olisin aika varma että ovat eronneet Juuson kanssa. Puhuu jotenkin siihen tyyliin. Toni oli mielestäni hauska tiputuksessa, puhui todella suunsa puhtaaksi :D Mulle tulee sellanen fiilis että tosielämässä Vilma olisi noille miehille, esim. börjelle ja vaikka tolle tonille, ihan täysi vitsi, sellainen tuksutyyppinen jolle vähän naureskellaan. Varmasti tekee tiukkaa joillekkin pokkana yrittää esittää "kiinnostunutta" Vilmasta :D 

Ihmettelin, että vasta nyt tämä Emmin ja Jessen tasoero tuotiin esille. Olen huomannut saman ja ihmetellyt myös, Jessehän on tosi söpö ja komea ja saisi paremmankin. Tosin samalla äänellä ja tyylillä puhuvat.

Hei mikä Emmin ulkonäössä on vikana? Ihan siis teoreettisena kysymyksenä. Oon kuullu et näytän vähän Emmiltä ja oon aikasemmin saanut vain kehuja ulkonäöstäni. Tietenkin oikeassa elämässä harvoin niitä negatiivisia kommentteja tulee... Saa olla brutaali! Itse en näe Emmin ulkonäössä mitään vikaa.

Emmi on aika erikoisen näköinen, kauniisti sanottuna persoonallisen näköinen. Kasvojen mittasuhteet ovat jotenkin lapsekkaat, huomiota herättävin piirre on poikkeuksellisen pieni suu. Emmi näyttää paremmalta still-kuvissa kuin liikkuvassa kuvassa. Liittyy ehkä siihen, että hän liikuttaa suutaan puhuessaan niin, että se näyttää aina vain pienemmältä. Kuvissa leveä hymy auttaa asiaa. Emmi on kyllä ihan viehättävä ja tyttömäinen, mutta ei erityisesti tämänhetkisten kauneusihanteiden mukainen.

Vierailija
2010/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta et ottanut kantaa siihen, mikä oli Emmin perimmäinen motiivi lähteä saarelta :)

Mitä sillä on edes väliä? Joskus sitä vaan tajuaa olevansa aivan väärässä paikassa, oli sitten kysessä vaikka työpaikka tai tosi-tv -ohjelma. Ja jos ymmärtää lähteneensä mukaan johonkin mitä ei hallitse/kestä, ei ole häpeä antaa periksi ja myöntää se. Meillä kaikilla on omat kipukohtamme, eikä niitä välttämättä kannata lähteä "hoitamaan" tai "kohtaamaan" julkisesti muutenkaan. 

Vierailija
2011/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja on kyllä koko kauden kaunein ja mukavimmalta ja fiksuimmalta vaikuttava henkilö. Toivottavasti hän pääsee eroon Jonnesta, joka vaikuttaa jokseenkin pelottavalta ja oudolta..:D Miikka ois paljon sopivampi Sonjalle!

Vierailija
2012/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xixi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmi on aika erikoisen näköinen, kauniisti sanottuna persoonallisen näköinen. Kasvojen mittasuhteet ovat jotenkin lapsekkaat, huomiota herättävin piirre on poikkeuksellisen pieni suu. Emmi näyttää paremmalta still-kuvissa kuin liikkuvassa kuvassa. Liittyy ehkä siihen, että hän liikuttaa suutaan puhuessaan niin, että se näyttää aina vain pienemmältä. Kuvissa leveä hymy auttaa asiaa. Emmi on kyllä ihan viehättävä ja tyttömäinen, mutta ei erityisesti tämänhetkisten kauneusihanteiden mukainen.

Jaa, mä en häntä kyllä "erikoiseksi" saati "persoonalliseksi" kutsuisi, ennemminkin päinvastoin. Tosi tavallinen naama mielestäni. Tuskin kiinnittäisin mitään huomiota ulkomuotoon, jos hän olisi vaikkapa kassatyöntekijänä ruokaostoksilla käydessäni.

Vierailija
2013/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, miksi ihmeessä Emmin ulkonäkö näin kovasti puhututtaa? Nuori ja nätti....mitä sitä enempää ruotimaan.

Emmi ja kuka tahansa muu voi muuttaa itseään monella tavalla, mutta naamavärkkiä ei voi valita.

Tästä on nyt tehty joku ihme kuvio: Emmi parka on niin epävarma ja kontrollifriikkinen ja pakottaa viattoman Jesse paran vielä kihloihin. Kuka pelastaisi Jessen 😃

Vierailija
2014/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin täällä puhutaan niin paljon Vilmasta miksi kukaan ei puhu hänen mahtavista rinnoistaa. Hän esittelee niitä IGssäkin joka kuvassa. ja MIKSI täällä puhutaan vaan siitä suihkussa nussivatsa läski Pauliinasta eikä tästä seksikkäästä Pauliinasta.

Vierailija
2015/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Emmin yökerhossa viime viikon lauantaina.Näin heteronaisena voin todeta, että oli kyllä näyttävä ilmestys!Seurasin sivusta hänen toimintaansa ja panin merkille kuinka hän jaksoi ottaa yhteiskuvia ja jutella oman seurueen ulkopuolelle kuuluvien ihmisten kanssa ketä ei siis selkeästi tuntenut.Yllätyin kun Emmi otti minuun muutaman kerran katsekontaktin ja hymyili iloisesti.Ehkä huomasi stalkkaukseni :D

Vierailija
2016/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tein puheista odottanut, että toi uusi Pauliina ois noin iso

Vierailija
2017/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on edes väliä? Joskus sitä vaan tajuaa olevansa aivan väärässä paikassa, oli sitten kysessä vaikka työpaikka tai tosi-tv -ohjelma. Ja jos ymmärtää lähteneensä mukaan johonkin mitä ei hallitse/kestä, ei ole häpeä antaa periksi ja myöntää se. Meillä kaikilla on omat kipukohtamme, eikä niitä välttämättä kannata lähteä "hoitamaan" tai "kohtaamaan" julkisesti muutenkaan. 

Uupumus on yhtä kuin yleensä masennus. Eli ehkä Emmi on masentunut ja sen takia pääkoppa ei kestänyt. Yleensä se puhkee just Emmin tyyppisille suorittajille. Hänhän itse sanoi, että on suorittaja.

Vierailija
2018/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä kehuu Emmiä koko ajan?:D Sama ihminen. Ei kiinnosta koko tyyppi, oli muutenkin kaikista tylsin pari Jessen kanssa, onneksi lähtivät.

Uusi Pauliina kiinnostaa sen verran että ketä se panee seuraavan kerran. Toivottavasti sellaisessa paikassa missä on kamerat.

Vierailija
2019/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma teippaa tissinsä, jotta näyttävät tuolta kuin Instagramin herukuvissa. Pääsin todistamaan tätä tapahtumaa, kun muutaman kerran päädyttiin samoille etkoille.

Vierailija
2020/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että Juuson ja classyjose pysyy yhdessä, sopivat toisillee. Molemmat omalla tavallaan vähä raskaita tyyppejä.

Sonja ja Miikka on aivan ihania yhdessä, onnea heille. Ihana että löysivät toisensa! Eerikan toivon tulevan järkiinsä ton Jonnen kanssa.

Musta on ihanaa miten Mari otti ton uuden pojan "siipiensä suojaan". Ei välttämättä oikeessa elämässä kiinnostais, mutta pääasia että joku pitää ujostakin kaverista huolta saarella.

Ketju on lukittu.