Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
1781/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi että Juuso käski Kurosen mennä etsimään rannekkeen. 😂 ei kyllä käskenyt, vaan se meni näin:

Sami sanoi:"Ranneke on nyt tuolla xxxx (en muista paikan nimeä) metsässä"

Juuso:"Ja se saa mennä etsimään sen sieltä metsästä!"

Sanoi Kuroselle kiihtyneenä;

"Ja SÄ saat mennä etsimään sen sieltä metsästä!"

Vierailija
1782/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vois olla ystävällinen ja ladata ennakkojaksot nettiin tai laittaa omat Ruutu + tunnukset näytille tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vois olla ystävällinen ja ladata ennakkojaksot nettiin tai laittaa omat Ruutu + tunnukset näytille tänne.

Saanen kysyä mikä on nii vaikeaa ottaa kuukauden kokeilu ilmaseksi. Tosi nopea ja vaivaton homma, jos unohat perua ennen ku kokeilujakso loppuu, tulee muistaakseni 8e lasku s-postiin.

Ja senhän voi periaatteessa perua vaikka samantien ku oot sen hommanu, katseluoikeus säilyy sen kuukauden jokatapauksessa.

Vierailija
1784/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit ystävällisesti maksaa niistä, jos haluat ne niin kovasti katsoa.

Vierailija
1785/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cc on hirvee tekopyhä, ensin muka itkee Jessen perään mutta heti perään ilmoittaakin olevansa valmis jahtaamaan muita miehiä. Oksettava kuminaama 😷

Vierailija
1786/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi että Juuso käski Kurosen mennä etsimään rannekkeen. 😂 ei kyllä käskenyt, vaan se meni näin:

Oli kuule pakko katsoa kohta uudelleen. Juuso sanoi: "Se lähtee ettii sitä tuolta franfurin (en osaa kirjoittaa sitä oikein) mettäst!"

Ei todellakaan käskenyt Samin etsiä mitään.

Vierailija
1787/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoppa vielä kerran uusiks

Vierailija
1788/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kuule pakko katsoa kohta uudelleen. Juuso sanoi: "Se lähtee ettii sitä tuolta franfurin (en osaa kirjoittaa sitä oikein) mettäst!"

Ei todellakaan käskenyt Samin etsiä mitään.

Ahaa, joku toinenkin kävi samaan aikaan katsomassa sen kohdan :D

Vierailija
1789/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, että mitä toi Juuso raivoaa Vilmasta, ihan itse on käyttäytynyt miten nyt on. Kuinka voi nyt Vilmaa syytellä rajojen rikkomisesta yms. Vieressä nukkumisesta syytti, vaikka Vilma alkoi tekemään sitä sen jälkeen kun Juuso ensin nukkui päikkäreitä sen pimunsa vieressä. Lisäksi epäillyt siellä suhdettaan Vilmaan ja nyt Vilma on se paha.

En vain tajua

Eikös se mennyt niin että samalla iltanuotiolla näytettiin videot, joissa juuso oli nukahtanut jasminin kanssa sohvalle ja vilma meni jussin kainaloon nukkumaan ulos? Eli ihan yhtä aikaa taisivat sopimusta rikkoa.

Vierailija
1790/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tajunnu et uus pari on tuotannon järjestämä överifeikki :D he ovat näyttelijöitä.

Vierailija
1791/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tajunnu et uus pari on tuotannon järjestämä överifeikki :D he ovat näyttelijöitä.

Jännä että Suomen kokoisesta maasta löytyy näyttelijöitä, joilla on tarpeeksi ammattitaitoa vetää tuollaiset roolit (ainakin jätkä vielä tosi nuorenakin) ja jotka kuitenkaan eivät ole ammattilaisia tai joista ei olla kuultu aiemmin mitään. 

Nämä kommentoijat aliarvioivat aina huimasti sen, mitä tuollainen näytteleminen vaatisi. 

nimim.Näyttelijä

Vierailija
1792/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupes kiinnostaan toi Emmin kiusaajatausta. Onko tollasille väitteille jotain perusteita? Jesse kuvailee Emmiä hyväksi ihmiseksi. Onko mahtanut paljonkin muuttua...ja onko oikein nostaa asiaa esiin, jos ei oo mitään konkreettista osoittaa? Kiusaaminen on aika vakava juttu.

Vierailija
1793/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo Miikka nyt vähän väärään formaattiin lähti itselleen tyttöystävää hakemaan..

Mutta hei ihan mahtavaa ja onnellista, että noin kävi!!

Vierailija
1794/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmiä on haukuttu täällä koko kauden ajan ja väitetty ties mitä teorioita luonteesta ja mielenterveydestä.Jesse kirjoitti hänestä ja heistä todella kauniin tekstin instagramiin ja uskon itse enemmän Jessen sanoihin kun täällä selitettyihin juttuihin

Vierailija
1795/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanen kysyä mikä on nii vaikeaa ottaa kuukauden kokeilu ilmaseksi. Tosi nopea ja vaivaton homma, jos unohat perua ennen ku kokeilujakso loppuu, tulee muistaakseni 8e lasku s-postiin.

Ja senhän voi periaatteessa perua vaikka samantien ku oot sen hommanu, katseluoikeus säilyy sen kuukauden jokatapauksessa.

Se kuukauden kokeilu on jo käytetty vuosi sitten.

Vierailija
1796/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa kyllästyttävä pätkä Juuson ja Jessikan treffeistä. "Miten voikin tuntua tältä, ihan ku olis paljon kauemmin tunnettu. Ymmärretään toista ilman sanoja, että miten toinen voikin tuntua näin läheiseltä, kyl on kumma että yhteys löytynyt näin nopeasti, mitä sanaa nyt ajattelet? Voi, mä aattelin ihan samaa jne." Haukotus ja nukahdus!

Kuitenkin kehonkieli viesti ihan muuta. Juuso niin jähmeä, että sanat tuntuivat tosi paperisilta.

Mut joo, toi hunajaisuus ei vaan nyt menny läpi. Kosto.

Se mikään jessika ollut vaan jasmiina

Se mikään jasmiina ole vaan Jasmin.

Jasmin ei ole suomalaisen nimi

No naisen itsensä mukaan hänen nimensä se kuitenkin on, mutta eikös hän myös kertonut olevansa 1/4 afrikkalainen? En muista täsmensikö maata.

Vierailija
1797/3798 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesse avautuu omalla instagram tilillään (niemijesse) Emmin saamasta palautteesta keskustelupalstoilla.Jesse kieltää jyrkästi Emmin olevan mustasukkainen,kontrolloiva tai millään tavalla huono ihminen häntä kohtaan.Mainitsee myös itse olevansa suhteessa se mustasukkaisempi osapuoli.Painotti myös, että heidän lähtöönsä ei vaikuttanut mustasukkaisuus, vaan täysin muut asiat.Itse olen henkilökohtaisesti ihmetellyt Emmin saamaa viharyöppyä ohjelman aikana.Minun silmissäni Emmi ja Jesse olivat ainoa pari, jotka todella halusivat selvitä viettelyksistä.Monella tavalla silmiä avaava teksti Jesseltä.

Sairaalloista mustasukkaisuutta hävetään eikä sitä koskaan julkisesti tunnusteta. Pahinta jos puolison pitää sitä alkaa puolustelemaan. Kertoo entistä enemmän puolustettavan ongelmista. Kukaan oikeasti mustasukkainen ihminen ei sano että olen mustasukkaisempi kuin puolisoni.

Vierailija
1798/3798 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi treffipaikat on kyllä aivan ihania. Seuraavaksi voisivat mennä vaikka Shellille syömään hodareita.

Vierailija
1799/3798 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnkly kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse avautuu omalla instagram tilillään (niemijesse) Emmin saamasta palautteesta keskustelupalstoilla.Jesse kieltää jyrkästi Emmin olevan mustasukkainen,kontrolloiva tai millään tavalla huono ihminen häntä kohtaan.Mainitsee myös itse olevansa suhteessa se mustasukkaisempi osapuoli.Painotti myös, että heidän lähtöönsä ei vaikuttanut mustasukkaisuus, vaan täysin muut asiat.Itse olen henkilökohtaisesti ihmetellyt Emmin saamaa viharyöppyä ohjelman aikana.Minun silmissäni Emmi ja Jesse olivat ainoa pari, jotka todella halusivat selvitä viettelyksistä.Monella tavalla silmiä avaava teksti Jesseltä.

Sairaalloista mustasukkaisuutta hävetään eikä sitä koskaan julkisesti tunnusteta. Pahinta jos puolison pitää sitä alkaa puolustelemaan. Kertoo entistä enemmän puolustettavan ongelmista. Kukaan oikeasti mustasukkainen ihminen ei sano että olen mustasukkaisempi kuin puolisoni.

Ihan samaa olen miettinyt minäkin ja olen itse joutunut puolison sairaalloisen mustasukkaisuuden kohteeksi. Minä olin se, joka häntä puolustelin. Itsetunto koki kovia kolauksia noina vuosina ja pitkään ajattelin, ettei minusta ole mihinkään, vaikka olen oikeasti aika kiva tyyppi ja lahjakaskin. Joskus näissä tapauksissa käy niin, että uhri alkaa oireilla psyykkisesti ja saa hullun leiman.

Vierailija
1800/3798 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua rupes kiinnostaan toi Emmin kiusaajatausta. Onko tollasille väitteille jotain perusteita? Jesse kuvailee Emmiä hyväksi ihmiseksi. Onko mahtanut paljonkin muuttua...ja onko oikein nostaa asiaa esiin, jos ei oo mitään konkreettista osoittaa? Kiusaaminen on aika vakava juttu.

Minkälaisia konkreettisia todisteita vuosien takaisella irl-kiusaamisella voisi mielestäsi olla?

Ketju on lukittu.