Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
1721/3798 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava tilitys Tonilta :D :D

Vierailija
1722/3798 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso suuttu eniten siitä, että ranneke on heitetty metsään :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/3798 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sneak peak seuraavasta jaksosta piti sisällään...

...Juuson selostusta siitä, kuinka alkaa olla ihastunut Jasminiin ja sitten möyhivät uima-altaassa kahdestaan. Vaikka Jasmin oli jossain vaiheessa sanonut, ettei Juuso kiinnosta. Melkoisen ristiriitaista viestintää..?

...Jonnen lausunto siitä, että Erikan tunteet pelottaa häntä. Seuraavassa klipissä Jonne sanoo Erikalle, että haluaa katsoa kaikki kortit tämän kanssa.

...Vilman tunnustuksen yönkähmässä Jussille kuin paljon hän tästä diggaa.

Vierailija
1724/3798 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma: vähän karu tyyppi,  wannabe-julkkis... Juuso, eksynyt naapurinpoika. Jonne: pelaa mielestään jotain "elämänpeliä", mutta onkin vähän hassu tommonen "setämies" just ja just parikymppisten kanssa bilettämässä. Joonas: alkuun mopo karkasi käsistä, nyt sitten alkoi kaduttamaan. Jesse: oli suloinen, mukavan mutkaton, hauska ja söpö, Emmi on melko tiukkapipoisen ja stressaavan oloinen, tulee tunne, että Jesse pääsis helpommallakin. Pauliina on ihan ok. Sonja on todella nätti ja tähän ohjelmaan kohtalaisen fiksun oloinen, Miikka vaikuttaa sata kertaa sopivammalta hänelle kuin Jonne. 

Vierailija
1725/3798 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go Toni! :D

Vierailija
1726/3798 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se juuson vilmalle antama ranneke näytti joltain muovilärpäkkeeltä ja nyt sillä on jotain tunnearvoa?

Vierailija
1727/3798 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo toi toni oli kyllä jakson paras kohtaus :DD

Vierailija
1728/3798 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan on typerän näköisesti päähän asetettu lippalakki mukavasti linjassa noiden kommenttien kanssa. 😊

Vierailija
1729/3798 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä suomisarjat ovat hyvä esimerkki siitä miten helvetin seksistisiä miehet ovat yhä. Ykköskaudesta tähän kunnon naisvihaa ja vähättelyä niin monelta. Tämän illan jaksossa mies haukkuu toista miestä pil***ksi, edellisellä kaudella todettiin "jokainen mies haluaa poikalapsen",  sitä ennen Mika kutsui erästä seksityöläistä isotissiseksi lehmäksi, eräs mies toitotti miten "ei teistä ämmistä mihinkään ole", muistaakseni myös Akilla oli naisia vähätteleviä lausahduksia.

Tämä toistuu muuten useissa eri formaateissa. Jossain painonpudotusjutussa miesvalmentaja huusi kurkku suorana "ämmät lopettaa kesken, ootko sä ÄMMÄ, ÄMMÄ nii!!!!". Huh huh miten jaksatte tuollaisia paskaisia vähätteleviä asenteita koko ajan.

Ja silti nuo naiset katsovat noita alistajapettäjämiehiään. Kannattaisiko hankkia itsekunnioitus? En tajua miksi naiset sallivat nuo sovinistiset asenteet ja itse suorastaan palvovat miehiä. Naiset eivät ikinä kyseenalaista miehiä vaikka miehet sylkevät naisten päälle jatkuvasti.

Vierailija
1730/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alba kirjoitti:

Nämä suomisarjat ovat hyvä esimerkki siitä miten helvetin seksistisiä miehet ovat yhä. Ykköskaudesta tähän kunnon naisvihaa ja vähättelyä niin monelta. Tämän illan jaksossa mies haukkuu toista miestä pil***ksi, edellisellä kaudella todettiin "jokainen mies haluaa poikalapsen",  sitä ennen Mika kutsui erästä seksityöläistä isotissiseksi lehmäksi, eräs mies toitotti miten "ei teistä ämmistä mihinkään ole", muistaakseni myös Akilla oli naisia vähätteleviä lausahduksia.

Tämä toistuu muuten useissa eri formaateissa. Jossain painonpudotusjutussa miesvalmentaja huusi kurkku suorana "ämmät lopettaa kesken, ootko sä ÄMMÄ, ÄMMÄ nii!!!!". Huh huh miten jaksatte tuollaisia paskaisia vähätteleviä asenteita koko ajan.

Ja silti nuo naiset katsovat noita alistajapettäjämiehiään. Kannattaisiko hankkia itsekunnioitus? En tajua miksi naiset sallivat nuo sovinistiset asenteet ja itse suorastaan palvovat miehiä. Naiset eivät ikinä kyseenalaista miehiä vaikka miehet sylkevät naisten päälle jatkuvasti.[/

No niin, rauhoitutaanpas nyt taas

Vierailija
1731/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä kanssasi ja järkytyin myös pil** -kommentista, mitä sitten, että joillan on pillu ja joillain ei?

Meissä on edelleen niin paljon kasvatuksen peruja tullutta mies-nais epätasa-arvoa, että tällaiset jutut saattaa tuntua todella "ookoolta" katsella ja kuunnella. Mietin myös saarten takapuolelle läpsimis-kuvioita: Miikka koski Sonjaa persiille, se kuvattiin lähärillä ja tarkennettiin ja voi kauhistus, mutta naiset saa räppiä mennen, tullen ja palatessa miehiä takapuolelle.

Mietin myös, että mitähän olisi tapahtunut, jos joku varatuista naisista olisi ekoissa bileissä huutanut, että "näyttäkääs pojat KYR*ÄT!!" Olisiko ehkä tissejä esiin vaatineen Joonaksen leuka loksahtanut?

Näitä kommentteja jne. Pitäisi jonkun sukupuolentutkimuksen opiskelijan oikein tutkia mun mielestä!

Vierailija
1732/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kellään sellanen olo, että oma parisuhde on aika seesteinen, kun kattelee Temptistä? :D

Vierailija
1733/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma ja Juuso on oikein malliesimerkki siitä, miten parisuhteessa ollessa syytellään vaan toista eikä nähdä omia huonoja puolia ja osaa siihe miks menee huonosti. Aina se vika on siinä toisessa. Helpompi se on sieltä löytää ku katsoo itseään peilistä.

Vierailija
1734/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi Jonnella vihdoin mennä tunteisiin, kun Sonja sanoi että olisi valmis perustamaan perheen, mutta ei Jonnen kanssa. Ihan oikein sille manipuloivalle sekopäälle.

Aika rankkaa tekstiä, manipuloiva sekopää on suhteellisen raskas syytös. Kunnianloukkaus kynnys saattaisi käräjillä ylittyä.

Ei varmaan kannata lähteä tositv-ohjelmaan, jos ei kestä että ihmiset tekee omat johtopäätöksensä ihan sen perusteella miten kyseinen ihminen siinä käyttäytyy. Jonne on ihan itse itsestään tällaisen kuvan antanut.

Totta, mutta tollaisten syytösten esittäminen voi silti johtaa syytteeseen, eikä siitä luikerrella irti sillä verukkeella, että "hän antoi itsestään sellaisen kuvan televisiossa". Pelkästään siitäkin voi saada kunnianloukkaussyytteen, että esittää henkilöstä arkaluontoisia väitteitä julkisesti, vaikka ne olisivat totta. Mustakin Jonnen käytös on todella erikoista, mutta silti kannattaa pitää järki kädessä sen suhteen, mitä tänne kirjoittelee. Miettikää, onko kritiikkinne kohde (kuka tahansa) sellainen henkilö, joka voisi lukea palstaa ja viedä asioita eteenpäin vaikka ihan kiusallaan.

Ja ei, en ole Jonne.

Vierailija
1735/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan enää viimeisen illan iltanuotiota ja sitä, miten Jonne tulee jätetyksi ja jää yksin pelaamaan elämäm peliään.

Eikä tajua että on tullut itse jätetyksi, vaan kääntää sen niin päin että HÄN on jättänyt Sonjan.

Tai ehkä alkaa ennen alas istumista meuhkata kuinka Sonja on hänet pettänyt, ei pysynyt rajoissa "jätän sinut"!

Vierailija
1736/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä kanssasi ja järkytyin myös pil** -kommentista, mitä sitten, että joillan on pillu ja joillain ei?

Meissä on edelleen niin paljon kasvatuksen peruja tullutta mies-nais epätasa-arvoa, että tällaiset jutut saattaa tuntua todella "ookoolta" katsella ja kuunnella. Mietin myös saarten takapuolelle läpsimis-kuvioita: Miikka koski Sonjaa persiille, se kuvattiin lähärillä ja tarkennettiin ja voi kauhistus, mutta naiset saa räppiä mennen, tullen ja palatessa miehiä takapuolelle.

Mietin myös, että mitähän olisi tapahtunut, jos joku varatuista naisista olisi ekoissa bileissä huutanut, että "näyttäkääs pojat KYR*ÄT!!" Olisiko ehkä tissejä esiin vaatineen Joonaksen leuka loksahtanut?

Näitä kommentteja jne. Pitäisi jonkun sukupuolentutkimuksen opiskelijan oikein tutkia mun mielestä!

Muuten ei vastalauseita mutta se Miikan kosketus näytettiin ja nostettiin esiin ihan muista syistä kuin siitä että siinä mies koski naista ja se oli muka kauheaa. Siinä toinen mies koski hyvin intiimisti varattua naista ja videota näytettiin ko. varatun naisen puolisolle. Että ehkä joskus asioissa on kyse jostain muustakin kuin sukupuolesta?

Vierailija
1737/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan mahtavaa miten roastmaster Kuronen hiillostaa Jonnea iltanuotioilla. Kurosesta paistaa selvä inho ja halveksunta, kun jututtaa Jonnea. Ja jonne yrittää vastata nasevasti ja kattavasti, muttei oikeasti sano mitään vaan mussuttaa jotain outoa. Ruutu+ tahtiin olen katsonut enkä muista mikä jakso se nyt oli, mutta Jonne meinasi olla vähän sanaton, kesti kauan ennenkuin vastasi ja höpötti silloinkin jotain ympäripyöreää. Ja minä hykertelin sohvalla :DD

Vierailija
1738/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko seuraavan(?) tuotantokauden kuvata Islannissa?

Ps. olen menettänyt uskoni yhteiskuntaan, netti täynnä irvailuja muovirannekkeesta, jos ei ymmärrä materialistisen ja tunnearvon eroa on aika surullinen hahmo itse.

Vierailija
1739/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta turha tuosta pahastua. En usko, että Toni(ko sen sanoi?) tarkoitti sillä väheksyä naisia, vaan nimenomaan Jaakon ja hänen miehisyytensä.

Vierailija
1740/3798 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne ja Sonja ovat eronneet. Sonja on nykyisin yhdessä sinkku Miikkan kanssa. Asuvat avoliitossa.

Emmi ja Jesse ovat yhdessä. Emmi kertoi sen omalla instagram tilillään.

Joonas ja Pauliina ovat eronneet. Joonas osallistunut facebookissa "sinkkujoogaan"

Vilmasta ja Juusosta ei tietoa.

Pauliinasta ja Niklaksesta ei tietoa.

Ketju on lukittu.