Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vilma palstailee omalla todistuksella. Kohdasta 10:25 eteenpäin
Siis voi Niklasta! No, ehkä hyvä, että tulee totuudet esiin. Sääliksi kyllä käy, ressukka. Niin kunnollisen ja kivan oloinen nuori, miten nämä kaksi edes ovat yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Hahah ei hitto, eksyin Jonnen instaan ja jätkä näyttää blondatulla tukallaan melko jäätävältä.
Heitätkö linkin!
Vierailija kirjoitti:
Vilma palstailee omalla todistuksella. Kohdasta 10:25 eteenpäin
tunteisiin meni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku-Marista tulee mieleen sellanen ala-asteen kielikello, opelle kantelija. :D Hän on jaksoissa se joka kertoo kaiken muista mutta itse ei ole osallisena missään.
Toisaalta sekin voi olla vaan et jostain syystä näytetään just Marin kommentit vaikka joku muu puhuisi kameroille enemmänkin. Se on kyllä totta ettei ite oo oikein missään osallisena. Oliko nyt ekoilla treffeillä?
Miekin ajattelin et näytetään vaan jotta pysyis katsojien mielissä kun aika hiljanen ollu noissa bileissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuo Emmin keskeyttämisen syy nyt oikein on?
Joku kokonaisvaltainen henkinen melt down? Lapsellisuus, keskenkasvuisuus?
Joku ammattilainen on diagnosoinut jonkun ns. psykoosintyyppisen romahduksen?No mun mielestä on terveen ihmisen ja parisuhteen merkki, että jos huomaa että jokin pahentaa oloa henkisesti, niin sitä ei kannata jatkaa. Joten varmaan ihan henkinen uupumus, johon liittyy hänen henkilökohtaisia asioita sekä myös tuo ohjelman formaatti on ollut piste i:n päälle. On ihan ok luovuttaa, ja mitään psykoosin tai aivan erityisen omituisen lapsellisuuden merkkejä en hänessä näe. Siinä on vain ihminen joka uupui omaan vaativuuteen ja ohjelmaan, ja ymmärsi viheltää pelin poikki ajoissa.
Mulla jotenkin nauratti, kun tuo CC tuolla märisi niin kuin olisi suurin piirtein menettänyt elämänkumppaninsa. Tyyliin muutaman illan bondanneet ja käyttäytyy kuin olisi sielunkumppanin menettänyt. Toiset siellä lohduttaa kuin sotaleskeä konsanaan, anna mun kaikki kestää..
Tuota noin, miksi ihmeessä Emmi sitten edes lähti koko ohjelmaan mukaan? Ilmaisen matkan saadakseen? Tuskin tuo formaatti ja sen idea nyt tuli hänellekään yllätyksenä kesken kaiken?
Lapsellisuudelta kuulostaa.Mun silmissä CC:n pisteet on nousseet jakso jaksolta. Ihan hyvää varmaan tekee tytön ei-niin-miellyttävälle julkisuuskuvalle tämä herkänkin puolen näyttäminen. Ei ollenkaan niin tyrkky ja pinnallinen kuin on aiemmin saanut käsityksen.
Musta tuli CC:n fani! Karismaattinen ja väärinymmärretty. Kateus on Suomalaisten naisten kansantauti. Pakko sanoa, vaikka nainen olen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah ei hitto, eksyin Jonnen instaan ja jätkä näyttää blondatulla tukallaan melko jäätävältä.
Heitätkö linkin!
kirjota googleen zohn_s instagram nii tulee ekana.
Ei tämä nyt varmaan ole SPOILER, kun täällä ollut jo juttua.
Mutta siis mitä ihmettä toi uusi pari. :-O Tytön mielestä ollut liian tasaista ja pieni mustasukkaisuus ei olisi pahitteeksi. Eikö tota samaa oisi voinut kokeilla, vaikka jossain lähibaarissa. Tuli hirveä myötähäpeä Niklaksen puolesta. Ensimmäisellä iltanuotiolla joutuu katselemaan videota, jossa tyttöystävä muutaman tunnin jälkeen on pannut menemään tai niin ainakin annettiin ymmärtää. Sitten kommentoi vain, että luottaa siihen ettei mitään ole tapahtunut, kun niin Pauliina väittää. Hiukan ehkä jo parisuhteen ja toisen osapuoleen häpäisemistä. Itsestäni tuntuisi kaiken muun lisäksi supernololta ajatella, että kaikki saa tietää mitä parisuhde on toiselle merkinnyt, kun muutaman tunnin jälkeen on valmis pettämään.
Pauliinahan seuraavana päivänä vain naureskeli kuinka taisi mennä vähän yli. Niklas vaikutti harvinaisen normaalilta ja tasapainoselta, eli ei välttämättä tosi-tv:n sopivalta. En vaan pysty ihan käsittämään tota ajatusmaailmaa, miksi täytyy mennä telkkariin asti pettämään ja nolaamaan itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuo Emmin keskeyttämisen syy nyt oikein on?
Joku kokonaisvaltainen henkinen melt down? Lapsellisuus, keskenkasvuisuus?
Joku ammattilainen on diagnosoinut jonkun ns. psykoosintyyppisen romahduksen?No mun mielestä on terveen ihmisen ja parisuhteen merkki, että jos huomaa että jokin pahentaa oloa henkisesti, niin sitä ei kannata jatkaa. Joten varmaan ihan henkinen uupumus, johon liittyy hänen henkilökohtaisia asioita sekä myös tuo ohjelman formaatti on ollut piste i:n päälle. On ihan ok luovuttaa, ja mitään psykoosin tai aivan erityisen omituisen lapsellisuuden merkkejä en hänessä näe. Siinä on vain ihminen joka uupui omaan vaativuuteen ja ohjelmaan, ja ymmärsi viheltää pelin poikki ajoissa.
Mulla jotenkin nauratti, kun tuo CC tuolla märisi niin kuin olisi suurin piirtein menettänyt elämänkumppaninsa. Tyyliin muutaman illan bondanneet ja käyttäytyy kuin olisi sielunkumppanin menettänyt. Toiset siellä lohduttaa kuin sotaleskeä konsanaan, anna mun kaikki kestää..
Tuota noin, miksi ihmeessä Emmi sitten edes lähti koko ohjelmaan mukaan? Ilmaisen matkan saadakseen? Tuskin tuo formaatti ja sen idea nyt tuli hänellekään yllätyksenä kesken kaiken?
Lapsellisuudelta kuulostaa.Mun silmissä CC:n pisteet on nousseet jakso jaksolta. Ihan hyvää varmaan tekee tytön ei-niin-miellyttävälle julkisuuskuvalle tämä herkänkin puolen näyttäminen. Ei ollenkaan niin tyrkky ja pinnallinen kuin on aiemmin saanut käsityksen.
Musta tuli CC:n fani! Karismaattinen ja väärinymmärretty. Kateus on Suomalaisten naisten kansantauti. Pakko sanoa, vaikka nainen olen itsekin.
Sä et taida tietää mitä karisma tarkottaa :D
Olenko ainoa kenen mielestä Jonnella välähti murhaava katse viimeisen "leiri"nuotiovideon jälkeen (katson ruutu+)? Sai pelkäämään mitä se voisi tehdä ohjelman jälkeen, jos oikeasti on sellainen psykopaatti mitä luulen..
Tiedän TODELLAKIN, mitä karisma tarkoittaa. Tiedätkö sinä, mitä kateus on? Ehkä et ole koskaan joutunut kohteeksi...😆
No ei kyllä vaadi hirveästi salapoliisi- työtä nähdäkseen, että S ja M ovat edelleen yhdessä ja rakastuneita :) <3
Jesse on ihana.Jättäisi ton ruman ja hysteerisen Emmin.
Minkki82 kirjoitti:
No ei kyllä vaadi hirveästi salapoliisi- työtä nähdäkseen, että S ja M ovat edelleen yhdessä ja rakastuneita :) <3
Niinpä! Kun hakee Miikkan instagram tilin ja klikkaa "seuraa" niin näkee kuvia joissa Sonja mukana. Ovat kyllä niin sopiva match! :))
Vierailija kirjoitti:
Minulle heräsi myötätunto tuon lähdön myötä. Alkuun ihmettelin käytöstä, mutta vaikka nuoren ihmisen mukaisesti ottaa jotku asiat turhan vakavasti/paisuttaa, heidän haleistaan jne näki, että aidosti välittävät toisistaan ja taustalla tuohon hysteerisyyteen on jotakin ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mietin just et miks noi suunnilteen itkee jos joku lähtee? Eiks toi oo ihan muutamassa viikossa kuvattu ohjelma, vaikka joku soulmate sieltä löytyiski nii miks se lähtö liikuttaa niin paljon?
Itse olen ortodoksi, ja meillä on riparin sijaan 10 päivän kristinoppileiri. Ennen tuota leiriä en tuntenut ketään, mutta 10 päivässä kyllä liimaantui porukan kanssa todella hyvin yhteen, kun oli keskenään käytännössä koko ajan. Sain monia uusia kavereita sekä pari hyvää ystävää, joiden kanssa olen edelleen hyvissä väleissä ja tekemisissä :-)
Kyllä lyhyessäkin ajassa joku henkilö voi muodostua läheiseksi, se vaan vaatii että on paljon tekemisissä, niin kuin nuo tuolla saarella ovatkin.
Parhainta jaksoissa on kyllä Jonnea (täysin ansaitusti) tykittävä Sami Kuronen. Toivottavasti Sonja ja Miika alkavat seurustella <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle heräsi myötätunto tuon lähdön myötä. Alkuun ihmettelin käytöstä, mutta vaikka nuoren ihmisen mukaisesti ottaa jotku asiat turhan vakavasti/paisuttaa, heidän haleistaan jne näki, että aidosti välittävät toisistaan ja taustalla tuohon hysteerisyyteen on jotakin ihan muuta.
Höpöhöpö. Jesse on cuck.
Jotain hyvää tästäki sarjasta seurasi, manipuloitu raukka nuori pääsi eroon narsistista. (Toivottavasti)