Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vierailija kirjoitti:
Mun silmään vaikutti ikävä kyllä jotenkin siltä että Emmi vaan ei kontrollifriikkeydessään kestänyt sitä että Jesse on siellä toisella saarella sinkkutyttöjen kanssa. Oli pakko päästä pois, ja keksi sitten hätäpäissään tuommoisen "loppuunpalamisen". Voi toki olla loppuunpalamisessa perääkin, mutta mun analyysin mukaan johtuu juurikin tästä omasta kontrollifriikkeydestään :D Mun mielestä Jesse ja Emmi todella epäsuhtainen pari! Jesse todella tasokas ja mielettömän söpö, Emmi taas.. ei ole kovin kaunis ja luonne vaikuttaa tosi raskaalta.
Ensin ajattelin että Jonne on pelottava, mutta sitten totesin että se onkin oikeesti vaan uskomattoman tyhjä. Ihan titityy. Mutta kamala tyyppi jokatapauksessa.
Vilman snäppien perusteella olisin aika varma että ovat eronneet Juuson kanssa. Puhuu jotenkin siihen tyyliin. Toni oli mielestäni hauska tiputuksessa, puhui todella suunsa puhtaaksi :D Mulle tulee sellanen fiilis että tosielämässä Vilma olisi noille miehille, esim. börjelle ja vaikka tolle tonille, ihan täysi vitsi, sellainen tuksutyyppinen jolle vähän naureskellaan. Varmasti tekee tiukkaa joillekkin pokkana yrittää esittää "kiinnostunutta" Vilmasta :D
Sonja taas on ihana! Uskomattoman kaunis ja vaikuttaa kivalta ihmiseltä.
Täysin samaa mieltä tosta Emmin "loppuunpalamisesta". Sitä vaan ärsytti, kun Cc roikkui Jessessä ja Jessellä oli hauskaa. Mustasukkaisuus vei voiton. Ja varmasti parempi, että Emmi päätti luovuttaa, mutta miksi piti alkaa keksimään tollasta ympäripyöreetä bullshittia? Olisi vaan sanonut suoraan. Vai onkohan ne allekirjoittanut jonkun sopparin ennen ohjelmaa, joka kieltää jättämästä ohjelman kesken ilman jotain terveydellisiä tms. raskauttavia syitä?
"Epätasapainoiset, härskit bilettäjäakateemikot" (: (:
Vierailija kirjoitti:
Ahaha Tonin avautuminen 10-jaksossa...
Voitko vähän kertoa mitä tuo avautuminen sisältää, vai poistetaanko sellaiset viestit täältä samantien?
Vierailija kirjoitti:
Mun silmään vaikutti ikävä kyllä jotenkin siltä että Emmi vaan ei kontrollifriikkeydessään kestänyt sitä että Jesse on siellä toisella saarella sinkkutyttöjen kanssa. Oli pakko päästä pois, ja keksi sitten hätäpäissään tuommoisen "loppuunpalamisen". Voi toki olla loppuunpalamisessa perääkin, mutta mun analyysin mukaan johtuu juurikin tästä omasta kontrollifriikkeydestään :D Mun mielestä Jesse ja Emmi todella epäsuhtainen pari! Jesse todella tasokas ja mielettömän söpö, Emmi taas.. ei ole kovin kaunis ja luonne vaikuttaa tosi raskaalta.
Ensin ajattelin että Jonne on pelottava, mutta sitten totesin että se onkin oikeesti vaan uskomattoman tyhjä. Ihan titityy. Mutta kamala tyyppi jokatapauksessa.
Vilman snäppien perusteella olisin aika varma että ovat eronneet Juuson kanssa. Puhuu jotenkin siihen tyyliin. Toni oli mielestäni hauska tiputuksessa, puhui todella suunsa puhtaaksi :D Mulle tulee sellanen fiilis että tosielämässä Vilma olisi noille miehille, esim. börjelle ja vaikka tolle tonille, ihan täysi vitsi, sellainen tuksutyyppinen jolle vähän naureskellaan. Varmasti tekee tiukkaa joillekkin pokkana yrittää esittää "kiinnostunutta" Vilmasta :D
Jesse ei ole kertaakaan sanonut Emmistä mitään pahaa.Uskoisin, että olisi suunsa kyllä avannut jos siihen olisi ollut aihetta.Osalla jäänyt varmaan huomaamatta, että ainut joka tätä "Emmi kontrolloi Jesseä" puhetta selittää on Jonne.Jesse itse ei ole sanonut näin kertaakaan.Alkaa Jonnen manipulointi purra myös osaan katsojista :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse ei ole kertaakaan sanonut Emmistä mitään pahaa.Uskoisin, että olisi suunsa kyllä avannut jos siihen olisi ollut aihetta.Osalla jäänyt varmaan huomaamatta, että ainut joka tätä "Emmi kontrolloi Jesseä" puhetta selittää on Jonne.Jesse itse ei ole sanonut näin kertaakaan.Alkaa Jonnen manipulointi purra myös osaan katsojista :o
No eiköhän se kontrollointi näkynyt suoraan Emmin käytöksestä...
Emmillä on selkeästi tekemistä itsensä kanssa.Sitä on turha kenenkään kieltää, mutta Emmi ja Jesse ovat mielestäni ainut pari tähän mennessä joiden käytöksestä ja puheista huokuu halu olla toisen kanssa.Kaikki muut ovat alkaneet JO tässä vaiheessa epäröimään suhteitaan.Jos Jesseä kontrolloitaisiin arjassa ja Emmi todella olisi raskas niin Jesse olisi langennut viettelykselle jo ensimmäisten bileiden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän se kontrollointi näkynyt suoraan Emmin käytöksestä...
Esimerkkejä? Minä en meinaan moista ole huomannut.
Siis mitä se Toni sanoi ja missä jaksossa?
Kauden traileri katsottu uudelleen. Tämän lausahduksen "Sitten mä sitä vähän panin" ääni kuulostaa aivan Joonakselta. En tiedä onko tästä jo joku maininnut, mutta mielenkiinnolla odotan, sortuuko Joonas.
Ihmettelen sinkku-Ellin pysymistä miesten resortissa. Ei tule kommentteja, ei haastatella, ei lähde treffeille, ei lähisuhteissa varattujen miesten kanssa. Saa bilettää vaan mukana.
Luulen, että on romani, ei mikään kedon kaunein kukkanen. Ja puhu ronskisti sen yhden lauseen, mikä nyt mieleen jäi. Vastenmielinen tapaus kuitenkin!
No ohhoh siis sinkkunaisetkin sanonut että Jonnen käytös on oksettavaa :OO
Vierailija kirjoitti:
Emmillä on selkeästi tekemistä itsensä kanssa.Sitä on turha kenenkään kieltää, mutta Emmi ja Jesse ovat mielestäni ainut pari tähän mennessä joiden käytöksestä ja puheista huokuu halu olla toisen kanssa.Kaikki muut ovat alkaneet JO tässä vaiheessa epäröimään suhteitaan.Jos Jesseä kontrolloitaisiin arjassa ja Emmi todella olisi raskas niin Jesse olisi langennut viettelykselle jo ensimmäisten bileiden aikana.
Mun mielestä nämä kaksi on se aidoin pari, jolla on oikeasti rakkautta toisiinsa ja kaikki hyvän parisuhteen elementit. Ero vaan molemmilla vahvisti sen että haluavat olla juuri sen toisen kanssa eikä kenenkään muun. Mä en ymmärrä kontrollointiväitettä, mutta ymmärrän sen että jos on varma että haluaa sen toisen niin yrittää jotenkin suojella sitä suhdetta.
Mä en edes näe sitä Emmin huonoa itsetuntoa, sillä hän kykenee avoimesti ja todella objektiivisesti analysoimaan omaa itseään ja käytöstään, havaitsee ja myöntää omat heikkoudet ja myös hyvät puolet. Kertoo mielestäni juuri päinvastoin itsevarmuudesta ja rohkeudesta kun uskaltaa noin tehdä, ja vielä telkkarissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nämä kaksi on se aidoin pari, jolla on oikeasti rakkautta toisiinsa ja kaikki hyvän parisuhteen elementit. Ero vaan molemmilla vahvisti sen että haluavat olla juuri sen toisen kanssa eikä kenenkään muun. Mä en ymmärrä kontrollointiväitettä, mutta ymmärrän sen että jos on varma että haluaa sen toisen niin yrittää jotenkin suojella sitä suhdetta.
Mä en edes näe sitä Emmin huonoa itsetuntoa, sillä hän kykenee avoimesti ja todella objektiivisesti analysoimaan omaa itseään ja käytöstään, havaitsee ja myöntää omat heikkoudet ja myös hyvät puolet. Kertoo mielestäni juuri päinvastoin itsevarmuudesta ja rohkeudesta kun uskaltaa noin tehdä, ja vielä telkkarissa!
Olen sun kanssa niin samaa mieltä!Vaikka molemmat ovat vielä hyvin nuoria ja se varmasti näkyy juuri näissä Emmin muutamassa romahtamisessa, mutta nää kaksi todella rakastaa ja haluavat olla toistensa kanssa.Jesse on puhunu Emmistä pelkästään hyviä asioita
ja Emmi viimeisillä treffeillään kertoi kuinka haluaa olla parempi ihminen nimenomaan Jessen vuoksi.Ihailtavaa omistautumista toiselle noinkin nuorena.
Ihana Kuronen <3 Ääh Jonnea ei jaksa kuunnella, puhuu niin ympäripyöreästi, jaarittelee turhia!! En tykkää Vilmasta ja Juusosta, koska molemmat tekee samoja asioita, juttelee sinkuille että onkohan tämä nyt hyvä suhde ja nukkuu vieressä. Ei sen pahempaa ja silti molemmat iltanuotiolla ihan raivona ja valmiina jo jättämään parisuhteen. Luulen, että ovat jo päättäneet erota, tulivat vain tekemään sen "tyylikkäästi" tropiikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus taisin lukea, että tähän ohjelmaan otetaan vain lapsettomia pareja. Tässäkö syy pariskuntien nuoruuteen ja lyhyehköihin seurusteluaikoihin?
Ehkä ja en kyllä ymmärrä kuka täysjärkinen jolla on lapsia, lähtis tollaseen ohjelmaan.
Lapset kattoo sit telkkarista ku vamhemmat sekoilee :DNo, sinkuista ainakin Tonilla instan mukaan on lapsi (poika).
Sinkun kohdalla se lapsen perhe on kuitenkin hajonnut jo ennen ohjelmaa... Olikohan muinoin ensimmäisellä jenkkikaudella (tai ainakin ensimmäinen, joka esitettiin Suomessa), kun tuotannolle selvisi, että yhdellä pariskunnalla oli lapsi(a) ja pari poistettiin saarelta, koska tuotanto ei halunnut olla moraalisessa vastuussa siitä, jos ohjelman takia lapsen vanhemmat eroavat.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani luulen, että elämäänsä leipääntyneiden 30-40-vuotiaiden toilailut tuolla olisi oikein mielenkiintoista katsottavaa. Ruuhkavuosien väsyttäminä parisuhteeseen panostaminen ja keskustelu saattaa olla unohtunut ja silloin pienikin houkutus voisi olla kohtalokas. Ihminen kaipaa huomiota, romantiikkaa ja seksuaalisuutta.
MUTTA tässä kohdin tullaan taas moraaliseen ongelmaan: tällaisilla ihmisillä on lapsia.
No onhan mukana ollut tuosta haarukasta Aki ja Rita, sekä Mika ja Satu. Kumpikaan pariskunta (varsinkaan miehet) eivät saaneet suurta hehkutusta, että onpa kiva, kun ovat mukana ohjelmassa.
Katson jaksoa 10. Onko Jasminille tullut painoa noin paljon tuossa ajassa, vai onko sillä koko ajan ollut nuo jenkkakahvat?
Vierailija kirjoitti:
Katson jaksoa 10. Onko Jasminille tullut painoa noin paljon tuossa ajassa, vai onko sillä koko ajan ollut nuo jenkkakahvat?
On ollut koko ajan mutta voi olla että ryyppäämisellä tullut lisäkiloja :D
Vierailija kirjoitti:
No ohhoh siis sinkkunaisetkin sanonut että Jonnen käytös on oksettavaa :OO
Missä ne on sanonu niin?