Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
461/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko ruutu+ käyttäjät vääntää vaikka oman ketjun tai varoittaa tulevia jaksoja koskevista kommenteista ennen paljastuksia? Tosi ärsyttävää itse tv-tahtiin katsoessa lukea vahingossa spoilereita (esim. ylempi kettu kolossa -kommentti).

Menkää demittäjät takaisin sinne mistä tulittekin, täällä av:llä saa spoilata vapaasti

Vierailija
462/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonut kaksi jaksoa ja niiden perusteella ajattelen tyypeistä tällästä:

Miessinkut: YÄK. Tylsiä! EK. Rumia pullaposkia. Kukaan ei nouse positiivisessa mielessä joukosta. En näihin kyllä lankeaisi.

Naissinkut: Elämänkoulu on voimakkaasti läsnä. Elähtäneen ja suttuisen näköisiä puolialkoholisteja. Järkyttäviä hiustenpidennyksiä, liikaa meikkiä, noloja tatuointeja... Mitäs vielä. Ei jäänyt hyvässä mielessä kukaan näistäkään mieleen.

Joonas ja Pauliina: Nämä ei kyllä varmaan mikään oikea pari olekaan? Ihmeellisen laimeita reaktioita Pauliinalta, vaikka jätkä oli sekoillut viimeisen päälle. Jotenkin tunteettoman oloisia molemmat. Joonas ällö tyyppi, Pauliina ihan ok oloinen.

Vilma ja Juuso: Voi Juuso parkaa. Kunnollisen oloinen kaveri, jonka yli Vilma kävelee. Vilma juntin oloinen tyrkky.

Emmi ja Jesse: Nuoria, naiveja. Vähän yksinkertaisia ja Jesse normi teinipoika hairahduksineen, mutta ihan kehityskelpoisia ihmisiä. Käy sääliksi Emmiä kun ottaa niin raskaasti, eikä ymmärrä videoiden olevan tahallaan provosoivasti leikattuja. Jesse ihan söpö.

Jonne ja Sonja: Sonja kivan oloinen tyttö. Jonne taas ikävän oloinen aikuinen mies. Eivät sovi yhteen. Jonne on selkeän epävarma suhteesta ja käyttäytyy nolosti avautuessaan "fiksusti" ja "syvällisesti" tyhjäpääsinkuille. Oivoivoi. Toivon, että Sonja löytää arvoistansa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko laittaa jonkin huomautuksen viestin alkuun, jos puhutte tulevista jaksoista? Niin kuin edellissivulla joku tekikin.

Vielä parempi olisi, jos olisi kokonaan eri keskustelu niille, jotka katsovat jaksoja ennakkoon.

Vierailija
464/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janka ois pitäny olla tuolla. Ois aiheuttanu hämmennystä!

Vierailija
465/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blokkaillaan niitä, jotka on vähiten naisten mieleen :'D

Älä! Mä blokkaisin ne, jotka olis enemmän mun mieheni mieleen tai mulle ne uhka. Tässä tapauksessa Cheyenne ja Laura. Eka niistä kunnon huomiohoro. Käy joka kerta Cheekiä sääliksi, että lankesi koko ihmiseen, kun muija tulee esille

Mun mies ei ikinä koskis noihin, joten eivät tulisi mun estoille. Ehkä Veera olisi oma valintani..

Vierailija
466/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli Pauliinasta etäisesti mieleen Ruotsin Paratiisihotellin Paulina, muutenkin kuin nimen perusteella. :D

Nyt oli koko keskustelun suurin vitsi kyllä :D Paow on sentään ihan nätti ja luonnonkauniskin (naamasta)

Eipä ollut vitsi. Tarkoitin sitä, joka kilpaili samalla kaudella Harkimon Amandan kanssa, Paulina Rousu.

Vierailija
467/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hirveen parran omaava tyyppi on saanut paljon omaa tasoaan paremman naisen itselleen ja viitsii edes puhua noita juttujaan tuolla! Yököttävä äijä. Toivottavasti tuo nainen tajuaa lähteä.

Vierailija
468/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna87 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä! Mä blokkaisin ne, jotka olis enemmän mun mieheni mieleen tai mulle ne uhka. Tässä tapauksessa Cheyenne ja Laura. Eka niistä kunnon huomiohoro. Käy joka kerta Cheekiä sääliksi, että lankesi koko ihmiseen, kun muija tulee esille

Mun mies ei ikinä koskis noihin, joten eivät tulisi mun estoille. Ehkä Veera olisi oma valintani..

Ja olet aivan varma tästä, ettei edes kännissä?

Vierailija
469/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonko tosiaan ainut joka ihailee yli kaiken sitä ? sekään ei ihan luonnollinen mut ei niin maaleissa ku nuo muut siis sinkku-emmaa tarkoitan?  oiskoha tossa pauliinan ja sen parin (joonas? )suhde jo samalla tavoin ohi ku viime kauden nooran ja laurin

Vierailija
470/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tätä saastaa en olisi katsonut ellei Sohvaperunat olisi lobannut. Katsooko tuota joku ihan oikeasti? Ei hyvää päivää...

Vierailija
471/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Vilma on hauska ja antaa ohjelmalle huumoria. Mutta on myös menevä ja haluaa selvästi vapaammat rajat.  Juusosta tulee vähän ristiriitainen tunnelma. Jännä nähdä miten näille kahdelle käy. Veikkaan että eroavat.

Vierailija
472/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliina näyttää ihan Kate Maralta. Esitti mm. sitä Heath Ledgerin roolihahmon tytärtä Brokeback Mountainissa.

Niin näyttää! Just alotin House of Cardsin uudelleen alusta :) Jos Kate ja Ruotsin Paratiisihotellin Paulina vois saada lapsia, syntyis TIS Pauliina :D

Vierailija
473/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilmahan on tosi mukavan oloinen ja rempseä! :D

Vierailija
474/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on pantavan näkösii eukkoi tuol sinkkunaisis huhhuh ;P Yhtä oon itseasias päässyki kännis höylää, jätetään ny kuitenki kertomatta et ketä ;D Elli, Laura ja etenki Jennika omii suosikkei. 

Just hyvät osallistujat kaikin puolin, ei ainakaa mitää tylsii lukio/korkeakoulu hinttejä... Nää kyl tietää et mite pidetää hauskaa!

Melko eeppist biletyst taitaa olla taas luvas, meitsi kelas kyl kattoo kaikki jaksot. Melkee jokapäivä ilmast märkää 3 viikkoo thaikuis, kelpais!!! Voi olla jengil aika kipeen maksa tommosen keitotus episodin jälkee :=D mut olis kyl sen arvosta! 

Vierailija
475/3798 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kivat vaatteet iltanuotiolla noilla kolmella tytöllä (Pauliina, Sonja ja Emmi), neljäs jakso. Emmin mekko oli todella nätti.

476/3798 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskoisin, että Juuso ja Vilma edelleen yhdessä. Vilma vloggaa kumminkin heidän yhteisessä asunnossa..

Vierailija
477/3798 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosjakso oli varsin laimeaa kamaa ykkösjaksoon verrattuna ainut yllätys oli Emmi joka sai hermarin viattomasta videosta. Sillä ei ollut mitään suodatinta päällä tajuta että sille näytettiin pahimmat kohdat mistä voi kuvitella vaikka mitä. Ja sen ensimmäinen kommentti, menin nukkumaan kahdeltatoista Jessen yöpaita sylissä. Siis eihän kukaan tee noin, kuulostaa siltä että tyyppi kilpailee siitä että kuka on uskollisin. Eikä tajua että kaikki jotka eivät ylitä rajaa ovat yhtä uskollisia. Vaan pitävät hauskaa annetuissa puitteissa niinkuin normaalit tyypit tekee...

Vierailija
478/3798 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna87 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet aivan varma tästä, ettei edes kännissä?

Jos mä vaikka rikos silmälasit kännissä ja ne naiset ei avaa suutansa puhumiseen niin sitten ehkä.

M32

Vierailija
479/3798 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylilaudalla taas lankaa siitä, kuka painanut ketäkin sinkkunaista. Lauran nimi tulee aika useasti esille...

Kaulaparrat nyt tuskin ovat painaneet muuta kuin näppistänsä, vaikkei Laurakaan nyt välttämättä mikään sivein ole.

Kaikki laudalla kävijät ei ole kaulapartoja.

Huutista, niin paljon huutista tähän.

Vierailija
480/3798 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko dailymotionissa kolmatta tuottista?

Ketju on lukittu.