Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
mun mielestä laura on ankein, tokana cheyenne..joo monta tosi ankeeta mutt "munarosvojaha" tonne on koitettu hakeekkin, jennika saattas olla iha kaunis ilman meikkejä. kuka niistä se puhelin myyjä?
Mä lausun kaikkien suomalaisten nimet aina "kirjoitusasun mukaan" kunnes saan tietää miten henkilö itse haluaa nimensä sanottavan. Sanon siis ajatuksissani cheyenneä "sheyenne"
Vaikeaa löytää syytä Emmin ensimmäisen iltanuotion käytökselle.Seuraavissa jaksoissa Emmi on kuitenkin jo huomattavasti rauhallisempi.Oliko alun hepulissa kyse stressin purkautumisesta?
Mä vähän hämmennyin miten sinkkujen taso on laskenu kuin lehmän häntä... Kyllä noilla naisilla on hyvät kropat, en lähde haukkumaan, mutta kenenkään naama ei miellytä sitten yhtään. Kukaan sinkku miehistäkään ei jäänyt mieleen.
kuka niistä se puhelin myyjä?
Veera
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa löytää syytä Emmin ensimmäisen iltanuotion käytökselle.Seuraavissa jaksoissa Emmi on kuitenkin jo huomattavasti rauhallisempi.Oliko alun hepulissa kyse stressin purkautumisesta?
Sehän myönsi olevansa kontrollifriikki. Ei ihme jos tuntuu pahalta kun voi vain katsoa videoita tapahtumista joihin ei voi itse vaikuttaa. Siinä ensimmäisen iltanuotion jälkeen ne muut koitti sitä rauhoitella, ehkä kuunteli.
Vierailija kirjoitti:
Kettu ei oo käynyt kolossa neljännen jakson loppuun mennessä.
hyvältä vaikuttaa, nuudeli on kova
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri kaikki 4 jaksoa jotka pystyi ruutu+ katsomaan. Hätäsille ihmisille: haluatteko kysyä jotain, voin heittää juonipaljastuksia kehiin :D
Mahtavaa :D. Osaatko ladata jaksot 3 ja 4 dailymotioon, kun oon tuohon aikaan ensi viikosta matkoilla? Voisi katsoa ne ennakkoon vai haluatko valaista noista jaksoista jotakin itse? Nolaako se Cheyenne itsensä miten syvälle maanrakoon?
En valitettavasti osaa. :( Mutta itseasaissa. Juonipaljastuksia !! Älä jatka lukemista jos et halua tietää........ Cheyenneä ei näytetä edes hirveesti missään. Ei mitään haastatteluja, kukaan ei ota treffeille ja joutui vielä häätöuhan alle koska varatut miehet mietiskelivät CC:n oikeita syitä olla ohjelmassa. Taas kerran yritti huudella siihen että haluaa näyttää kuka oikeasti on, noh se nähtiin sitten välittömästi kun neljännen jakson lopussa näytettiin että CC juoksee seuraavissa bileissä ryntäät paljaana ympäriinsä. Ei sillä ressukalla ole muuta annettavaa ku paljastella kroppaansa.
mitä lie mutta on käynyt Ressun lukion.
Tiedän ton sinkku Jennikan (huom. tiedän, en tunne) koska hän oli (on, en tiedä onko enää) töissä yhessä pikaruokapaikassa työpaikan varrella, jossa kävin aina välillä, ja se teki ilmeisesti aika paljon vuoroja siellä. Voin sanoa palautteena, että ei oo mikään kovin huippu asiakaspalvelija. Ulosanti oli aika tympeetä ja sellasta, että huomaa ettei työ maistu ollenkaan. Ei sinänsä ihme jos tatuoijaksi suunnitteli, ja teki ihan eri alan töitä, mutta silti itsekin aspatyötä tehneenä neuvoisin edes esittämään vähän innostuneempaa. Sanotaan vaikka näin ettei hänen käytöksensä noiden kahden ekan jakson perusteella kyllä yhtään paranna sitä kuvaa mikä on jäänyt ihmisestä, monet vittumaisimmista kommenteista tais lentää just hänen suusta, samoin kun tän toisen Lauran.
Noista muista sinkuista ei oikeen jääny mieleen kun just nämä, jotka sillä ilkeydellään ja vittumaisuudellaan painu mieleen, ja samoin se huomionhakuinen Cheyenne "parantamassa imagoaan" :D... Nauratti hänen käytöksensä, ja oli hyvin joltain sanottu että tää siellä ensimmäisenä tverkkaamassa ja tissejä heiluttelemassa, vaikka ketään ei kiinnosta.
Miessinkuista ei jäänyt kukaan erityisesti mieleen, paitsi se vähän kieronnäköinen hieroja, tämä kertookin jo heidän mielenkiintoisuudestaan. Varmasti tuolla molempien sinkkujen joukossa ihan tavallisia ja mukavia ihmisiä, mutta he on usein niitä, jotka ei tällaisessa formaatissa hirveesti erotu niistä suunsoittajista.
Noista pareista uskoin eniten alussa Emmiin ja Jesseen, mutta ton Emmin käytös iltanuotiolla oli aika lapsellista, mitä en itse ainakaan Jessenä jaksaisi katella. Toki toi Jesse ehkä vähän venytti niitä rajoja verrattuna tyttöystäväänsä, mutta kuvittelkaa itse tilanne: ootte menneet kännissä nukkumaan ja 2 huomionhakuista lorttoa änkeää sänkyyn - mitä teette? Alatteko sanomaan että ei en voi nukkua tässä, tyttöystävä ei tykkkää, vai käännättekö kylkeä ja jatkatte unia. Niin.
Se vilman poikaystävä, Juuso (?) vaikutti näistä ehkä kivoimmalta ihmisenä, sellaselta kiltiltä ja uskolliselta, ja ihanasti sanoikin niille sinkuille suoraan että missä mennään ja mikä on kielletty. Ansaitsisi parempaa kuin Vilma, joka on perus huomionhakuinen tyttö, joka tilaisuuden tullen ajattelee vaan nykyhetkeä lopputuloksesta huolimatta. Ei nyt ekoissa jaksoissa mokannut mitenkään ihan älyttömästi, mutta vähän kyseenalaista käytöstä ja se Jussin huoneeseen vieminen oli virhe.
Jonne ja Sonja ihan tuhoontuomittuja, Jonne ei varmasti arvosta kunnolla naistaan vaan käyttäytyy ihan teinin tavoin tuolla. Sonja taas voisikin pysyä uskollisena ja pahoin pelkään että antaa liian helposti anteeksi tälle Jonnelle sen riehumiset.
Joonas ja Pauliina... Noh, ton Joonaksen todelliset kasvot paljastu heti ekoissa bileissä. If you can't be loyal - be single. Pauliinan käytöksestä en muista mitään kovin hälyttävää, perus biletystä vain. Ei moitittavaa vielä.
Ketjun alussahan mainittiin, että Sami Kuronen seuraa kaikkia pareja instagramissa lukuunottamatta Pauliinaa ja Joonasta. Haiskahtaisi vähän siltä, että jotain draamaa on luvassa, kenties viime vuoden Nooran ja Laurin tapainen feikkipariskunta, joka myöhemmin lähetetään kotiin?
siis ompaha nyt ihmeellistä että joku luulee sinkku-emman kehuvan täällä itseään. veikkaampa ettei ees tiiä tätä keskustelua tältä saitilta..luulen ettei haluu sitoutua ja on ehkä hiukan narsisti. 3 "kuumaa" naista koittaa ottaa "kärkipaikat" juuson joonaksen ja jessen nokan eessä. eli varmaan juuri jennika,laura ja elli.
emmalla siis noin "nätillä" taskuraketilla ois varmasti ottajia..facebookissaki sillä hyvinki paljon kavereita..kaikki eivät hyväksy jos eivät pidä toisesta..se myös varmaa se.
Lähetettiinkö viime kaudella siis joku pari kotiin, koska eivät oikeasti olleet pari? :D En oo katsonut aikaisempia kausia enkä oikeen muutenkaan seurannut.
Btw onko muita joille Juuso Tinderistä tuttu? :D Tota leukaa ja hymyä ei voi unohtaa!
Vierailija kirjoitti:
Lähetettiinkö viime kaudella siis joku pari kotiin, koska eivät oikeasti olleet pari? :D En oo katsonut aikaisempia kausia enkä oikeen muutenkaan seurannut.
Btw onko muita joille Juuso Tinderistä tuttu? :D Tota leukaa ja hymyä ei voi unohtaa!
Juu olivat eronneet juuri ennen kuvauksia. Noora ja....... mikä sen jäbän nimi oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu olivat eronneet juuri ennen kuvauksia. Noora ja....... mikä sen jäbän nimi oli?
Noora ja Lauri.... lahesta myös.
Miks lahest pitää aina valita ne idiooteimmat parit -.-
Emmi ja Jesse lähtivät saarelle, koska Jesse on ollut uskoton. Onko siis ihme, jos Emmi katsoo puolisonsa edesottamuksia suurennuslasilla?
Vierailija kirjoitti:
Emmi ja Jesse lähtivät saarelle, koska Jesse on ollut uskoton. Onko siis ihme, jos Emmi katsoo puolisonsa edesottamuksia suurennuslasilla?
Ei ole ihme, jos on pettämistä tapahtunut. Ja mä aluksi ymmärsinkin, että Jesse on pettänyt, mutta sitten jostain tulikin semmonen kuva, että olisi vaan nukkunut jonkun naisen vieressä? En siis nyt enää tiedä onko Jesse pettänyt vai vaan nukkunut jonkun muun kanssa. Tosin ei toi toisten kanssa nukkuminenkaan kovin hyväksyttävää ole. Ja minusta Jesse oli nätisti ekoissa bileissä. Kyllä minä tuollaisen söpöläisen voisin ottaa 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme, jos on pettämistä tapahtunut. Ja mä aluksi ymmärsinkin, että Jesse on pettänyt, mutta sitten jostain tulikin semmonen kuva, että olisi vaan nukkunut jonkun naisen vieressä? En siis nyt enää tiedä onko Jesse pettänyt vai vaan nukkunut jonkun muun kanssa. Tosin ei toi toisten kanssa nukkuminenkaan kovin hyväksyttävää ole. Ja minusta Jesse oli nätisti ekoissa bileissä. Kyllä minä tuollaisen söpöläisen voisin ottaa 😌
Mää ymmärsin et oli jonku kaverityyppisen tytön vieressä nukkunu. Eihän sekään nyt mitenkään hyväksyttävää ole mutta kuitenkin eriasia kuin pettäminen. Emmi vähä ylireagoi eikä varmaan huomioinut et videossa näytettiin ne pahimmat jutut ja muutenki nuo sinkkumimmit on kyllä niin tyrkkyjä ku olla ja saattaa. Jesse on kyllä söppänä :D
Siiis MITÄ tuo Sonja näkee tuossa vanhassa partatyypissä :O
Pauliina ja Joonas koskaan olleetkaan yhdessä, tai aikaa sitten eronneet