Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Onko muilla Ruutu plus-tilaajilla mitään ongelmia sähköpostin kanssa? Yritin tilata kuukaudeksi kyseisen paketin, mutta tähän asti kahteen eri sähköpostiin ei ole saapunut mitään vahvistusviestiä.
Vilma, joka on ollut Miss Helsinki kisassa, peliohjelmien juontajana, Huippumalli haussa ohjelmassa, Suomen hulluimmissa bilettäjissä, sanoo "En halua julkisuutta." Mikä yhtälö tässä nyt ei nappaa :DDD
Piilovittuiliko se juontaja iltanuotiolla Emmille kun sanoi " oon pahoillani että tää alkoi näin rajusti"? Kun eihän se Jesse silleen tehny mitään.(?)
Toi jonne on kauhee :Dd ainakin neljän ensimmäisen jakson perusteella.
Sonja ja miikka ois ihana pari!
En usko pauliinan ja joonaksen olevan oikee pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri kaikki 4 jaksoa jotka pystyi ruutu+ katsomaan. Hätäsille ihmisille: haluatteko kysyä jotain, voin heittää juonipaljastuksia kehiin :D
Mahtavaa :D. Osaatko ladata jaksot 3 ja 4 dailymotioon, kun oon tuohon aikaan ensi viikosta matkoilla? Voisi katsoa ne ennakkoon vai haluatko valaista noista jaksoista jotakin itse? Nolaako se Cheyenne itsensä miten syvälle maanrakoon?
En valitettavasti osaa. :( Mutta itseasaissa. Juonipaljastuksia !! Älä jatka lukemista jos et halua tietää........ Cheyenneä ei näytetä edes hirveesti missään. Ei mitään haastatteluja, kukaan ei ota treffeille ja joutui vielä häätöuhan alle koska varatut miehet mietiskelivät CC:n oikeita syitä olla ohjelmassa. Taas kerran yritti huudella siihen että haluaa näyttää kuka oikeasti on, noh se nähtiin sitten välittömästi kun neljännen jakson lopussa näytettiin että CC juoksee seuraavissa bileissä ryntäät paljaana ympäriinsä. Ei sillä ressukalla ole muuta annettavaa ku paljastella kroppaansa.
Siis anteeksi nyt vaan mutta millä helvetillä toi Vilma on päässyt mukaan Huippikseen? Siis oikeasti ollut mukana kisaamassa siinä...? Ihan perusnätti joo, mutta tota noin...
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi nyt vaan mutta millä helvetillä toi Vilma on päässyt mukaan Huippikseen? Siis oikeasti ollut mukana kisaamassa siinä...? Ihan perusnätti joo, mutta tota noin...
Googlaa Huippumalli haussa Vilma, oli hieman erinäköinen silloin, varsinkin kun sille tehtiin se muodonmuutos hiuksiin.
Sinkuista se tatuoijatyttö voisi olla ihan tosi hyvän näköinen, jos siltä pestäisiin nuo pakkelit pois ja laitettaisiin joku vähemmän suttuisempi lookki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri kaikki 4 jaksoa jotka pystyi ruutu+ katsomaan. Hätäsille ihmisille: haluatteko kysyä jotain, voin heittää juonipaljastuksia kehiin :D
Mahtavaa :D. Osaatko ladata jaksot 3 ja 4 dailymotioon, kun oon tuohon aikaan ensi viikosta matkoilla? Voisi katsoa ne ennakkoon vai haluatko valaista noista jaksoista jotakin itse? Nolaako se Cheyenne itsensä miten syvälle maanrakoon?
En valitettavasti osaa. :( Mutta itseasaissa. Juonipaljastuksia !! Älä jatka lukemista jos et halua tietää........ Cheyenneä ei näytetä edes hirveesti missään. Ei mitään haastatteluja, kukaan ei ota treffeille ja joutui vielä häätöuhan alle koska varatut miehet mietiskelivät CC:n oikeita syitä olla ohjelmassa. Taas kerran yritti huudella siihen että haluaa näyttää kuka oikeasti on, noh se nähtiin sitten välittömästi kun neljännen jakson lopussa näytettiin että CC juoksee seuraavissa bileissä ryntäät paljaana ympäriinsä. Ei sillä ressukalla ole muuta annettavaa ku paljastella kroppaansa.
Oliko tuo nyt ylläri? Ei se koko nainen pysy muuten ihmisten mielessä kuin olemalla esillä nakuna ja iskemällä varattuja. Varatut ovat tajunneet, että kyseinen ihmistyyppi ei sovellu sitoutumaan vakavampaan ja kelpaa vain patjalaastariksi, kuten aiemminkin on sattunut olemaan.
Nainen on siis patja kun harrastaa seksiä? Oletan että loogisesti ette itse harrasta seksiä ja vaihda nimiänne ihmisen takia joka pitää sukupuoltanne patjana. Taas koko ketju täynnä naisvihaa vaikka miehet ne seksihulluja ja parfileja ovat. Turhaan esitätte pelkäävänne uskontoa jossa naisia haukutaan ihonäkyvyyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on siis patja kun harrastaa seksiä? Oletan että loogisesti ette itse harrasta seksiä ja vaihda nimiänne ihmisen takia joka pitää sukupuoltanne patjana. Taas koko ketju täynnä naisvihaa vaikka miehet ne seksihulluja ja parfileja ovat. Turhaan esitätte pelkäävänne uskontoa jossa naisia haukutaan ihonäkyvyyden vuoksi.
Väkisin siitä tulee sellainen käsitys ja mainekin, kun kierrättää niitä miehiä. Vakipano ei olisi pahitteeksi, jos rehellisiä ollaan. Tyrkkyjä ei kaipaa kukaan ja moni mieskin sen tietää. Edes tyrkky mies ei kelpaa kumppaniksi. Paljon opittavaa tytsyllä, mutta kyllä se siitä.
Kettu ei oo käynyt kolossa neljännen jakson loppuun mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Piilovittuiliko se juontaja iltanuotiolla Emmille kun sanoi " oon pahoillani että tää alkoi näin rajusti"? Kun eihän se Jesse silleen tehny mitään.(?)
Ei minusta. Sehän sanoi tuon kommentin siinä vaiheessa, kun Emmi alkoi nyyhkimään eli otti näkemänsä videon selvästi rajusti...
Voitteko laittaa jonkin huomautuksen viestin alkuun, jos puhutte tulevista jaksoista? Niin kuin edellissivulla joku tekikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudalla taas lankaa siitä, kuka painanut ketäkin sinkkunaista. Lauran nimi tulee aika useasti esille...
Kaulaparrat nyt tuskin ovat painaneet muuta kuin näppistänsä, vaikkei Laurakaan nyt välttämättä mikään sivein ole.
Kaikki laudalla kävijät ei ole kaulapartoja.
Vilman hartiat on kuin ladonovet ja emmillä oudon pieni suu.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kyllä ihmisillä ole kaikki inkkarit kanootissa kun nuoria naisia kutsutaan petolinnunperseeksi ja kauhistellaan reisissä havaittavissa näkyvää selluliittia "jo parikymppisellä".
Mitä tää iänkaikkinen tatuointien kauhistelu kanssa on? Kyllä nyt ollaan iho pilattu ja voihan herranpieksut. Mikä vuosisata tää taas oli?
No on se aika selvä merkki huonosta ruokavaliosta ja liikunnan puutteesta, jos 20-vuotiaalla on reisissä noin paljon selluliittiä. Ehkä pelkkä levittely ei riitä niiden jumppaamiseen, pitäisi tehdä muutakin.
Tatuoinnit ovat hirveitä ja piste.
Se Terhi Kiemungin näköinen (tai sellaiseksi tuleva) tyttö on aivan järkyttävän suttuinen. Musta tupeerattu tukka tököttää luonnottomasti päässä, läskiä on ja tatuoidun ihon alla kivasti. Ei tuollaista olisi IKINÄ otettu Amerikan Islandiin, ne naiset olivat aina oikeasti kauniita ja hyvin luonnollisella tavalla. Nämä ovat ihan wt, ja tuo tatuoitu terhikiemunki on pahin. :D
Cheyenneä olisi ihana nähdä ilman meikkiä. Ihmettelen, että miten sen iho kestää tossa kuumudessa
Voitteko ruutu+ käyttäjät vääntää vaikka oman ketjun tai varoittaa tulevia jaksoja koskevista kommenteista ennen paljastuksia? Tosi ärsyttävää itse tv-tahtiin katsoessa lukea vahingossa spoilereita (esim. ylempi kettu kolossa -kommentti).
https://www.instagram.com/p/BREOod9h4_X/
Naurattaa, kun toi Pauliina pitää miltein niskalenkissä tota sen miestä :D.