Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Jonnen pää näyttää aivan laatikolta, kulmikkaasti muotoillun parran takia. Se häiritsee minua!
Tyttösinkut ainakin yrittää iskeä.
Joonas tuntuu kylmältä tyypiltä. Ilme ei värähtänyt, kun katsoi Pauliinan videota. Ylensä näkyy hymy, hymähdys tai jotain. Tää katteli kylmästi. Oli varmaan jo kiirus omalle saarelle sinkkunaisten luo. Sellanen penska karkkikaupassa -fiilis. Heti mulle kaikki tässä nyt!
Vierailija kirjoitti:
Jonnen pää näyttää aivan laatikolta, kulmikkaasti muotoillun parran takia. Se häiritsee minua!
Tämä :D
Vierailija kirjoitti:
Tyttösinkut ainakin yrittää iskeä.
On tytöillä taidot vähän hukassa jos tuo on iskemistä. Toimii kännissiin pikkupoikiin ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Joonas tuntuu kylmältä tyypiltä. Ilme ei värähtänyt, kun katsoi Pauliinan videota. Ylensä näkyy hymy, hymähdys tai jotain. Tää katteli kylmästi. Oli varmaan jo kiirus omalle saarelle sinkkunaisten luo. Sellanen penska karkkikaupassa -fiilis. Heti mulle kaikki tässä nyt!
Ihmettelin samaa.. kaipa se on jo luovuttanut Pauliinan suhteen.. tai liekö ees koskaan oikeasti välittänyt?
Kamalan pitkä aika odotella uusia jaksoja.. :D
Juusolla niin vahvat leukaperät, että näyttää kuin olisi jotain fyllinkiä tungettu poskiin. Mutta vaikuttaa hyvältä tyypiltä, liian tasokas Vilmalle. Mutta Vilma ovelana tyttönä varmasti saa Juusonsa takaisin.
Laura niin kovasti uhosi kaatavansa sinkkumiehet yksi kerrallaan, mutta näkemissäni pätkissä on aina joko ollut taka-alalla tai näyttänyt "roikkuvan mukana".
Myöskään muiden sinkkunaisten instagrameissa en ole hänestä juuri mitään nähnyt, toisin kuin muista sinkuista.
Ei tainnut uhoaminen osua kohdilleen.
Ylilaudalla taas lankaa siitä, kuka painanut ketäkin sinkkunaista. Lauran nimi tulee aika useasti esille...
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudalla taas lankaa siitä, kuka painanut ketäkin sinkkunaista. Lauran nimi tulee aika useasti esille...
Kaulaparrat nyt tuskin ovat painaneet muuta kuin näppistänsä, vaikkei Laurakaan nyt välttämättä mikään sivein ole.
Se yks kaveri (Joonas?) kuulostaa ihan Matti nykäseltä. Ei pysty kuuntelee.
Voi luoja noita Jonnen "syvällisiä keskusteluja" kolmosjaksossa. Varsinkin keskustelu Emman kanssa XD
Oonko ainoa, jolla heräs epäilys Joonaksen ja Pauliinan suhteen aitoudesta? Ei mitään aiempia pettämisongelmia suhteessa, mutta Pauliina katselee ilmekään värähtämättä Joonaksen sekoilua jo ekana iltana. Joko Joonas on oikeasti sinkkupoika, joka pääs sinkkuparatiisiin bailaamaan tai sitten on tollanen piilopettäjä. Joka tapauksessa ihmetyttää reaktioiden laimeus ja Joonaksen estottomuus.
Jesse on parhaimman näkönen varatuista.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Pauliinasta etäisesti mieleen Ruotsin Paratiisihotellin Paulina, muutenkin kuin nimen perusteella. :D
Nyt oli koko keskustelun suurin vitsi kyllä :D Paow on sentään ihan nätti ja luonnonkauniskin (naamasta)
Mikä juttu tää nyt tällä kaudella on, et kaikki haluu et kumppani pitää hauskaa ja löytää kivoja tyyppejä ymsyms. Ehkä mä oon vaan sitte niin mustasukkanen ihminen, etten todellakaa toivois, että mun kumppanilla ois superhauskaa kauniiden/komeiden sinkkujen kanssa :D
Sanoiko joku sinkkumiehistä, ettei halua vartavasten mennä väliin ja pilata hyvää suhdetta?? Eikö ne ole tuoli sitä varten, että testaavat kuka lähtee houkutusten mukaan. Ihan idioottia valita sellainen sinkku joka vaan kattelee ja silleen kivasti juttelee. Blaah. Kunnon iskua päälle sinkut!