Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
3341/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne juontamaan uutta Napakynppiä!😂😂😂

Vierailija
3342/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma ja Juuso erosivat, mutta ovat taas onnellisesti yhdessä: "Ei pystytä olemaan erossa"

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2128929-vilma-ja…

Pauliinan ja Niklaksen viimeinen iltanuotio päättyi eroon – nyt pari on jälleen yhdessä!

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2128926-pauliina…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3343/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina, Joonas, Jennika ja Arttu panee kaikki kimpassa.

Vierailija
3344/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän suosikki tähänastisista kausista? Itse aloitin vasta tästä 3. kaudesta katsomaan ja meinasin tuijottaa edellisetkin läpi Ruudusta seuraavaksi :)

Vierailija
3345/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköskausi on kultaa! Alfa-Aki dominoi! Mun mielestä tää kolmonen oli parempi kun kakkonen.

Vierailija
3346/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kyllä tästä 3-kaudesta! Joo ei panemisia näytetty, mutta en mä niitä olisi halunnut nähdäkään. 

Ja tosi hullunkurisia hahmoja ne oli tänä vuonna ohjelmaan löytänyt.  Jo näiden tyyppien sanomisia ja tekemisiä oli vaan hauskaa seurata.

Vierailija
3347/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Jonne!! Changia menee

Vierailija
3348/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilma ja Juuso erosivat, mutta ovat taas onnellisesti yhdessä: "Ei pystytä olemaan erossa"

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2128929-vilma-ja…

Pauliinan ja Niklaksen viimeinen iltanuotio päättyi eroon – nyt pari on jälleen yhdessä!

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2128926-pauliina…

Tuntus että lähinnä varmaan Vilma ja Juuso huomas ettei kukaan oo kiinnostunut joten parempi pysyä yhdessä

Vierailija
3349/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksais tehdä noista Jonnen elämän peli-jorinoista koosteen? :D

Vierailija
3350/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millitti kirjoitti:

Joonas ja Pauliina ovat yhdessä. Snäppäilevät tosi usein samoista paikoista. Toivottavasti ovat saaneet parisuhteensa kuntoon.

Ja täytyy kyllä sanoa, että oon niin ilonen että Sonja pääsi Jonnesta eroon. Tyttö-parka kuluttanut nuoruutensakkin hänen kanssaan. Ei ihan täysin normaalilta ihmiseltä tosiaankaan vaikuta.

Sonja? Ei niin.

Vierailija
3351/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksais tehdä noista Jonnen elämän peli-jorinoista koosteen? :D

Youtubesta löytyy :D en osaa linkittää...

Vierailija
3352/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnen instagramia selaillessa huomasin, että hänellä on paljon keväällä lisättyjä kuvia makuuhuoneesta, jossa hän poseeraa aina täysin samassa paikassa, usein hattu päässä (eri ja sormus vielä sormessa. Itselaukaisimella otettuja kuvia ennen kuvauksia. Selvästi yrittää harhauttaa.

Vierailija
3353/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tosiaan itsekin puolisen tuntia Vilman livelähetystä iltanuotiojakson jälkeen.

Siellä Juuson kanssa ahkerasti pusuttelivat ja julistivat kuolematonta rakkautta tosiaan kohtaan. Ihan vilpittömästi "kudos for them" - sopivat toisilleen. Kuten Juuso viimeisellä iltanuotiolla totesi, eivät olekaan niin erilaisia.

Katsoin tosiaan puolisen tuntia livelähetystä ja ei siinä mitään ihmeellistä (?) ollut. Kuulemma eivät ole olleet Jussin tai Jasminin kanssa tekemisissä ja Juusolle tuli Jasminin "kaksinaamaisuus" täytenä yllätyksenä. Vilmakin komppasi, ettei tyttö tiedä "mitä on menettänyt". Juuso käytti Jasminista sanaa "käärme". Eivät muutoin isommin revitelleet. Totesivat tosiaan, että iltanotskilla nähdyt videot ovat pidempiä kuin mitä katsojille näytettiin. Vilma myös totesi, että telkkariin päätyi n. 5% saarella tapahtuneista asioista.

Rakkaus kukki ja ranneke oli tallella. Parhaillaan lähetystä seurasi yli 6000 ihmistä.

Vierailija
3354/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että jopa Kuronen on kulissien takana pannut enemmän kuin mitä tällä kaudella on pantu. 

Vierailija
3355/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Vilman pitäisi olla vaan onnellinen, ettei Jasmin huolinut Juusoa. Juusohan oli täysin Jasminin vietävissä. Jos Jasmin ois pistänyt itsensä vielä enemmän likoon tuohon soppaan, niin tuo parihan ei tätä nykyä olisi edes yhdessä. 

Vierailija
3356/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnesta tulee jostain syystä mieleen Jasper Pääkkönen! Puhetyyli ja ilmeet kai sen tekevät,kun ei noista hirveästi muuten samaa näköä löydy

Vierailija
3357/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykköskausi on kultaa! Alfa-Aki dominoi! Mun mielestä tää kolmonen oli parempi kun kakkonen.

Kyllä, samaa mieltä. Aki oli selväjärkinen versio jonnesta youtube koosteineen ja meemeineen :) myös kettu kävi kolossa termi sai alkunsa 1 seasonissa ;)

Vierailija
3358/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- Tämä oli täysi yllätys Juusolle. Tuntuu, että olen tilanteesta enemmän vihainen Juuso, sillä minulle raskasta ihmistä on satutettu ja nöyryytetty tuolla tavalla, Vilma kertoo."

Vilma seiskassa Jasminin kusetuksesta. En jaksanut selata onko jo käsitelty mutta alkoi naurattaa toi kirjotusvirhe RASKASTA. :D juuso vaikuttaa kyllä helvetin raskaalta ja ärsyttävältä jaarittelijalta.

Vierailija
3359/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3360/3798 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin jo ennustin, niin uusi Pauliina ei osaa eikä uskalla olla ilman Niklasta. Pitihän se telkussa näytellä itsenäistä ja coolia evvk muijaa, jos Rony mikälie olisi sattunut huolimaan.

Ketju on lukittu.