Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Siis hyi vittu toi Vilman illan asu. Kuvitteleeko se olevansa jotenkin seksikäs noilla pienillä rinnoilla? Juuson ig
Mahtavaa, että ovat päässeet julkisuuden harjalle, jos se oli heidän yhteinen tavoitteensa 😄
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi vittu toi Vilman illan asu. Kuvitteleeko se olevansa jotenkin seksikäs noilla pienillä rinnoilla? Juuson ig
Jaksatko laittaa linkin instaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko laittaa linkin instaan?
Ei kukaan viitsi enää lisätä linkkejä viesteihinsä kun jostain syystä suurin osa niistä poistuu nykyään
Kävin katsomassa kuvan. Ai kauhee, miten Vilma on antanut Juuson julkaista ton kuvan :'D
Joo, tuli todella fiksu kuva Cheynne "twerkkaanjanäytäntisui" Järvisestä :----D
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuli todella fiksu kuva Cheynne "twerkkaanjanäytäntisui" Järvisestä :----D
Ja joku pari sivua sitten sanoi, että Cc ei ole ollut huomionhakuinen ohjelmassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa kuvan. Ai kauhee, miten Vilma on antanut Juuson julkaista ton kuvan :'D
Tosin tuo Juuson kirjoittama kuvateksti on ehkä jopa kuvaakin nolompi. Suuret julkkikset siellä...
Onko Jennikalla joku fiksaatio Pauliinan miehiin kun nyt pitää Artunkin kanssa jatkuvasti kiehnätä? Sitä se alemmuuskompleksi teettää :)
Myötähäpeä tuntuu mahanpohjassa asti!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko Jennikalla joku fiksaatio Pauliinan miehiin kun nyt pitää Artunkin kanssa jatkuvasti kiehnätä? Sitä se alemmuuskompleksi teettää :)
Tähän keskusteluun liittyvä, molempien samanlainen tausta huomioiden, kummalla se alemmuuskompleksi on vai molemmilla?
Voi Vilma näyttää jotenkin niin suttuiselta tos Juuson lisäämäs kuvas...
Vierailija kirjoitti:
Mä vasta nyt katoin ton Niklaksen ja Pauliinan iltanuotion. Mä taas yllätyin positiivisesti miten fiksusti Pauliina kertoi tunteistaan. Sano itsekin ettei Niklas ansaitse sellaista pompottelua mitä Pauliina tekee.
Myönsi ettei ollut rehellinen motiiveistaan lähteä ohjelmaan.
Ja murtui ihan täysin kun lähtivät nuotiolta. Pyysi Niklakselta anteeksi.
Ehkä tämä ohjelma olikin tuon suhteen pelastus.
Niklas oppisi olemaan myöntäilemättä, ja kuten itse sanoi, mielyttämättä toista. Uskaltaisi sanoa tunteensa ilman, että pelkää toisen lähtevän tms.
Ja kun Niklas saa rohkeutta niin sitä myötä myös Pauliinan arvostuksen.
Ei se kiltteys tosiaan riitä jos puolisona on vain papukaija, joka toistelee sun sanomisia.
Kukaan halua rinnalleen lasta vaan tasavertaisen kumppanin.
Asiaa! Tosin olen sitä mieltä että pauliinaa alkaa taas jossain vaiheessa vaivata "elämätön nuoruus". Olisi nyt vaan ollut rohkea ja ottanut eron ja elänyt. Eli sinkkuelämä kehiin ja matkustelua, treffejä, festareita yms ja ennen kaikkea Pauliinan pitäisi oppia seisomaan omin jaloin. Toivottavasti menovaihe ei tuu seuraavan kerran kun asuntolaina ja lapset.
Oonko ainoa joka miettii onko Juusolla joku lievä kehitysvamma?
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa joka miettii onko Juusolla joku lievä kehitysvamma?
Et ole ainoa. Mietin samaa jo ekassa jaksossa. Vaikea selittää, mutta Juusossa on jotain sellasta lapsenomaisuutta., jota yleensä näkee lievistä kehitysvammoista kärsivillä ihmisillä. Se käsitys maailmasta on jotenkin niinku lapsella, tuo lapsellinen tapa suuttua (pinkki lelu) ja jankuttaminen antais vähän vinkkejä tästä
Toivottavasti nää vilmat ja muut ei jää julkisuuteen pyörimään. Ihan viihdyttäviä sen hetken, kun ohjelma tulee, mutta muuten yhteen telkkaohjelmaan osallistuminen ei oo mikään meriitti eikä syy olla esillä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nää vilmat ja muut ei jää julkisuuteen pyörimään. Ihan viihdyttäviä sen hetken, kun ohjelma tulee, mutta muuten yhteen telkkaohjelmaan osallistuminen ei oo mikään meriitti eikä syy olla esillä.
Tämän kauden pareista kyllä huomaa ketkä ohjelmaan haki julkisuuden vuoksi ja ketkä lähti aidosti selvittämään parisuhteidensa tulevaisuutta.Osan "varattujen" some käyttäytyminen aiheuttaa suurta myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Nään jo sieluni silmin, kun iltapäivälehdet uutisoi Vilman tekemisistä otsikoilla "Tositv-kaunotar..." :D
Nähtiinkö Jennikaa yhdessäkään jaksossa ilman sotamaalausta?
Voin kuvitella ton insta-liven jälkeen selitykset portsareille baarien ovella: "Etsä tiedä, kuka mä oon?"