Kävin apteekissa ostamassa suuseksisuojia
Oli paljon porukkaa jonottamassa ja kaikki kuulivat kun laukaisin: Suuseksisuojia olisin vailla! Hihitytystä ja supinaa alkoi kuulua. Lähtiessäni asiakkaat katsoivat kuin vierasta sikaa 🤣
M50
Kommentit (22)
Ap on viisas. Ei halua suusyöpää tai muita tauteja.
Aijon rakastella tänään kiviaikavarvastani.
M50
Kondomeja? Ihan normaali asia. Hulluja asiakkaita, jos moinen naurattaa.
Ei apteekissa edes tiedetä mitä on suuseksisuojat. Ei olleet ikinä kuulleetkaan ja henkilökunnan naiset menivät ihan punaisiksi kun puhuin niistä kuin 'leivästä' ja yritin parhaani mukaan selittää mistä on kyse. Hävettikö niitä vai mikä oli?
-M50
Vierailija kirjoitti:
Kondomeja? Ihan normaali asia. Hulluja asiakkaita, jos moinen naurattaa.
Ap on mies. Jos osti kondomeja suuseksusuojaksi niin olisi homo.
Ei sentään kaikki taputtanut seisaaltaan.
Jumppakuminauhasta saa hyvän suojan, myöskin näkösuojan. Elmu-kelmusta näkyy läpi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei apteekissa edes tiedetä mitä on suuseksisuojat. Ei olleet ikinä kuulleetkaan ja henkilökunnan naiset menivät ihan punaisiksi kun puhuin niistä kuin 'leivästä' ja yritin parhaani mukaan selittää mistä on kyse. Hävettikö niitä vai mikä oli?
-M50
Ihan varmasti juu. Varsinkin just apteekin henkilökuntaa jännittää tollaset asiat. 0/5.
Pyysitkö samalla kuuluvaan ääneen liukuvoidetta anaali yhdyntään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M50
Ihan varmasti juu. Varsinkin just apteekin henkilökuntaa jännittää tollaset asiat. 0/5.
Sitähän minäkin ihmettelin ja kuvittelin meneväni ainoaan oikeaan paikkaan mistä niitä saa vaan eipä ollut muuta kuin päitä pyöritteleviä kiusaantuneita ja hölmistyneitä naikkosia.
Kannattaa kouluttaa sitä henkilökuntaa, ettei käy näin nolosti, asiakkaalle ikävä juttu.
Olen hetero. En harrasta kakkosta.
Ap
EIKÖ USKO AUTA EIHÄN MUUMIMAMMASTA VOI PIISPAA TAI PÄINVASTOIN TAUDIT TARTTUA
Vierailija kirjoitti:
Ei apteekissa edes tiedetä mitä on suuseksisuojat.
Ihan varmasti tiedetään. Löytyy ainakin useimpien apteekkien valikoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pilku puikkasu annelliin tekee nannaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö sun pieni muna olisi siihen juuri oivallinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan satavarmasti eivät tietäneet. Ja jos löytyy apteekkien valikoimista, niin kerropa minulle mikä on se syy etteivät myyneet minulle?
Niinpä, vastaus on, ettei ole henkilökunnalla tietoa mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan satavarmasti eivät tietäneet. Ja jos löytyy apteekkien valikoimista, niin kerropa minulle mikä on se syy etteivät myyneet minulle?
Niinpä, vastaus on, ettei ole henkilökunnalla tietoa mistä on kyse.
https://www.yliopistonapteekki.fi/glyde-suuseksisuoja-4-kpl-84643
Ainakin netistä kun katsoo niin useimmista apteekeista löytyy.
0/5