Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vierailija kirjoitti:
"- Tämä oli täysi yllätys Juusolle. Tuntuu, että olen tilanteesta enemmän vihainen Juuso, sillä minulle raskasta ihmistä on satutettu ja nöyryytetty tuolla tavalla, Vilma kertoo."
Vilma seiskassa Jasminin kusetuksesta. En jaksanut selata onko jo käsitelty mutta alkoi naurattaa toi kirjotusvirhe RASKASTA. :D juuso vaikuttaa kyllä helvetin raskaalta ja ärsyttävältä jaarittelijalta.
Miksi Vilma Jasminille on vihainen? Ennemmin kyseenalaistaisin Juuson tekemiset, jos noin vähällä ois lähtenyt toisen naisen kelkkaan. Eikö Jasmin näyttänyt vaan todeksi sen, että Juusokin on muiden naisten vietävissä tuosta noin vaan.
Ja on lopulta Juuson ihan omaa syytä, että tuli "nöyryytetyksi ja satutetuksi", kun meni päätä pahkaa ihastumaan sinkkunaiseen, jonka ainoa tehtävä saarella oli vietellä varattajua miehiä.
Pauliina ja Arttu on yhdessä. :)
Oliks täällä jossain linkit vikoihin jaksoihin?
Mä vasta nyt katoin ton Niklaksen ja Pauliinan iltanuotion. Mä taas yllätyin positiivisesti miten fiksusti Pauliina kertoi tunteistaan. Sano itsekin ettei Niklas ansaitse sellaista pompottelua mitä Pauliina tekee.
Myönsi ettei ollut rehellinen motiiveistaan lähteä ohjelmaan.
Ja murtui ihan täysin kun lähtivät nuotiolta. Pyysi Niklakselta anteeksi.
Ehkä tämä ohjelma olikin tuon suhteen pelastus.
Niklas oppisi olemaan myöntäilemättä, ja kuten itse sanoi, mielyttämättä toista. Uskaltaisi sanoa tunteensa ilman, että pelkää toisen lähtevän tms.
Ja kun Niklas saa rohkeutta niin sitä myötä myös Pauliinan arvostuksen.
Ei se kiltteys tosiaan riitä jos puolisona on vain papukaija, joka toistelee sun sanomisia.
Kukaan halua rinnalleen lasta vaan tasavertaisen kumppanin.
Jonnella oli tammikuussa ja on ilmeisesti vieläkin.kaverin.pikkusiskon kanssa juttua..tyttö on 18 ja miellän hänet ikuisesti 12 v kun.en tajua miten aika kulkee. Olin kauhuissaa että.on noin vanhan kanssa mutta sille yhtä tyypillistä kun.jonnelle olla lapsien kanssa..
Cool punanen katkarapu jonne. Parhaat kaks jaksoa ikinä!!!
Eikää, tää linkki ei ilmeisesti ollut vielä täällä? Katsokaa tämä suurta myötähäpeää aiheuttava Vilman ja Juuson youtube-video, jossa pari niin luontevasti (:D) vakuuttaa rakkauttaan ja kuinka rankkaa on ollu mutta siitä on selvitty ja kuinka he eivät välitä muiden kommenteista etc etc, teki pahaa katsoa! 😅
Tulipa hyvä mieli Vilman ja Juuson viimeisestä iltanuotiosta. Saivat asiat selvitettyä ja puhuttua suunsa puhtaaksi.
Mutta mikä tuo Juuson päällysvaate kauluspaidan päällä oli? Joku pikkutakki vai?
Vierailija kirjoitti:
Eikää, tää linkki ei ilmeisesti ollut vielä täällä? Katsokaa tämä suurta myötähäpeää aiheuttava Vilman ja Juuson youtube-video, jossa pari niin luontevasti (:D) vakuuttaa rakkauttaan ja kuinka rankkaa on ollu mutta siitä on selvitty ja kuinka he eivät välitä muiden kommenteista etc etc, teki pahaa katsoa! 😅
Vilmako se täällä mainostaa klikkien toivossa...
Vierailija kirjoitti:
Pauliina ja Arttu on yhdessä. :)
Joo ja Arttu käy samalla salilla kun Andy MacCoy, ainakin käsivarsista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Cheynne Järvelä on mukana? Kysyn vain. Kaikkihan sen tuntevat. Eikö parempaa löytynyt. Mä olisin voinut vaikka tulla tilalle ja oon sata kertaa kauniimpi.
Yllätti. Cheyenne näytti lopun perin olevan sinkkunaisista fiksummasta päästä. Julkisuuskuva on antanut aiemmin
mulle paljon huonomman kuvan tästä naisesta.
Minä olin tavallaan valmis inhoamaan Cheyenneä, muttta täytyy sanoa, että positiivisesti yllätti. Sehän oli läpi kauden iloinen ja ystävällinen kaikkia kohtaan. Ainakaan televisioon valituista pätkistä ei näkynyt mitään ihmeempää diivailua ja huomionhakua. Ei se myöskään epäröinyt sanoa mielipidettään silloin, kun sen paikka oli, ja senkin teki minun mielestä silleen aika kohteliaasti, samoin kuin Mari.
Cheyenne nyökyttelee kaikkien kommenttiensa päälle tosi koomisesti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilmako se täällä mainostaa klikkien toivossa...
Tuota videota ei pystynyt katsoon loppuun asti, mutta luojan kiitos tarina päättyi näin ja tolkun oloinen Jasmin "pelastui" :D Oliko Juuso edes selvinpäin tuolla videolla?!
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi on vetäny? :D
Siis hyi vittu tuota yoitube pätkää!!! Olis ollu kidutusta kattoo loppuun... toivottavasti en enää ikinä näe enkä kuule noista taukeista mitään. Korostan, hyi vittu!!!
Vilma ja juuso taas selittää nettipalstojen kommenteista :D Täysiä julkisuustyrkkyjä, tempparin jälkee heti videoblogi pystyyn ettei tipahda "julkisuudesta", etsivät kaikki itseänsä koskevat keskustelut ja lukevat läpi
Toihan oli hyvä video. Hyvä pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vilma ja juuso taas selittää nettipalstojen kommenteista :D Täysiä julkisuustyrkkyjä, tempparin jälkee heti videoblogi pystyyn ettei tipahda "julkisuudesta", etsivät kaikki itseänsä koskevat keskustelut ja lukevat läpi
Niin ja sitten se insta-liven "kerron kaikki temptation icelandista!!". Kaikki mitä sanoi on joko itsestäänselvyyksiä, tai sellaisia asioita jotka on jo aiemmin olleet tiedossa (esim. niiden nuotiovideoiden pituus) tai sit ihan turhaa sontaa (esim. siitä keitä ovat kuvausten jälkeen nähneet). Varmaan kussut hunajaa kun on tarkkaillut sitä videon katsojamäärää ja kuvittelee nyt olevansa suurikin stara :D
Jonnen tunnejorinat eli Jonneturinat.
Nauroin ääneen kahdessa viime jaksossa. Jonne on säälittävä ruikuttaja ja idiootti. Erikan pisteet nousi, kun oli niin viilee ja oli vetänyt aika hyvää roolia Jonnelle. 24 tunnin deiteillä Erika oli aivan omaa luokkaansa. Hauska kausi oli.
Apua, en löydä! Laita vain osoite tähän, niin linkki tulee itsestään. Temptation Island Suomen Youtube-kanavalta löytyy Jonnen elämänpelin toistoa, mutta matskua olisi paljon enempäänkin!