Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
2181/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se vanhan Pauliinan mies on nykyään tosi hellyttävä. Alussahan se oli sen kalpean mustahiuksisen tytön takamuksessa kiinni, mutta aika nopeaa tajusi virheensä, taisi joku iltanuotiokin sanoa, että hän on selvästi tehnyt jotain mikä vaivaa Pauliinaa ja otti opikseen. Jotenkin sympaattisen oloinen kaveri nyt, ja puhuu Pauliinasta tosi ihanasti. Ja fiksusti sanoi iltanuotiolla, että "mä teen ite ihan sitä samaa". Ja eikö juuri hän vienyt Laurankin treffeille, kun Laura oli käsittääkseni vähän ulkopuolinen. Tosi hyvältä vaikuttava tyyppi. :) Myös Pauliina vaikuttaa mukavalta.

Vierailija
2182/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lähde nyt kommentoimaan tän uuden pauliinan ulkonäköä mutta luonteeltaan ja käytökseltään ihan hirveä ollut tähän mennessä. muija ollu saarella kaks tuntia ja heti koetellaan rajoja. niklas kyllä toisaalta kunnon lapanen kun antaa anteeks. moni ois jo tommosesta pistäny suhteen jäihin. saa nähdä mitä tästä tulee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä uusi Pauliina siis onkaan tehnyt? Itse katson telkkarista, mutta joku sanoi aiemmin, että 13. jakso paljastaa, että seksiä ei harrastettu. Jos näin, minusta Pauliina on ihan mukavan oloinen henkilö. Jos petti, perun sanani. Joka tapauksessa he eivät mielestäni sovi Niklaksen kanssa toisilleen. Pauliina kaipaa selvästi draamaa ja menoa, Niklas yhtä rauhallista ja vakaata henkilöä kuin hän itse.

Vierailija
2184/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuuluvani täällä pieneen vähemmistöön, mutta olen yllättynyt siitä, miten "herttaiselta" CC vaikuttaa. :D Kuva minkä olen lehtijuttujen perusteella saanut hänestä, on ihan väärä. Minusta hän vaikuttaa iloiselta, hauskalta ja ystävälliseltä. Odotin jotain "bitchiä". :D

Vierailija
2185/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa ettei ole kauheasti vientiä muutoin, niin tuolla saarella sitten lankesi heti ekana iltana, kun sinkkumiehiä pokaamassa.

Todellakin - Niklas ansaitsee parempaa. Komea, kiltti, rehellinen.

Vierailija kirjoitti:

Uusipauliina oli kyllä todella kuuma iltanuotiolla

Vierailija
2186/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonjahan tuossa se sekopää psykopaatti on. Jo heti ensimmäisenä päivänä vinkumassa yhyy yhyy mun jätkä on sitten psykopaatti. yhyy. Se on hullu. yhyy. Jonne ollut ihan normaali mies.

95% naisista jotka sanovat ex-puolisoaan narsistiksi, ovatkin olleet kokemukseni perusteella itse narsisteja.

Jos Jonne on sun mielestä normaali mies, niin suosittelen kaveripiirin vaihtoa.

Vierailija
2187/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kuuluvani täällä pieneen vähemmistöön, mutta olen yllättynyt siitä, miten "herttaiselta" CC vaikuttaa. :D Kuva minkä olen lehtijuttujen perusteella saanut hänestä, on ihan väärä. Minusta hän vaikuttaa iloiselta, hauskalta ja ystävälliseltä. Odotin jotain "bitchiä". :D

Mustakin CC on ihan ok. Asun ulkomailla, joten en tiedä hänen julkisuuskuvastaan sen enempää. Nimi oli ennalta tuttu, mutta en osaa sanoa mistä. Varmaan joku miss Helsinki tai fitnessbloggaaja. Minusta ei vaikuta mitenkään tyrkymmältä kuin muut. Nätti, vähän epävarma ja sitä huomiolla paikkaava teini, kuten nuo nuoret usein tuppaavat olemaan. Puhuu toisista ihmisistä ihan nätisti, ei hauku, ihan kivan oloinen. Ei mitenkään huomiotaherättävä. Ehkä muut kiinnittävät sitten enemmän huomiota, kun on teille tutumpi sen julkisuuden kautta.

Vierailija
2188/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi herttainen nainen joo, kun mm. rikkoi Jannan ja Junon avioliiton..

Vierailija
2189/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans ihan ymmärrä tätä jonnen grillaamista. Tuntuu siltä että moni näkee asiat vaan sonjan kantilta eikä edes välitä miltä asiat näyttää jonnen kantilta. Mikäli jonne jotain sanoo niin se on aina valhetta, mutta asiat mitä sonja sanoo niin ne on heti totta? Miksi? Jonnen käytös ohjelman alkaessa oli aika ala-arvosta kyllä, mutta sen jälkeen parantunu huomattavasti. Voisin sanoa melkein että sonjan käytös on huomattavasti pahempaa. Jatkuvaa pelehtimistä miikan kanssa. Kuten muutkin tuolla saarella jo sanoivat (En tiedä ootteko nähny Ruutu+ jaksoja) niin miikka on kova manipuloimaan sonjaa. 

Vierailija
2190/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonikinhan sanoi tippuessaan että "Jonne on narsisti." :D

Vierailija
2191/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonikinhan sanoi tippuessaan että "Jonne on narsisti." :D

Kuinka hyvin Toni tunsi Jonnen? Ikinä nähny miltä näyttää saati mitään videoita hänestä. Se mistä hän pystyi vetään johtopäätökset on sonjan puheet. Mikäli meette katsomaan näiden osallistujien kuvia jostain niin sieltäkin näkyy et kaikki muut oon kokoontunu yhteen ohjelman jälkeen paitsi Sonja, Miikka, Juuso, Vilma, Jesse ja Emmi.

Vierailija
2192/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena, että minun mielestäni parisuhteen rikkoo kyllä aina se parisuhteessa oleva ihminen, ei se kenen kanssa petetään. Parisuhteessa olevalla on kaikki päätösvalta siitä, lähteekö mukaan sellaiseen. Jos ei osaa sanoa ei niin ei varmaan kannata poistua kotoa ollenkaan.

Ulkopuolisen osapuolen toiminta on ehkä moraalitonta, mutta koskaan ei voi tietää mitä valheita sillekin on selitetty. "Ollaan eron partaalla, vaimoa ei kiinnosta, vaimollakin on muita, meillä on avoin suhde, suhde on jo ohi muuten kuin paperilla, on vaimon lupa, jätän vaimon ihan kohta sillä on vaan juuri nyt vähän rankka tilanne niin en voi tällä hetkellä..." Näitähän riittää. Ja vaikka ei edes mitään tällaista ole, niin kyllä sen parisuhteessa olevan pitää pitää ihan itse huoli omista pettämisistään.

Vierailija
2193/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliittoa ei kukaan ulkopuolinen, kolmas osapuoli voi rikkoa. Kyllä siihen tarvitaan pariskunnan toinen osapuoli myös.

Vierailija
2194/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittikö kukaan muu huomiota Vilman hiuksiin, kun kävivät Börjen kanssa treffeillä 😳😳 Tuuli riepotteli pidennyksiä ja takaraivolla kaikki hiukset olivat muutaman sentin mittaisia.

Vierailija
2195/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina: Kun iltanuotiolla katsotaan videot, kuulevatko/näkevätkö muutkin sen videon? Miksi napit korvissa ja kuitenkin kaikki ovat heti lohduttelemassa?

Vierailija
2196/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tässä näiden ruutu+ jaksojen jälkeen oon enemmän aatellu tuota Miikan ja Sonjan juttua. Oon aikaemmin pitäny pelkästään söpö ä sitä halailua ja kuhertelua, mut nyt aloin miettii tuon Pauliinan mustasukkaisuus -kommentin jälkeen. En kyllä ite oo nähny Miikassa mitään merkkejä mustasukkaisuudesta, mut tokikaan telkkarissa ei näytetä kaikkea. Musta oikeesti näyttää siltä et Miikka on selväati pahasti ihastunu, ja on hämmentyny siitä itsekin. Haluais pitää Sonjan itellään, ja kun tietää että se on vielä ns. varattu ja ihan hyvin vois vaikka vaihtaa sitä suosikkimiestä tuolla, Miikka yrittää pitää pintansa Sonjan ykkösmiehenä. Ja varmasti pysyykin, mut epäilen et mustasukkaisuus liittyy enemmän tuohon mitä varsinaiseen sellaseen törkeään julmaan mustasukkaisuuteen. Mutta päättelin kuitenkin Miikan arvostavan ja kunnioittavan oikeesti Sonjaa, koska ihan selvästi on ihan lääpällään Sonjaan, ja silti tajuaa kunnioittaa Sonjan parisuhdetta ja pysyä rajojen ulkopuolella ite. Sonjakihan itse sanoi että et sä ainakaan oo mitään rikkonu, ku Miikka sanoi että ei halua olla silti mikäään välien rikkoja.

Vierailija
2197/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilman blogista: "Eniten jännitin ketä muut parit on, onko tuttuja ja onko ihan sekopäitä kun tälläseen mukaan lähtee. Muistan ajatelleeni että olispa edes yksi varattu nainen ihan normaali. :D suunnittelin tämän normaalin kanssa viettävän sitten aikaa saarella."

Miten voi suunnitella etukäteen kenen kanssa alkaa viettää aikaa :D

Vierailija
2198/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkoi? Syytät naista siitä, että varattu mies itse meni panemaan sinkkunaista, petti ja pilasi avioliittonsa? Okei... :D

Vierailija
2199/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo juuso saisi katsoa pikku hiljaa sinne peiliin.... siis ihan karsee jätkä!!! Aluks pidin sit vilmaa outona, mut kyllä nyt vaikuttaa siltä et jos joku täs on järkky ni se on toi juuso!!

Vierailija
2200/3798 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeest minkälain mies ees haukkuu omaa puolisoo????

Ketju on lukittu.